Ecolines'iga Saksamaale

Tere! Kas kellelgi on hiljutisi, st viimase paari aasta kogemusi Ecolines'iga pikemaid otsi sõites? Kui tihti ja kui pikalt peatusi tehti, kuidas olid lood bussijuhtide-reisisaatjate võõrkeeleoskusega (nt ingl. k.), kas nt Saksamaale sõitvad bussid on väga "ülerahvastatud" (ja kui, siis kustmaalt alates?), kuidas oli olukord WC ja veega, kas magada saite öösel, jne.

Lugesin foorumikülastajate kogemusi Eurolines'ig, need ajavad kohati lausa hirmu nahka. Oskab keegi võrrelda nende firmade teenuseid? On Ecolines etem?

Ise plaanin minna veebr. alguses Ecolines'iga Tartust Osnabrück'i. Põhjus bussireisi eelistamiseks - suur pagas.

Vaatasin foorumi varasemaid selleteemalisi postitusi, aga oleksin väga tänulik, kui jagaksite oma värskemaid muljeid.

Aitäh.

Sõitsin Ecolines`ga kaks-pool aastat tagasi Tallinnast Saksamaale. Lennukid olid täis juba. Mu meelest oli küll hea sõit. Hommikult Tallinnast umbes 6.30 väljus ja Riias mingi tunnine paus ja siis edasi. Peatusi ei olnud väga palju, vist läks sisse Vilniusesse, ise sõitsin Düsseldorfi, polnud päris otsem tee, sest läks Hamburgi kaudu Berliinist. Suvel tulin Aasiast ja siis olid Eurolines ja Ecolines bussid Berliinist täis ja läksin rongiga Berliinist Varssavi ja siis bussiga Eestisse.

0
0

Sõitsin 1,5 aastat tagasi Tallinnast Vilniusesse bussiga, mille lõpp-punkt oli Saksamaa. Tallinnast Riiga oli normaalne, siis oli 10 minutit aega bussi vahetuseks (Tartust tulev buss jõuab sisse samal ajal ja ümberistumine samale Saksamaa bussile). Riia bussijaamas oli totaalne segadus, ei saanud üldse aru, kuhu bussile edasi minna. Sobivate siltidega bussi polnud kusagil näha, sai oma pagasiga bussijaams edasi-tagasi kihutatud ja igalt poolt küsitud. Lõpuks sai õige buss üles leitud, mis oli juba rahvast täis. Mingi istekohake õnnestus bussis saada. Bussi pääses tagumisest uksest, pileteid kontrollis reisisaatja. Reisisaatja oli rahvuselt sakslane, rääkis ka inglise, vene ja veel mingit keelt (leedu v poola). Igas peatuses korrutas ta neljas keeles üle, kuidas wc-d kasutada, kuidas istepinki lükata saab, mis aja pärast ja kus on järgmine peatus, et tema käest saab osta karastusjooke, vett, sokolaadi, pähkleid jms (maksta sai eurodes ning leedu ja poola rahas, võib-olla läti rahas ka). Mingeid eraldi peatusi jalgade sirutamiseks ei tehta, ainult ettenähtud peatused linnade bussijaamdes vastavalt sõiduplaanile, seda saad ise vaadata Ecolines'i kodulehelt. Peatused ca 10 minutit nö suitsupausiks, jõuab natuke ümber bussi jalutada ja bussijaama kioskist midagi osta, kui kohalikku raha on. Ära ei tohi kaduda, sest kõik bussis on võõrad ei keegi ei pane tähele kui mõni puudu on. Magada seal küll poleks saanud, sest reisisaatja kogu aeg seletas kõva häälega ja kõndis mööda bussi ringi, sest keegi soovis pidevalt midagi osta. Ilmselt öösel siiski saab magada, sest Varssavi ja Berliini vahel ametlikke peatusi ei ole. WC-d oli võimalik kasutada ja käsi pesta, aga midagi meeldivat seal polnud. Reis on kindlasti väga väsitav.

0
0

Aitäh kirjutajatele, asi sai kohe selgemaks!

Kus Riia bussijaamas need Ecolines'i bussid tavaliselt peatuvad? Oletan, et see jaam on päris suur... kas ümberistumiseks ettenähtud ajaga ikka jõuab õige bussi üles leida?

0
0

Kui vähegi võimalik, hoiduge Ecolines`i bussidest, see on jubedus!!! Sõitsin just jõuluvaheajaks nendega Nürnbergi ja tagasi koos 2 lapsega. Minnes lõhkes öösel Poolas rehv ja seetõttu hilinesime 3 tundi. Tulles saime 2 bussis kokku istuda u 35 tundi. Nürnbergist pidi buss väljuma 16.50, tegelikult aga lahkus ta peatusest 20.30. Õnneks taipasime bussi helistada ja saime vahepealse aja lähedal restoranis veeta, paljud reisijad külmetasid kogu selle aja peatuses. Reisisaatjalt küsides saime mokaotsast vastuse, et buss seisis ummikus. Aga edasi jätkus see hilinemine, põhjust teadmata. Poolast loksusime läbi nii u 12 tundi mööda külavaheteid. Ja Riiga, kust pidime Tallinnasse teise bussiga startima kl 19.00, jõudsime kl 2.30 öösel. St. Peterburi sõitjatele, kelle viisa aeg lõppes, kutsuti buss vastu, 5 Tallinnasse reisijat (mina 2 lapsega ja ema oma täiskasvanud pojaga) topiti mingisse kohutavasse võõrastemajja 1 vaheuksega tuppa. Isegi hommikusööki ei pakutud, ainult teed (mida ma küll ei tahtnud). Tallinnasse jõudsime siis päeval 12 paiku (eelmise õhtu 23.15 asemel). Ja kui küsisin, kes mu töö- ja laste koolipäeva kompenseerib (bussist koju helistamistest ei räägigi), siis kehitas reisisaatja vaid õlgu ja ütles: see 1 päev... ja et tema pole süüdi. Vabandamisest polnud juttugi. Ja kui ise poleks küsinud ja uurinud, siis mingit infot küll ei jagatud. Bussijuhtidel puudub igasugune navigatsioonisüsteem. Ja vets on kah päris kole, kui keegi veel kogemata juhtub paberi potti viskama, siis on see tuksis kah. Minnes oli vähe parem reisisaatja, andis lapsele ööseks tekigi peale ja küsis pidevalt, kas midagi vaja-nii saksa kui vene keeles, kontrollis ka iga pausi järel reisijaid. Tulles rääkis ainult vene keelt, kuigi oskas ka saksat, aga huvi meie vastu ei tundnud pea terve reisi vältel. Paistab, et eestlased on oma kogemused selle firmaga kätte saanud, peale meie neid polnud, reisijad olid põhiliselt lätlased, leedukad, poolakad, venelased. Lootsin ka oma 3000.- EEK säästa, aga enam iial ei võta seda õudust ette, pigem kogun raha ja lendan inimese kombel 1,5 tunniga.

0
0

Ehhhee. No mul enam vähem sama kogemus proovireisijaga, ainult et sõitsin Kiievist Riiga. Bussil läks midagi katki kuskil Valgevenes, seisime 6 tundi, siis suudeti kuidagi ära parandada, siis Leedus üks vastutulev auto sõitis kuidagi mööda bussi külge nii, et purunes rehv. Varurehvi ei olnud. Ühesõnaga jube ja nagu ma kuulsin bussis olnud sõitjatelt, see ei olnud Ecolinesil esimene kord. Ühesõnaga läksid mul raisku Riia-Pärnu pilet õhtuseks väljumiseks, aga õnneks läks varsti üks buss Tallinna Riiast, nii et sain ikka koju Pärnusse. Samas kui sõitsin Kiievisse Riiast, siis ei juhtunud midagi.

0
0

Tagantjärgi tarkus on targutamine, kuid mis te siis ootate firmalt, kelle nimi hakkab sõnaga Eco...?

0
0

Mina jäin antud firma teenusega rahule. Sõitsime selle aasta märtsis liinil Tartu-Praha-Tartu. Peatusi oli piisavalt, enamasti olid need 15 min. pikad. Kuna saime alumisele korrusele istuma ei olnud probleeme öösel magamisega. Alumise korruse plussiks on kindlasti ka see, et õhk ei ole umbne ning kuuma vett ja wc-d on mugavam kasutada. Samas ei saa ka seda ette heita, et WC-st oleks salongi ebameeldivat lõhna tulnud. Liinil Tartu-Praha oli reisisaatja, kes andis infot ainult läti ja vene keeles. Kuidagi moodi sai ta ka inglise keelest aru, aga see oli tõesti minimaalne. Samas Praha-Tartu liinil oli reisisaatja, kes andis reisiga seonduvat infot nii läti, vene kui ka inglise keeles. Buss jõudis sihtkohtadesse alati õigeaegselt või isegi varem. Jäin hinna ja kvaliteedi suhtega rahule.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased