Estonian Air ägab agoonias

Eesti Ekspress kirjutab: “Rahvuslik uhkus” Estonian Air sipleb tõsistes majandusraskustes ja otsib meeleheitlikult lisakapitali hankimise võimalusi.

Mitme usaldusväärse allika sõnul on viimase kahe aastaga 110 miljonit krooni kahjumit saanud Eesti rahvusliku lennufirma rahavood kokku kuivanud, laenu ta ei saa ning sisuliselt kihutab ettevõte vastu pankrotile. Selle vältimiseks on kavas jõuliselt kärpida lennukite ning lennuliinide arvu ning vallandada töötajaid.

Laiema kajastuse selle teema kohta leiate uudisportaalist News.Station.

1
23
...
7

a.l, 13.11.2008 17:02 Lennukid on täis, pardateenindus on tasuline, lennupilet on kallis ja firmat ähvardab pankrot.... Siis saab viga olla ainult juhtimises. Air Balticul läheb järjest paremini, ehkki piletihinnad on odavamad... Mulle isiklikult meeldib lennata Estonian Airiga - kuidagi kodune tunne ikkagi (ehkki istmevahed on olematud), kui tuled kuskilt kaugemalt ja näiteks Frankfurdi lennujaama akna alla sõidab meie väike #Virmaline# ja uksel ootavad sind värsked lehed (viimasel ajal tõsi küll ainult Postimees) ja rinnakas blondiin (pardateenindajad on küll väga kenad!!!) ütleb tere tulemast!!!

0
0

Agoonia koputab ka Air Finlandi uksele... http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1615937 (Seoses majandusraskustega Air Finland paneb kaks lennukit garaazi ja lendab ainult yhega, pöhiliselt Hispaaniasse. Peaaegu 100 inimest ootab ees sundpuhkus.)

0
0

Raisk, need Estonian Airi tropid kaotasid Müncheni lennu ära juba novembris ja prantsuse ahvid expedia.fr'is on ajanud mu lennud nüüd segamini. peab hommikul helistama ja mölisema.

0
0

Istmevahede osas kommenteeriks vaid niipalju, et pole nad nii hullud ühti. Kuna oman pikkust ca 2m, siis pean end pädevaks kommenteerima. Euroopa siselendude osas on mul kõige koledamad kogemused Luxairi, SAS-i ja Iberiaga. Nende lennukitesse istudes sisuliselt ennem liikuma ei saa kui pärale jõuad ja püsti tõused. Jalad surnud, põlved valusad ja närv krussis. EA lennukid on nendega võrreldes mugavad. Aga kahju oleks muidugi kui ära kaob see firma. Mind valdavad reeglina samad tunded, mida A.L siin kirjeldab. Kusagilt maailma ääre pealt tulles on väga südantsoojendav sinist lennukit ootesaali akna taga näha. See toiduteema ei ole minu jaoks teema ning tegelikult ei ole toit ka üüratult kallis. Minu jaoks on kõige suurem probleem sihtkohtade vähesus ning piletite müümine lendudele, mida teatakse, et ära jäävad. Ilmselt on neil teada, et Pariisi ja Barcelonasse talvel lennata ei saa, aga ikka müüvad pileteid veel kuu aega ennem lennukuupäeva. Kaks korda orki lennanud. Ja no ei viitsi Arlanda või Kopenhaageni lennuväljal kogu aeg ümber istuda.

0
0

Natuke laiemat pilti tahaks siiski näha. Millegipärast ma ei usu, et näiteks Air Balticul kõik asjad hirmus roosilised oleks, SAS-i kui terviku saatus peale Lufthansa huvi kadumist on samuti segane. OV reiside koomaletõmbamine lähtuvalt turunõudluse vähenemisest pole iseenesest midagi ebaloogilist. Pigem tekitab küsimusi, kui kaua ujub Air Baltic vastuvoolu. Igal juhul huvitavad ajad saavad lennunduses olema.

0
0

Aastaid ootasin EA otselendu Rooma-Tallinn, mis lõpuks ka avati ja sain korra ka selle reisiga lennata, kohe liini avamise järel. Tõepoolest on ülimalt südantsoojendav kaugel võõral maal lennukisse astuda ja öelda: Tere! Ka ei ole mul midagi öelda EA teeninduse kohta, kes palju lennanud, teavad, et see on tunudvalt etem kui paljud välismaised lennufirmad. Kahjuks ei valinud ma aga oma viimasel reisil Roomast Tallinnasse Estonian Airi kahel põhjusel - esiteks Air Baltic lennutas mind Tallinnasse poole hinnaga ja teine, võib-olla olulisemgi asi - lennuajad olid tunduvalt soodsamad. Ja veel ei suuda ma aru sellest aastaid kestavast kangekaelsusest - oma rahvusliku lennufirma iga hinna eest elushoidimisest. Praegusel kriisiajal ühinevad suured kolossid nagu BA ja Iberia või Air France ja KLM, et rasketel aegadel mingitki moodi edasi tegutseda, kuidas saab EA oma käputäie lennukitega ja Eesti rahvaarvuga loota et ta äri õitseks. Kas on selleks mingi muu põhjus peale eestlaslikku jonni et mitte ühineda Air Baltic'uga? Kui on teadjaid, valgustage palun.

0
0

Advokaat, mis eestlaslikust jonnist sa räägid, kui EA tuumikinvestor on SAS ja kõiki õmblusi traageldatakse Rootsist?

0
0

Kui vaadata ajakirjanduse poolt tekitatud kära, siis võib olla kindel, et kui seni oli lootus ehk veab Estonian Air välja, siis nüüd läheb ta küll pankrotti. Kõigepealt tehti paanikat, et on kohe pankrotis ja järgmine päev oli uus info, et juhul!!!! kui läheb pankrotti jääte oma makstud piletite rahast kõik ilma. Ühesõnaga tänu külvatud paanikale ei lenda ka need, kes plaanisid millalgi lennata, kuna aga iga lennufirma sõltub otseselt klientidest siis võibki olla , et kui muidu oleks firma kuidagi välja rabelenud, siis nüüd ajab ajakirjandus ta lihtsalt põhja.

0
0

Mulle käib alati närvidele, kui meedia hakkab Estonian Airi sõimama ja kommenteerijad löövad veelgi kõvemas tuuris kaasa. See oleks nagu moeasi - öelda KA paar halba sõna Eesti Õhu kohta. Mina tahaks, et rahvuslik lennukompanii säiliks, eestikeelse teeninduse ja ajalehtedega. Hoiaks just iga hinna eest seda kompaniid elus, kasvõi riigi abiga.

0
0

Mina ka olen OV lendudega igati rahul olnud alati. Loodetavasti veab välja.

0
0

sama teema - pole midagi halba öelda Estonian Airi kohta

ma loodan, et veavad ikka välja

0
0
  1. Kui EÕ säilitada, siis loobugem udusest "riigi" abist. See RIIK on meie rahakott! See tähendab aga seda, et me peame selle valitsuse toetuse kinni maksma. Osalt otse - piletite jm teeninduse kaudu, kaudselt aga muude maksudega riigieelarvest.
  2. Kui EÕ lasta pankrotti, siis tekib küsimus - kes võtab ohjad edaspidi? Kui keegi omadest ning seal hulgas on ka senised klikkarid, siis on ilmselgelt tegemist raha kantimisega. Pankrott sageli aitab seda varjata. Oleme ka kuulnud, kui ülemakstud on EÕ juhid, ehkki ise pole nad juhtimisega hakkama saanud. Kui aga koha haarab välismaine tegija, siis kas 5 või 10 aasta pärast ei lähe see kallimaks kui praegune pealemaksmine ning "oma" säilitamine? On veel väiksem väljapääs - teha paar lendu ainult mittekaugetesse sidelennujaamadesse (Stockholm, Kopenhagen), sealt edasi vaadaku igaüks, kuidas saab. Siis saaks ehk ka vähemalt nime säilitada. Muidu nimetatakse ka see ümber Swedluftiks. Ehkki pugejalikult mannetu Estonian Air pole ka sugugi parem.
0
0

on omavoliliselt muutnud kohanime.

0
0

Vaatame ja ootame millega tuleb aasta l]pus v'lja AirBaltic ja Fly Lal. Arvestades t'nast majandusolukorda L'tis, mis hetkel tundub olema kordades hullem kui Eestis, siis on natuke raske uskuda, et AB kasumlikult majandab. Vastasel juhul ei oleks ilmselt vaja teha ka nii ulatuslikku Eestile suunatud reklaamikampaniat. Ilmselt on AB siiski avastanud, et Eesti klient on maksuj]ulisem kui n'it Leedu oma. See, et EA praegu kokku t]mbab tundub ka mulle loogilise sammuna, mille suhtes ei ole tarvis [lereageerida. Elu on n'idanud, et suurtest kriisidest tulevad v'lja need, kel on olnud etten'gelikkust ]igel ajal reageerida.

0
0

Vaatasin just passi ja lugesin templid üle. Olen sel aastal lennanud Estomian Airiga 56 korda !! Pole just vähe vist. Ainult kahel korral olen pidanud ootama pikemalt kui 1 h lennu hilinemist ning ka nendel kordadel jõudsin koju siis ca 4-5 h hiljem. Kogu logistika, teenindamise, toidu jne osas võin öelda vaid kiidusõnu. Istmevahedega pole kunagi rahul üle 1.80 pikkused inimesed ja ei saagi olema. Ainuke, mille kallal võiks ehk viriseda on hinnad. Reeglina oleks odavam sõita teiste lennukompaniidega kuid sellisel juhul peaks sooritama mitu ümberistumist ja aeg ju ka teatavasti maksab miskit. Seega, loodame kõige paremat onju !!Edu ja vastupidamist EAle !

0
0
1
23
...
7
Lennupakkumised
Reisikaaslased