Avies lennupiletite tagastus

Õnnetult ostsin perele Saaremaale suveks lennupiletid enne lendude katkestamist ja nüüd tundub, et olen rahast ilma. Kodulehel on tagastusavaldus, millele olen täitnud rohkem kui kuu tagasi, kuid tulutult. Samuti ei vasta ükski nende kontakt. On keegi veel sama probleemi ees või hoopis raha tagasi saanud? Ainus lohutus, et nad saavad oma load pikendatud ja pilet jääb kehtima?

1
2

Sama siin,raha pole saanud...kirjadele ei vastata...huvitav kas keegi on raha tagasi ka saanud?

0
0

kuna firma tegevus on (ajutiselt) peatatud, pöörduge parem konsultatsiooniks Tarbijakaitsesse.

0
0

Tarbijakaitseameti kodulehel on lausa eraldi info Aviesi kohta.

0
0

Sellest infost (Kui tarbija esitab Aviesele avalduse raha tagasi saamiseks ja ettevõtja sellele ei reageeri, soovitab tarbijakaitseamet avalduse ajakriitilisust arvestades reisijal esitada maksekäsu kiirmenetluse avaldus või pöörduda hagiavaldusega kohtusse) võib välja lugeda, et kuna minu lennud ei ole lähiajal, siis ajakriitilusust ei ole ning lisa avaldust veel teha ei ole vaja. Ilmselt loodab Avies oma lennuloa taastada, ning sellisel juhul jäävad ka suvised piletid kehtima?

0
0

Tegemist on ju pankrotis firmaga, mille ainuüksi maksuvõlg juba hetkel grupi kolme ettevõtte peale ca 1,5 miljonit eurot. Ei ole sealt midagi loota, arvestades ka veel tausta. Kui ostetud krediitkaardiga või deebetkaardiga, millel ostukindlustus või läbi mõne büroo, siis veel mingit lootust.

0
0

Ilmselt loodab Avies oma lennuloa taastada, ning sellisel juhul jäävad ka suvised piletid kehtima?

Ega sul ju vahet pole: piletid vedelevad lauasahtlis ja kui mingi ime läbi nad hakkavadki uuesti lendama, siis saad need käiku lasta. Vaevalt sa viitsid ka selle paarikümne euro pärast neid kohtusse kaevata, asi ei tasu lihtsalt vaeva ja aega ära. Isiklikult arvan, et võid teema ära unustada ja leppida väikese rahakaotusega :)

0
0

Minu jaoks kahjuks ei ole 150EURine väljaminek väike rahakaotus. Õnneks on ost tehtud Swedi kuldkaardiga, mis peaks tõesti tähendama ka rahale kindlustust. Loodame, et neist saab veel asja või vähemalt leitakse uus vedaja kiiremas korras

0
0

Kui uus vedaja siis Aviese piletid arvatavasti ei kehti....

0
0

Kas sa pangaga oled ka ühendust võtnud? Kui pileti krediitkaardiga ostsid, on ehk võimalus nende kaudu makse vaidlustada vms

0
0

Tundub, et Avies enam saartele lendama ei hakka ning lootus, et ostetud piletid kehtima jäävad on minimaalne ning Aviesest mingi raha kättesaamine on ka pigem mission impossible. http://arileht.delfi.ee/news/uudised/saaremaale-ja-hiiumaale-hakkab-alates-juunist-lendama-transaviabaltika?id=74626757

0
0

Panga vastus :

Kui lennupiletid on ostetud pangakaardiga, siis saab teha pangakontoris või internetipangas kaarditehingu vaidlustuse avalduse.

Tehingu vaidlustamise korral kantakse Teile piletiraha tagasi. Sel juhul on tegemist saamata jäänud teenusega ja üldine võlanõudjate nimekiri ei oma tähtsust.

1
0

Ma ei ole küll selles pangateenuste teemas väga sees, aga millise loogika alusel maksab pank raha edasi teenuse osutajale? Et kui ma ostsin 01.02.16 Aviese piletid pangakaardiga, siis kuna Avies oma raha panga käest kätte saab? Kui ta selle on juba kätte saanud (lihtsustatult sinu konto->panga sisemine konto->Aviese konto), siis ma miskipärast ei usu, et pank on tänasel päeval valmis lootusetu nõude enda kanda võtma. Või on sellised tehingud kõik kuskil kindlustusrägastikus ära kindlustatud?

0
0

Pank ei hüvitagi, hüvitab Visa, Mastercard või Amex. Krediitkaardiga ostud on niiöelda kindlustatud, kui teenust ei saa, saab tehingu vaidlustada.

1
0

Avies tehnigu vaidlustus saigi positiivse lahenduse, ning raha kontol tagasi. Ja Avies ei läinudki pankrotti :)

http://etv.err.ee/v/majandus/46127a80-3d41-4021-9867-c3520a34907c/avies-taastas-lennuloa-ja-jatkab-tegevust

0
0

Selle otsuse nimi on pigem saneerimine.

Kui võlausaldajad näevad, et ettevõtte oma kontrolli alla võtmisega suudetakse raha tagasi saada, siis nii tehaksegi. Sisuliselt ei saa Aviesi juhtkond siis raha liigutada ilma saneerija heakskiiduta. See meetod toimib väga hästi juhul, kui kasumliku taustaga ettevõtte omanikud lihtsalt rollotavad ja raha ratsionaalselt ei kasuta. Näiteks omanik ostab iga aasta uue AMG mersu jne.

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased