Air Balticu piletite ette ostmine pikema aja peale

Tere, ei oska oma küsimust õieti kuidagi formuleeridagi. Nimelt vaja minna mõne kuu pärast Pariisi ja kuna tegemist on piiratud ja eelnevalt kinnitatud projekti eelarvega, siis tuleks ruttu ette osta lennupiletid. Eesti õhk lõpetab sellisesse kuurorti, nagu Pariis, lennud juba oktoobris (kas pole nõme) ja vajalikel päevadel lendamiseks sobib (vähemalt osaliselt) Air Baltic kõige paremini. Samas osas portaale/büroosid enam AB-d ei müü üldse. Küsimus siis selles et kui ma ostan ja maksan piletid ette ära ja Ab-l mingi kajakas vahepeal ventilaatorisse lendab, mis siis saab? Lisaks ebamugavusele ja sellele, et ilmselt ei saa soovitud ajal Pariisi, ma mõtlen. Kas sellist lennu ärajäämist katab kindlustus või on kuidagi võimalik lennufirmalt raha tagasi saada (kuidas???).

Lisaks tahtsin küsida et kui pädev on kuulujutt selle kohta, et AB teatab Riias terve päeva kõigile Tallinna lendajatele et lennuk on katki ja litsub siis hiljem kogu seltskonna kokkuhoiu mõttes bussi ja sõidutab Tallinna?

Tere!

Ma olen ametilt ajakirjanik ja täna annab mulle telefoniintervjuu airBalticu lojaalsusprogrammi juht Gabi Kool. Mõtlesin siia panna postituse, et palun asjaosalised küsige airBalticu juhilt küsimusi online's. Küsimusi saate esitada siin http://www.bestsales.ee/interview/2011/9/6/intervjuu_kusi_airbaltiku_tippjuhilt

0
0

AirBalticuga olen kolmest korrast ainult ühel suutnud reaalselt ka lennata. Raha tagasi ootasin 3 kuud, aga siiski sain. Võis olla, et just minuga läks nii õnnetult. Sattusin lihtsalt valele kuupäevale mitu korda. Õnnestunud reis oli aga just Pariisi ja arvan, et osta julgelt. Kindluse mõttes võid kaaluda ka näiteks Helsingi kaudu Blue1-ga minemist. Võimalusi on rohkemgi, kui varakult planeerid.

Suur osa AirBalticu kujunenud imagost on kuulujutud, mille põhjal on palju üle reageeritud. See bussiga Tallinna saatmine on kindlasti põhjendatuma taustaga, kui kulude kokkuhoid. Mõelge ise, mida kirjutaks sõltumata tegelikest põhjustest inimene, kes ise selles bussis sõitis.

0
0

Lennufirma pankrot (kui see on see, mida algpostitaja mõtleb "kajaka ventilaatorisse" lendamise all) on enamusel kindlustusseltsidel välistav tingimus kahju hüvitamiseks. Raha kättesaamise tõenäosus on sellisel juhul nullilähedane. Raha nõue läheb üldisesse pankrotipessa koos kõikide teiste võlausaldajate nõuetega ning hiljem pankrotimenetluses jagatakse reaalselt olemasolevad varad ja nende müügist saadud tulud kõikide võlausaldajate vahel.

Tasub vaadata kindlustusfirmasid ja uurida, kas kellelgi on lennufirma pankrot ka kindlustusjuhtum. Arvesse tuleb võtta, et kuna AB kohta on pidevalt ringelnud jutte, et panevad pillid kotti, võivad kindlustusfirmad ikkagi öelda, et tegemist on ebamõistliku riskiga, mille katmist nende poolt on ebamõistlik eeldada.

Soovitus on lennata mõne muu firmaga, nt Helsinkist.

0
0

Vähemalt viimasel ajal on AB puhul vaja kindlasti kannatlikku meelt ja võimalust olla paindlik lennuaegade muutuste puhul. Minu viimaseid lendusid on nad muutnud korduvalt, õnneks on need muudatused mulle enamvähem sobinud, kuid rohkem ei julge enam katsetada.

0
0

Märtsis Münchenisse suusareisile AB planeerida ei tasu? 130€ AB vs 260€ muud

0
0

Läti valitsus pani järjekordselt AB-le õla alla, aga ainult 2011 aastaks. Nii et selle aasta sees toimuvatele lendudele võiks parema puudusel pileteid osta. Samas tasuks hoolega uurida võimalikke alternatiive (Finnair, LH, SAS jm).

Märtsiks on Münchenisse vara osta, Lufthansa piletid muutuvad mingil hetkel kindlasti soodsamaks. Ka Finnair on hetkel umbes 190 eurot.

0
0

Märtsi ja Müncheniga seoses - kas lähed suusareisile ilma suuskadeta? Suusavarustuse vedu ei kuulu Air Balticul tavalise pagasitasu alla ja selle eest tuleb maksa eraldi. Tavaline kohver on 30 eurot/suund ja suusavarustus 40 eurot/suund. Edasi-tagasi pileti peale teeb see kokkku 140 eurot. Lisaks maksad ka jookide ja söökide eest lennukis (kui need muidugi olulised on). Kui juhuslikult 260-eurost hinda pakkuval lennufirmal on pagas (sh suusad) ja pardasöök piletihinna sees, siis võivad hinnaproportsioonid vägagi teised olla kui esmapilgul paistab.

Air Balticu lendude toimumine järgmise aasta märtsis on loomulikult eraldi teema. See on lihtsalt tähelepanu juhtimaks, et tänapäeval tasub lennuhindade puhul võrrelda ikkagi võrreldavaid asju. Sest paljud vedajad lollitavad reisijaid näiliselt odava hinnaga ja teenivad kasumi 'lisateenuste' (pagas, istekoht, check-in, pardateenindus jne) müügist.

0
0

Just suusareisile ja käed taskus, sest meeldib uut varustust(vajadusel vahetusega) kasutada ja omal peale kiivri/prilli ei ole. AB toit on lennuki kohta päris soodne aga saan 4-5 tundi söömata hakkama küll ja käsipagasis on nagunii taxfree õlled/krõpsud kaasas. 3-4 kiivrit lähevad kambapeale pagasisse.

Siit lugesin esimest korda AB lendude ärajäämise kohta, ise 4-5 korda probleemideta lennanud ja tõesti arvasin, et mõnus, soodne ja lendab ka :) Viimane oligi mai-juuni München.

0
0

Mulle on alati tundunud, et kui Air Baltic pankrotti läheb, siis kõige suurem on probleem just juhul kui parajasti reisil olla. Sest siis tuleb ise vaadata, kuidas tagasi saad.

0
0

Tänud kõigile kommenteerijatele. Kuna mul on reis plaanitud veel sel aastal, siis ehk panen kokku sellise lennu kus minek on Air Baltic ja tagasi on SAS. Ei jää vähemalt ilma peale ripakile....

0
0

Meenutage leedukate kurba lõppu http://www.ohtuleht.ee/313134 enne, kui AB pileteid pikaks ajaks ette ostate. Mul läks tookord õnneks, aga napilt.

0
0

Kaalun ise ka hetkel AB piletite ostmist. Aga selle info valguses vist ei hakka riskima: http://www.e24.ee/562386/air-baltic-tuhistab-pohjenduseta-enam-kui-20-lendu/

0
0

Vaatasin oma Mastercardi krediitkaardiga kaasneva kindlustuse tingimusi: reisitõrge on määratletud kui "delay or cancellation of the Insured person’s booked and confirmed Journey via scheduled airlines". Välistusteks on

  • No claim can be filed if comparable alternative means of transport have been made available to the Insured Person within 4 hours after scheduled departure time of his onward flight or within 4 hours of an actual connecting flight arrival time.
  • No claim can be filed if the delay is due to a strike or industrial action existing or announced prior to the start of the Covered Journey.
  • No claim can be filed if the delay is due to withdrawal from service of the airline carrier ordered by any civil authority and of which notice had been given before the start of the Covered Journey. Ehk siis lennufirma pankrot peaks olema kaetud, v.a. kui lennufirma lõpetamise põhjuseks on tegevuse peatamine lennuameti nõudel või kui AB töötajad palgata jäämise tõttu streikima hakkavad. Mõlemad põhjused võivad, kui ei pruugi AB juhtumil kõne alla tulla. Aga tingimused on kindlustajatel erinevad, seega tasub tüüptingimused üle lugeda või kindlustusest järele uurida.
0
0

Küsimus: Mis on ühist Läti presidendil ja Herr Flickil?

Vastus: Mõlemad ei saa Air Balticu tõttu Riiga sõita: http://www.ohtuleht.ee/443434. Siiski, Riia lennujaam on optimistlik - võimalus Tallinnasse või Vilniusse emigreeruda on presidendil olemas!

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased