Autoga läbi Siberi

Kas keegi teab või on käinud autoga Tsukotkal? Või on mõni blogi või reisikirjeldus kuskil netiavarustes? Plaan nimelt sõita autoga/autodega Eestist risti läbi Venemaa Alaska ja Kanada, New Yorki! Tahaks kuulda vaid asiseid kommentaare ja viiteid! Mitte stiilis :hulluks läinud või küsimusi ,kuipalju maksab sõit. Asi alles algfaasis ja tahaks infot.

Ei sa ei ole hulluks läinud.

Evan McGregor sõitis oma sõbra Charley Boorman ja meeskonnaga motikatel läbi Venemaa Londonist New Yorki. Kuid kõik vahemaad Venemaal ei olnud läbitavad ja tuli kasutada muud transporti (sh. Venemaa-Alaska). Tegid sellest sarja, mis jooksis mingid aastad tagasi Viasat Exploreril.

http://en.wikipedia.org/wiki/Long_Way_Round

http://www.youtube.com/watch?v=Yk_Qkz_5ti8

koduleht: http://www.longwayround.com/

0
0

Nad sõitsid mootorratastega ning Tšukotat nad ei läbinud.

Aga sari oli põnev. Vaatasin kõiki osasid. Lühidalt võib öelda et oluline osa teedest olid läbitavad vaid sellisega http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kraz255b.jpg ning ka see masin võis hätta jääda. Ja tegu oli Lüna-Siberiga mitte Tsukotkaga.

0
0

Chukotka is mostly roadless and air travel is the main mode of passenger transport. There are local permanent roads between some settlements. In the winter on the rivers are laid Winter roads which connect region settlements in a uniform network.

Siis on muidugi veel see: http://blog.gomaailm.ee/ulo-tootseni-reisiraamatu-kahe-mere-vahel-esitlus

0
0

------------Evan McGregor sõitis oma sõbra Charley Boorman ja meeskonnaga motikatel läbi Venemaa Londonist New Yorki.-----------

Need asjad pole pooltki nii hullud kui nendes filmides näidatakse. Samalaadne üritus nagu "kaks kanget Lõuna-Ameerikas" või "kaks kanget Venemaal". Tegelikus jääb kaameramehe seljataha ja seal on stsenaristi etteplaneeritud tegevus, hooldemeeskonnad, sponsorite poolt kinnimakstud mugavused ja turvalisus.

Tshukotka on vaevalt autoga läbitav, piisab vaid kaardile pilk heita. "Zimnikuid" sinna muidugi tehakse aga need on vaid geoloogide, ilmavaatlusjaamade ja sõjaväeosade teenindamiseks, talvel. Suvel liigutakse helikopteriga ja selle lennutund maksab, ning mitte vähe. Tshukotkal viibimiseks peavad ka eriload olema, see ei ole selline koht kuhu lihtsalt tahtmise peale minnakse.

Teine asi on Magadan, sinna viib lai ja sile tee ja sealt saab edasi ka Ameerikasse.

0
0

To: Naelvasar. Kas sul on mingisuguseid andmeid ,kuidas Magadanist Alaskale võiks saada transporditud auto ja reisijad?

0
0

4x4 mehed plaanivad suvel sõita Magadanini välja.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=3&t=33762&hilit=magadan

0
0

to:kolekaak, ma arvan, et lihtsaim viis selle kohta teavet saada on internetis guugeldamine. Pärast uue tee valmimist on liiklus Jakutsk Magadani vahel päris tihe. Liigutakse nii Ameerikast Magadani, et seejärel läbi Siberi liikuda ja loomulikult ka vastupidi. Ma ei viitsi otsima hakata aga, kuskilt on nagu meelde jäänud, et SanFarntsisko ja Magadani vahel on pidev kaubavedu. Guugel annab "shiping from magadan" 7490000 vastet. Kindlasti tasuks venelaste 4x4 foorumeid lugeda, sealt saab tegelikult parima info nii teede kui olude kohta, lisaks on venelased ka sellistes kohtades käinud kuhu ükski välismaalane eales ei satu. Ma arvan, et küllap Tshukotkalgi. Nad ronivad oma masinatel kõik päräpõrgud läbi. Teine rahvas, kes palju Venemaal müttavad on poolakad, ka nende foorumid võib läbi kammida. Aga veelgi lihtsam oleks Magadani sadamasse telefonikõne teha ja otse küsida, millal laevad käivad ja palju maksab.

Kuna ma ise olen nii laisk inimene, et ei viitsi tehnikat remontida või või muidu elu keeruliseks ajada, siis reisin ise mootorattal ja automatkad eriti ei huvita. Eesti 4x4 foorumis on selline kasutaja nagu "metsik", ta teab kindlasti nõu anda, tripi kasutaja on selline nimi nagu"nipernaadi", See mees on ka kõvasti Venemaal autoga ringi kondand Ma ei imestaks kui tal Kaug-Ida on läbi sõidetud.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased