airBalticu uued pagasitasud

AirBaltic tõstab alates 1. veebruarist oma pagasitasusid. Uus tasu suuna eest on 15 eurot ühe pagasiühiu pealt kui maksta internetis piletit ostes. Muidu 20 eurot. Hetkel on tasu ühe suuna eest 10 eurot. Seega kui kellegil kindel plaan piletit osta, siis enne esmaspäeva ostes saab pagasi veel vana hinnaga. Ametlikult läheb hind ja info üles tõenäoliselt esmaspäevast.

1
23

kummaline, aga praegu küsivad juba 15 euri netist ostes

0
0

Kas see puudutab ainult äraantavat pagasit või on käsipagas ka tasuline?

0
0

Ainult äraantavat.

0
0

Täitsa nõme värk ikka. Tulin Hispaaniast Barcelona kaudu, ja pidin kaks korda lendama AirBalticuga (Bar-Riia, Riia-Tln)ja siis pidi veel topelt maksma. Mul oli 2 pagasit (2 korda 30 euri). Ja ma ei teadnud asjast mitte midagi!

0
0

No ei tahaks nüüd banaalne ja parastav olla, aga airBaltic on ennast positsioneerinudki odavlennufirmaks. Iga liigutus on tasuline, kuid põhihind on odav. Kui käed taskus reisid ja internetis mõistad check-in teha, pole probleemi. Seevastu Estonian Air üritab hetkel taasluua kvaliteetse lennuettevõtte imagot, kus nö tasuta saab pakid ära anda, check-in teha kui ka lennukis mingi kuklit närida. Kuigi jah, eks kõik on kokkuvõttes ikkagi kõrgema piletihinnaga kinni makstud. On see siis hea või halb... aga tore kui on valida :)

0
0

Võib-olla teisi foorumikasutajaid huvitab ka minu hiljutine kogemus Air Balticu pagasitasudega ja nende suhtumisega üldisemas plaanis, seetõttu teen siinkohal väikse kokkuvõtte.

Detsembri lõpus reisisin Air Balticuga Tallinnast Riia kaudu Rooma. Piletit ostes olime tasunud check-in pagasi eest mõlemad ühe ühiku hinna edasi-tagasi. Minu ja minu kaaslase pagas Rooma ei jõudnud, ei koos meiega ega ka hiljem. Kätte saime selle alles 6 päeva hiljem Tallinna lennujaamast, kusjuures minu pagasist oli varastatud parfüüm (uus pudel, mis oli ainult pakendist välja võetud - ilmselt sobiv jõulukingitus mõne pagasikäitleja naisele). Seega veetsime kogu 5-päevase puhkuse Roomas ilma pagasita. Käsipagasis olid meil ainult esmatähtsad asjad - telefonid, rahakotid, fotoaparaat, üks raamat.

Roomas teatas meile Air Balticu (ja paljude teiste lennufirmade) reisijate kaebusi vastuvõtva infolaua töötaja, et nad ei oska öelda, kas pagas Rooma jõuab või millal see võiks juhtuda (küll aga suutsid nad kohe tuvastada selle asukoha, see oli jäänud Riiga). Tütarlaps soovitas meil ostude tšekid alles hoida ja nii me siis lahkusime lennujaamast tühjade kätega.

Tagasi tulles esitasin Air Balticule kahju hüvitamise nõude soetatud hügieenitarvete, pesu ja vahetusriiete hüvitamiseks. Kokku koos kaaslasega oli see nõue umbes 300 eurot, seega oluliselt vähem, kui nt meie lennupiletid olid maksnud (oleme ka mõlemad sagedased lendajad, sealhulgas Air Balticuga). Viitasin kenasti Montreali konventsiooni asjakohastele sätetele, samuti lisasin kõik kviitungid. Samuti taotlesin pagasi tasu tagastamist (me ei olnud ju vastavat teenust saanud).

Air Baltic vastas umbes kuu aega hiljem, et kahjuks nad ei saa midagi hüvitada, aga loodetavasti lendate meiega ka edaspidi! Sellele järgnes lühike meilivahetus nende klienditeenindajaga, mille käigus ma püüdsin selgitada, millisele vastutust välistavale asjaolule nad tuginevad ja klienditeenindaja vastas, et nad tegid omalt poolt kõik, et pagasit mulle toimetada (ma ei tea, mis see kõik siis oli ja miks need katsed ebaõnnestusid - sellele ta enam ei vastanud). Samuti ei saanud mingit vastust küsimuses, miks mulle ei tagastata pagasitasu (väike summa küll, aga seda teenust ma ju ei olnud saanud). Kirjavahetuse katkestas mõistagi Air Balticu klienditeenindaja, mitte mina (võin kinnitada, et minu pöördumised olid täiesti viisakad ja korrektsed, aga küsimused arusaadavatel põhjustel Air Balticu jaoks ebamugavad). Nad ei pakkunud hüvitist ei osaliselt, ei mingites allahindlustes oma piletitelt, absoluutselt mitte midagi.

Hetkel valmistun pikemaks lahinguks nendega, 300 eurot pole muidugi mingi mainimisväärselt suur summa, aga põhimõtte pärast peab minu meelest selliseid vaidlusi pidama (kui keegi seda ei teeks, siis vohaks selline nahaalsus veelgi enam).

0
0

Ja kui lahing peetud, siis palun teavita ka teisi lõpp tulemusest.

0
0

Olid ostetud eelmine aasta "round trip" piletid Tartu (vahemaandumisega Riias) - Milano (vahemaandumisega Riias) - Tartu.

Juhtus nii, et jäin lennujaama hiljaks ja jõudsin vist ca 35 min enne väljalendu. Registreerimisele/lennukile mind muidugi ei lastud enam ja nii mas siis vaatasin kuidas lennukile kraami tassiti ja lend väljus vähemalt 5 minutit enne väljakuulutatud aega - fun. Muidugi oma süü, kuid alles alustavate lendudega TAY juhtkonna poolt ei mingit mõistmist.. Olin küll ainuke reisija ja teatavasti lennukile pagasi kontrollist ehk 50m jalutamist aga no reeglid, OK.

Nii ma siis lasin ennast autoga Riiga viia, lend väljus 11.xx Milano'sse ja oleksin olnud kohal ka 2h+ enne lendu vajadusel, kuid enda väljaostetud kohale mul saada ei olnud võimalik, pakuti, et kui soovi, siis saab lennujaamatasud tagasi..

Ei jäänudki midagi muud üle, kui osta samale lennule lisapilet (seega minu nimel lennukis kaks kohta välja ostetud kokku) ja muidugi hingehinnaga (ei mingit soodustust - kirvega selga/täisrauaga).

Tagasi tulles üritasin ka klienditeenindusega suhelda, et osa rahast tagasi saada (e-mail vahendusel suhtlus, english) ja kuna kanti üle mingi müstiline alla 100EEK summa mille selgitust soovisin. Lisapileti eest pidin kaks kolmandikku kogu reisi summast maksma vist ca ja see 79.- (mälu järgi) summa tundus nagu eriti @#*&($

Eks ma üritan vältida edaspidi nende teenuste kasutamist (charter lennud Estonian Air pärast seda ainult!).

Mis puutub Airbaltic'u klienditeenindust siis jah, ka minu viimas(t)ele kirjadele lihtsalt ei vastatud. Tundub, et see on normiks sellistele firmadele (ka hiljutine kogemus OnOff kauplusega mis jättis 25. detsembri ostu kohale toimetamata kingisaajale - vabandasid vähemalt, kuigi copy/paste läks natuke metsa, et minu nime asemel oli ilmselt eelmine Lugupeetud petetud klient).

Hetkel kirjutades meenus veel, et paar aastat tagasi oli juhus, kus lohuti pagas ja reisikindlustust ei olnud. Samuti ei olnud loomulikult aasta pluss vanusele kohvri ostu kinnitust voimalik enam esitada. Lennu saabumisel ei olnud Airbaltic esindajat kohapeal ja oli ainult Estonian Air mingi tunnistus vmt ja selle alusel pidi hüvitatama hiljem Airbaltic poolt kahju. Ometi sai ka ekspertiis tehtud kohvrile ja neile skaneeritud dokumendid saadetud. Vastust lihtsalt ei järgnenud!

Samas vaatan praegu algava suve osa suhteliselt sama suunda, aga kahtlen, kas leian midagi mugavamat/soodsamat (viimane ei olegi nii tähtis, kui on varinat vahele jätta Airbaltic).

Muide need 737 Bowing'ud on ka ikka parajad rondid Estonian Air vorreldes, kui ainult sihtkohti oleks valida rohkem ja et hinnad ei oleks ütleme üle 10-25% kallimad valiks igal juhul oma!

Kui vähegi kannatab, katsun vältida selle firmaga lendamist ja soovitan seda ka teistele enda kogemuse näol. Seda enam, et nüüd pagas ka lisatasu eest..

Loodan, et kellegil on abi sellest infost, Edu paramate otsuste/valikute tegemisel!

0
0

Kui sul on lennud ühe pileti peal ja sa ühest lennust maha jääd, siis kõik järgnevad tühistatakse. Seda teevad kõik lennufirmad.

0
0

Tige võid enda peale olla, kui reegleid ei tea ja oma hilinemise pärast esimesest lennust maha jäid ja jätkulennule ka tänu sellele ei lubatud. Jah, sellised reeglid on totakad, eriti kui jääd eriti napilt hiljaks ja loogiliset võttes oleks ju aega olnud küll, et sind lennule lasta, aga reeglid on reeglid ja kõigile täitmiseks. Ja nagu ma aru saan, ei lennanud sa mitte esimest korda.

0
0

' Iga liigutus on tasuline, kuid põhihind on odav. Kui käed taskus reisid ja internetis mõistad check-in teha, pole probleemi.'

Mina pole kunagi ühegi odavlennufirma teenust kasutanud ning seepärast ei saa hästi sotti sellest lausest. Air baltiku ega Easy jeti kodulehelt ma küll ei osanud leida midagi check in tasude kohta..
Kas lisaks pagasitasule tuleb lennujaamas check inis siis ka maksta?

0
0

Check-in eest Easyjetil ja AirBalticul maksma ei pea, Ryanairil küll. Küll pead maksma äraantava pagasi eest.

0
0

"As of November 16 airBaltic introduces EUR 5 airport check-in fee. Fee will not be applicable to passengers for whom online check-in is not available."

http://www.airbaltic.com/public/check_in_at_the_airport.html

0
0

Edu Paciocca'le. Ise olen ka läbi elanud oma esimese lennujama, Easyjet'iga (ainult nendega olengi siiamaani lennanud) ja mingit raha sealt kätte saada on üpris lootusetu, enamus asjade peale ütlevad nad lihtsalt, et "see läheb eriolukordade alla, ülejäänud kahju saate oma reisikindlustuselt"... reisikindlustust mul ei ole, sest paari aasta jooksul pole ühtegi probleemi olnud ja arvatavasti ka tulevikus pole tulemas - aga kui mingites lumistes vms oludes on vaja lennata, eks peab ära tegema selle..

0
0

Tere, kellel on kogemusi AirBalticuga lendudes (huvitab Rooma ots, aga vast on teeninud ikka igale lennule sama). Kas kàsipagsi eest tuleb juurdemaksta? Kolm inimest=kolm kohvrit=45 Eurot. Kas lennud on olnud hilinemistega? Aitàh.

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased