Estonian Air küsib 50 eurot rohkem oma lendudelt kui Brussels Airlines ???!!!

Täna lennupileteid otsides Brüssel Tallinn Brüssel avastasin enda üllatuseks, et Estonian Air küsib 50 eurot rohkem oma lendudelt kui Brussels Airlines, kes opereerib Estonian Air lendudel. Täpselt samad lennud aga 50 eurot kallim!!! Selline liigkasu võtmine ja ülbus oma klientidega on lihtsalt uskumatu!!! Kas kellegil on olnud samad kogemused Estonian Airiga?

1
2

Hulk võimalikke arvamusi:

  1. See on avatud turg. Kasuta seda firmat, mis meeldib
  2. Lennunduse hinnakujundus on raketiteadus, igal asjal on oma põhjus ja ära loodagi sellest aru saada
  3. Tee oma firma EA kõrvale ja hakka rikkaks
  4. Sul on õigus!!!

Vali ise, mis meeldib.

12
0

Milles probleem? Sul on ju võimalus valida. Lennuliini opereerimine on keeruline tegevus ja igal ettevõttel on erinevad kulud vaatamata sellele, et nad lendavad ühel liinil. See ei ole nii, et A+B=C. Kõik muutujad on erinevad ja see mõjutab lõpptulemust.

4
0

Milles probleem? Mis sul viga on? Turumajandus ju nagu targad majandusspetsid teavitavad. Kas kulukas toetada eesti majandust? Kas polegi euroametnik vōi mingi parasiitliku sihtasutuse töötaja? No ma ei tea ! Juhul kui lihtbiomass siis könni jala vöi hääleta! See foorum on ikka tegijatele,mitte ohkijatele. Ära solva oma solkimisega auväärikaid maailmarändureid.

2
0

Olen ennast tabanud samalt mõttelt. Mitte küll Brüsseli suunaga seoses, aga üleüldiselt. Viimased kümme aastat olen praktiliselt iga kuu lennanud Tallinn-Stockholm liinil ja selle ajaga olen läbi katsetanud üsna palju lennufirmasid, mis seda otsa lendavad. Mitte ühelgi neist ei ole nii kalleid hindu, kui EA-l, paraku. Isegi SAS on tihtipeale pisut odavam, kuigi lennukid on samad, mis EA-l. Eriti nüüd, kus näiteks Flybe ja Ryanair enam seda suunda ei lenda, saab EA hindadega toimetada kuidas ise heaks arvab. Omal ajal toimetas sel liinil veel selline odavlennufirma nagu Fly Nordic, mille hinnad olid lihtsalt ülimeeldivad. Ja muigugi Flybe, mille lahkumisest mul oli kohe eriti kahju.

Ei teagi, miks näiteks Stockholmi-liini enam keegi peale EA ja SAS-i opereerida ei taha. Võibolla pole kasumlik, võibolla lihtsalt ei lasta uusi tulijaid juurde, ei tea. Nii et peale EA (kui joppab ja neil on kampaania) kasutab meie pere veel üsna usinasti Air Balticu teenuseid läbi Riia ja SAS-i oma. Aviesi ma "lendamisväärseks" ei pea.

Ma saan aru küll, et avatud turul võib hindadega teha, mis pähe tuleb, aga sellegipoolest ma ei mõista EA hinnapoliitikat absoluutselt. Eriti, kui selle paljukirutud odavlennufirma Air Baltiku pardateenindus on kordades meeldivam ja sõbralikum, kui meie kalli EA oma. Ja kuna SAS-il on juba väga pikka aega halvad ajad ja võib juhtuda, et see firma läheb pankrotti, siis jääbki meile vaid EA ja AB.

3
0

Justa, Stockholmi puhul olid veel paar aastat tagasi kindlasti lennufirmale tulusad ja alatihti lõpuni välja müüdud varahommikune Tallinn - Stockholm ja õhtune vastupidine suund. Ilmselt on ka täna. Seal lendas suures enamuses (ilmselt lendab tänaseni) suhteliselt kitsas kontingent, kes sõidab päevaks Stockholmi tööle ja õhtul koju tagasi. See kontingent ei lenda kindlasti oma isikliku raha eest. Sama kindlasti ei osta nende lendajate tööandjad pileteid Estonian-Airi veebilehelt vaid omavad pigem mingit ärikliendi lepingut kas otse lennufirmaga või mõne reisibürooga. Ning tunnisel lennul pole pardateenindusel tähtsust, eriti kui tihti sõidad -- hommikul loed ja viimistled veel oma asju üle, õhtul mõtled juba sellest, kuidas kiiresti lennujaamast koju jõuda. Kuivõrd tähtis on sellel liinil lennuaeg, näitas hästi Flybe kogemus. Nad alustasid samuti varahommikuste lendudega ja siis olid lennukid pea-aegu täis. Mingil põhjusel tõsteti ühel hetkel aeg hilisemaks, nii et lennuk jõudis Stockholmi mitte kell 8 hommikul vaid kell 10. Ning tagasilend tuli Brommast juba kell 16:00 Töölesõitjad kolisid selle peale EA lendudele tagasi kuna Flybe lennuajad ei jätnud eriti aega Stockholmis olemiseks.

3
0

päevaks Stockholmi tööle ja õhtul koju tagasi

Jah, nn "orjalennuk" :)

0
0

Brüsseli lennule kommentaariks. Tegemist on koodijagamisega ja lendab ikka üks sama EA lennuk. Mis lepingud koodijagamiseks on, sellest mul pole aimugi, aga täiesti loogiline on see, et hinnad võivad samas lennukis erinevatelt firmadelt ostes erinevad olla. Ja kliendil pole enamasti mingit vahet, kas ta ostab selle EA või Brussels Airlinesi numbriga. Ja kindlasti ei taha EA ka just sind mõnitada erineva hinnaga. Pigem on Brussels Airlinesil mingi põhjus miks ta need piletid odavamalt ära müüb (mitte EA kallimalt). Ma selliste lepingute tingimusi absoluutselt ei tea, aga loogiline tundub, et koodijagamise puhul peab võõras lennukis kohtade saamiseks partner ka igale lennule kindla arvu reisijaid garanteerima vms. Seega kui tema numbriga kohad hästi müügiks ei lähe, siis tasub lasta hind alla lennuki omaniku pakutavast ja saada need kohad ikkagi müüdud. Enamik kohtadest on tõenäoliselt mõeldud pigem jätkulendude jaoks Tallinn-Brüssel-??? lendudele Brussels Airlinesiga. See on nüüd täiesti suvaline esimene pähetulnud idee. Ja kliendile on sellest pigem kasu. Vaata lennuhinda otse lennuki omanikult, koodijagamise partneritelt, mõnest broneeringusüsteemist ja osta sealt, kus kõige odavam on. Nii lihtne ongi. Mõni erand on ka muidugi. Näiteks kui osta Tallinn-Amsterdam lend KLM-i numbriga, siis on hinnas ainult käsipagas. Samas Riiast tasub enamik AirBalticu otselende osta hoopis mõne partneri koodiga, sest AB-l pole pagasit hinnas, aga Alitalialt, Air Berlinist jne ostes on samas lennukis ka pagas hinna sees. Lisaks saab veel mõne teise koodiga piletit ostes ka tasuta sööki. Seni olen kuulnud ühest juhust, kui Pariis-Riia lennul AirBalticu lennukis Air France'i koodiga lennates toodi reisijatele ootamatult ilma mingi lisatasuta soe eine koos jookidega. Eks see oli ka AirBalticu poolt väga inetu tegu, et nad tõid selle sooja eine ainult Air France'ilt pileti ostnutele ja oma kliendid jätsid täiesti ilma. Ülejäänud reisijatele oli see kindlasti kohutav kogemus :(

6
0

Jätkuks siit poolt, et mingit probleemi nagu polegi! Olen väga väga palju reisinud ja elades väljas pool Euroopat asi ongi imelikum, et siiski kuidas üks lennu firma opereerides teisel lennul saab tunduvalt odavamat hinda pakkuda kui opereeriv lennu firma ise. Sõnastan ümber oma esialgse postituse: Brussels Airlines, kes opereerib Estonian Air lendudel pakub 50 eurot soodsamat hinda samal lennul kui Estonian Air :)

0
0

Mul oli sama lugu KLM-iga, aga siis avastasin, et mul pole selle piletiga luba pagasit ära anda. 0PC ilusti kirjas. Tuli eraldi juurde osta. EA-l oli hinnas sees. Sealt tuligi vahe ja mäletan, et numbrid nagu klappisid.

1
0

Kui probleemi pole, mis siis ohid palju reisinud "lennu firma"

4
0

kuidas üks lennu firma opereerides teisel lennul saab tunduvalt odavamat hinda pakkuda kui opereeriv lennu firma ise

Palun loe "Reisiks kaugele" teema uuesti läbi.

1
0

Külakurnajaks EA-d päris ei nimetaks, aga ise pole ka nendega juba ammu lennanud kuna nende hinnad ja sihtkohad tunduvad olevat tehtud suures osas ainult riigisektorit arvestades. Teemaalgataja pahameelest aru ei saa, turg on ikkagi see mis hinnad paika paneb, piletitingimised võisid samuti olla jäigemad EA omadest.

3
0

Ikka tekib pahameel kui sugulase-tuttava "sõbrahind" on kallim kui turu pealt võõra käest küsitud hind.

3
0

Muide, ka "väljas pool" võib sellist asja juhtuda, olen näiteks American Airlinesi lehelt ostnud Finnairi JFK-HEL lennule odavama pileti kui Finnair ise pakkus. Ei tunne, et see mind ahistaks.

4
0

See koodijagamine on jah peen teadus. Sellest aastast oman sarnast kogemust kui askeldaja - AA leht pakkus oluliselt odavamat hinda kui Finnairi oma, kuigi lendajaks oli Finnair. Aga varasematelgi aastatel olen partnerfirmade kodulehti testinud ning saanud üllatavaid tulemusi. Muidugi see, et täna on Brussels 50€ odavam, ei tähenda, et ta ei võiks olla nädala pärast 100€ kallim. Seega imestamise asemel soovitan tegutseda kui on huvi hea hinnaga piletit saada.

1
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased