Osale Trip.ee kampaanias ja võida 2 lennupiletit Maltale.

Vaata lähemalt siit

Auto rent juhiga Sri Lankal

Reisihuviline
Tere!

Tripis on palju vanu kogemusi, aga äkki kellelegi on ka värskeid kogemusi
Mine uusima kommentaari juurde
Rändur / Toimetus
kas sa selle Donaldiga suhtlesid? ja siin teisi kontakte ka:
trip.ee/content/forum/72243
ja siit leiad ka äkki infi: trip.ee/content/forum/79709
Reisihuviline
Endal käidud nüüd imelisel Sri Lankal. Autojuhiks valisin varasemalt siin foorumis kiidetud Sunil Bandara. Väga tore autojuht! Vastas kiiresti e-mailidele.
Sunil tuli meile lennujaama juba vastu. Autos ootasid meid kaks külma Sri Lanka õlut, banaanid ja mango. Väga armas tervitus :) Kuna jõudsime hilja õhtul, siis läksime kohe hotelli ära ja alustasime oma teekonda hommikul. Olin enne reisi täpselt paika pandud, mida sooviksime külastada ja mulle meeldis Sunili puhul see, et vaatasime kohapeal koos mu reisiplaani läbi ja ta avaldas arvamust, mida võiksime teisiti teha. Ütles, et paljud kohad sellised, mis on lihtsalt turistidelt raha väljalüpsmiseks ning asendasime need tasuta või soodsmata kohtadega samas midagi nägemata ei jäänud. Sunil ostis meile tihti värskeid puuvilju jt Sri Lankale omaseid toite, et saaksime kõike kohalikke asju proovida. Viimasel päeval viis meid veel oma koju, kus õhtustasime tema perekonnaga.
Kokku maksis meile 7 päeva koos Suniliga 700$ (sisaldas hotelle, mis olid kõik suurepäraste vaadetega ja vägaväga korralikud ning hommikusöökidega, rongipileteid (tahtsime näha suurepäraseid vaateid rongilt), kütus).
Jäime temaga vägaväga rahule ja soovitan teda julgelt teistele!!