GoAdventure eksitas tarbijaid Egiptuse viisa infoga ja teenis sellega endale vist ilmselt lisatulu

Tarbijakaitse vastus pöördumisele (koopeeritud PDF failist)
Lugupeetud .....

Käesolevaga teavitame Teid, et GoAdventure OÜ suhtes rakendatud järelevalvemenetluse tulemusena on GoAdventure OÜ kõrvaldanud viisateabega seotud puudused, millele tähelepanu juhtisite.
Kaupleja vastas Tarbijakaitseameti selgitustaotlusele järgnevalt: „Reisikorraldaja GoAdventure lisas vastava informatsiooni Välisministeeriumi infoallikat kasutades koheselt 28.12.2012 oma veebileheküljel http://goadventure.ee/catalog/egypt.html#two järmiselt:

Siinai poolsaart on võimalik külastada viisatasust vabastatult juhul, kui on täidetud järgmised tingimused:
a) saabutakse ja lahkutakse mõne Lõuna-Siinai piiripunkti kaudu (Sharm El-Sheikhi lennujaam, Sharm El-Sheikhi meresadam, Taba lennujaam, Taba maismaapiiripunkt, Nuweiba meresadam ning St. Catherine’i lennujaam). Piiriületustel kantakse reisidokumenti sisenemise ja lahkumise kuupäevadega templid;
b) taoline viisatasuta sisenemine on kehtivusega maksimaalselt 15 päeva ning seda ei saa pikendada;
c) taoline viisatasuta sisenemine kehtib ainult järgmisel territooriumil: Aqaba lahega piirnevad alad Siinai lõunaosast kuni Tabani põhjas ning lääne suunal kuni Püha Katariina kloostrini.

Kui on soov külastada Egiptuse muid piirkondi, tuleb võtta piirilt tavaline turistiviisa.

Reisikorraldaja GoAdventure lubab edaspidi olla hoolikam ja tähelepanelikum asjakohase informatsiooni uuendamisel ja täiendamisel.“

Tarbijakaitseamet kontrollis GoAdventure OÜ poolt avaldatu õigsust 16.01.2013 ning vastav informatsioon sisaldub käesoleva hetke seisuga GoAdventure OÜ veebileheküljel.

Täname, et juhtisite tähelepanu eksliku teabe kohta GoAdventure OÜ veebileheküljel, ning avaldame lootust, et situatsioon lahenes Teile meelepäraselt.

Lugupidamisega
/allkiri paberkandjal/
Katrin Malm
turismi- ja reklaamitalituse juhataja kt

NB! GoAdventure küll viis sisse parandused oma kodulehele kuid peale Tarbijakaitse kontrolli lisati Välisministeeriumi täpsele selgitusele juurde GoAdventure poolt järgmine lause, mis on üleval nende veebilehel veel 30.01.13 seisuga: "Tasuta viisa on mõeldud vaid hotellipuhkuse jaoks Sharm El Sheikhi linnas, seega kes plaanib väljasõite hotellist tuleks vormistada kindlasti lennujaamas turismiviisa." Antud lause kahjuks nullib ära kogu eelpool oleva selgituse tasuta viisa regulatsioonist ja jätab tarbijale mulje et hotellist ja Sharm El Sheikhi linnast väljudes tuleks viisa siiski osta - kuid see ei vasta tõele!

Arusaamatuks jääb kuidas Eesti juhtiv reisikorraldaja vägisi soovib eksitavat infot jagada. Kas tõesti tarbijaid eksitaval viisil viisade müügist saadud tulu (GoAdventure müüb viisat 17 EUR ja piiril saab osata 15 USD) on reisikorraldajale nii oluline et riskida oma mainega ja rikkuda Eesti Vabariigi seadusi???

Huvi oli uurida kas ainult GoAdventure on "patune"?
Novatoursi lehel Egiptuse viisast juttu polnud, vähemalt ei leidnud seda vajalikku infot.

Nolta-Tur-il oli jutt järgmine:Egiptuse viisa maksab 17 - 20 eur.
Tuletame meelde, et viisa saab osta kolmel viisil:

  • maksta viisa eest broneeringu tegemisel, selline soov palume lisada kommentaaridesse
  • osta viisa Tallinna Lennujaamas
  • osta viisa Egiptuse lennujaamas (15 USD)
    Tallinna lennujaamas saab viisa eest tasuda vaid sularahas EUR-des, Egiptuses sularahas USA dollarites.
    Turistiviisa puhul peab pass kehtima 6 kuud peale reisi lõppu. Kõik pikemad viisad tuleb teha Egiptuse saatkonnas Helsingis.
    Halli passi omanikele vormistatakse viisa ainult Egiptuse piiril.
    NB! Tallinna Lennujaamas saavad viisa osta ainult Eesti passiga reisijad ning Vene Föderatsiooni passiga reisijad, kellel on passis Eesti Vabariigi elamisluba ning esitamiseks Eesti Vabariigi ID-kaart.

Järgmine eksitaja on TEZ TOUR :Saabudes Egiptusesse, tuleb kõigepealt piiril vormistada Egiptuse turismiviisa, viisa maksumus on 15 USD. Soovitav on kaasa võtta täpne summa just US dollarites, sularahas. Viisa vormistamiseks on vajalik täita trükitähtedega maaletulekukaart (vt. näidis).
NB! Sharm el Sheikis on võimalik vormistada ka tasuta nn. Siinai viisa, kuid sellega ei saa sõita ühelegi kohapeal pakutavale ekskursioonile (piiratud on ka sukeldumine ja jahisõit). See on mõeldud vaid hotellipuhkuse jaoks Sharm El Sheikhi linnas, seega kes plaanib väljasõite hotellist tuleks vormistada kindlasti lennujaamas turismiviisa.

Siinai viisa (Sinai only) kehtib 15 päeva Siinai poolsaarel mitte pole "linnasisene".
Arvan et GoAdventure on ikkagi oma kliente rohkem informeerinud kui paljud teised turismifirmad.
Seega ,et mitte rikkuda tuju on ikka soovitav ise teha ära "kodutöö".

Tõsi, GoAdventure kodulehel on viisa kohta kõige rohkem infot. Kuid põhjalikum informatsioon ilmus sinna ainult tänu Tarbijakaitse ettekirjutustele, kuna Tarbijakaitse algatas reisikorraldaja suhtes järelvalvemenetluse.

Hurghadasse on ikka viisat vaja?

Mul oli sarnane teema üleval Novatoursiga. Pole mõned aastad Egiptuses käinud ja nüüd veebruaris minek. Viisa lisatakse automaatselt paketimaksumusele ja kuskil pole kirjas, et ainult SSH hotellipuhkusel Siinaist mitte väljaminnes tegelikult polegi viisat vaja. Sellekohase info sain alles siit foorumist ning pärast täpsustusi ja avalduse tegemist oli Novatours nõus mulle viisaraha tagasi kandma. Ma ei mõista, miks nad ei tee valikut enda kodulehele paketi ostmisel, et kas viisaga või ilma. Paljud ilmselt ei tea ning ostavad viisa ilmaasjata.

Ma ei mõista, miks nad ei tee valikut enda kodulehele paketi ostmisel, et kas viisaga või ilma.
Paljud ilmselt ei tea ning ostavad viisa ilmaasjata.

Sest siis juhtub vastupidine. Paljud jätavad viisa tegemata ja avastavad ekskursioonile minnes, et ei saa. Kisa tuleb reisifirma suunas palju rohkem.

Jah, absoluutselt nõus ka sellega, et osad "avastavad" hiljem, et nad on viisa tegemata jätnud, aga soovivad siiski tuuritama minna. Infot samas võiks lehel rohkem olla, senikaua aga 16eur/per nägu ja pappi tuleb.

Tuuritama saab minna ka Siinai tasuta templiga, kuid ei tohi minne välja Siinai poolsaarelt.
Minu arvamus oleks, et reisikorraldaja, müües reisi, peaks küsima reisijalt, kas soovib viisat või mitte. Ei saa pidada normaalseks, et nn viisa lihtsalt tekib su arvele. Ja normaalne ei ole ka see, kui reisikorraldaja annab valeinfot, et see tempel on kehtiv vaid Sharmi linnas ja hotelli territooriumil. Tuleks juhtida tähelepanu, et korraldaja teenib iga viisa pealt ca 7 dollarit - isegi siis, kui tegelikult reisija viisat ei vaja.

Ah, ärge keerutage paanikat! Egiptuse viisa maksab piiril 15 USD-d. Las need reisifirmad küsivad "misiganes" raha!

Palun lugege ja palun kustutage oma paanika: http://www.vm.ee/?q=node/5783

Kommenteerin eelmist märkust. Tegemist pole mingi paanika tekitamisega vaid jutt käib ebaausast kauplemisvõttest, mida ka Eesti Tarbijakaitseamet on tunnistanud. Antud olukorras on reisikorraldaja rikkunud Eesti Vabariigi seadusi (Reklaamiseadus § 4; Tarbijakaitseseadus §12 lg1, lg2 ja Võlaõiguseadus § 867 lg1.. Kuna mina tegin esimese postituse, siis olen antud situatsiooniga kursis: reisikorraldaja ei eksitanud tarbijaid mitte ainult oma kodulehel oleva infoga vaid valeinfot jagati ka e-maili kaudu ja telefonis suheldes. Küsimus pole niivõrd 15 USD vaid pigem põhimõttes. Kas tarbija sihilik eksitamine ongi loomulik Eesti ärikultuuri osa? Kas see on tõesti eetiline käitumine? Kui tarbijad ise peavadki sellist käitumist normaalseks, siis pole midagi imestada et ettevõtted teid igal sammul tüssavad.

Tšultanja, kas http://trip.ee puhul ei ole mitte tegu reisifoorumiga, kus sellist infot võiks ja peakski jagama? Sinu kommentaar jätab imeliku mulje, sest marx123 poolt algatatud teema on vägagi päevakohane, aga sinu oma tundub kohati tsensuurina!

Kullakallis Nubsik, kaua võib jahuda ühe ja sama teema pärast! Loe palun selle teema lõppu ka: http://trip.ee/node/44767?page=1

Ja üleüldse on mul plaanis pikemas perspektiivis Egiptuse viisasi eestlastele müüma hakata :)
Hinnas saame kokkuleppele :P
Egiptus ongi meie tarvis "tsensuur!"

Tšultanja, süübi palun uuesti teemasse. Teema ei ole, nagu võiks aru saada, kas viisat on vaja või mitte, vaid ühe suure reisikorraldaja poolt klientide petmine. Tõesti jätab külmaks, kas ta teenib sealt need 7 dollarit või mitte, aga kui klient küsib otse, kas ta ikka vajab seda viisat ja kui vastatakse, et kindlasti (eelnevalt on klient teavitanud, et ta kavatseb vaid olla kuurordi alal), siis see on otsene kliendi petmine ja seega taunitav ning seadusevastane!?

Jajahh, süübitud sellesse teemasse juba aastaid, aga ma ei viitsi "googelmoogeldada" ja Sulle ette lugeda meie ülejäänud "reisibüroosi" , kes Egiptuse viisat müüvad täpselt samal meetodil.

Seepärast mul see "uus äriplaan" tekkiski, sorry! :)

Ma ei nimetaks seda petmiseks. Petmine oleks siis, kui makstud raha eest viisat ei saanudki. Pigem on tegemist ebatäiusliku info edastamisega.

Naabrimees, kui klient küsib, kas ta vajab viisat ja talle kinnitatakse sõltumata tegelikusest, et ta vajab, siis on see petmine!
Kui öeldaks, et ta ei vaja, kuid soovitatakse teha, siis jääb kliendi teha otsus.
Ebatäiuslik oleks info edastamine siis, kui osaliselt antakse ja osaliseltjäetakse info edastamata. Aga vale info edastamine on petmine. Või siis on lihtsalt meie arusaam petmisest erinev.

eks turismifirmast tuleb ka aru saada. Kui viisat ei ole inimesel, siis talle Luxori ja Kairo reise müüa ei saa. Mul on lisaks kuri kahtlus, nagu eespool juba ka kirjutati, et kui pärast selgub, et tahetakse kuhugi sõita ning ei saa. siis on taas reisifirma süüdi. Iga sihtpunkti puhul tuleks riigi viisatingimused VM lehelt endale ka ise selgeks teha, ei ole ju raske see paar klikki teha.
Käisin siis kodukal ka ära, on selgelt kirjas, et viisa võib osta büroost, Tallinna lennujaamast ja kohapealt 15 USD. Ka kogu VM info on kenasti olemas viisavaba Siinai kohta. Kus siin see petmine on?

GoAdventure kodukalt:

Tasuta viisa on mõeldud vaid hotellipuhkuse jaoks Sharm El Sheikhi linnas, seega kes plaanib väljasõite hotellist tuleks vormistada kindlasti lennujaamas turismiviisa.

Tegelikult ei ole Siinai tempel ainult Sharmi linna jaoks. Siinail tehtavad ekskursioonid on lubatud!

Ja kogu see info, mis seal kodukal on, pandi pärast tarbijakaitse menetlust ülesse. Enne seda aga lisati viisad arvele koheselt ja päringu peale öeldi, et peab olema.

PS! Parandus eelmisele postitusele!
Püha Katariina kloostri piirkonda (Siinail!) ilma viisata EI SAA!

Ja viimasest ka need segadused reisibüroodel, sest reeglina inimesed seda ei tea! Reisibürool on lihtsam Sulle viisa lihtsalt "pähe määrida!" ;)

Ok ok, ei ole vaja vaielda. Lihtsalt millest antud asi jooksma hakkas, oli see, et reisikorraldajale ioli öeldud, et soovitakse vaid rannas olla ja ei ole soovi isegi kohalikke ekskursioone ega muid tegevusi teha. Sellest sõltumata pandi arvele viisad ja korduval (3x) küsimisel viisa vajaduse kohta oma arvamust nad ei muutnud, seega arve sai tasutud. Lõpuks, kui juba sai neile öeldud, et antud piirkonnas ei ole vaja viisat, maksti raha tagasi 2 kuud hiljem. Kogu selgitav tekst aga korraldaja lehele sai ülesse pärast tarbijakaitse menetlust, aga ka siis eksitava lisalausega, mille eelmises kommentaaris ka välja tõin.

Nubsik, ega ma ei vaidlegi - ausõna :)
Ma räägin nii nagu asjad on läbi "reiskorraldaja pilgu."

Pane palun silmad kinni ja kujuta ette Egiptuse tänavakauplejat mõnest kohapealsest "reisibüroost." Ta suudab valgenahalisele turistile selle Katariina Kloostri reisi silmagi pilgutamata maha müüa, olenemata asjaolust, et turistil viisatki pole. Ja ohh, seda kiunu ja kisa pärast :) Nii Trip.ee kui ka reisibüroo on ju kohe süüdi, et neid pole hoiatatud! :)

Ja neid juhtumeid on väga palju!

Oleme ikka sõbrad edasi Nubsik ;)

Aga ikkagi, kui olen reisikorraldajale öelnud, et ma ei soovi ei kloostrit ega püramiidi, tahan vaid päikest ja vett - ja sellest hoolimata öeldakse, et viisa on vajalik, siis ma ei tõmbaks paralleele sinu poolt öelduga. Korraldaja peaks selgitama, millal on viisat vaja, mitte müüma seda kui kohustuslikku lisa. Mida aga just GoAdventure tegigi...

Lahe diskussioon Sinuga Nubsik :)

Kujuta veel ette ca 65 aastast seniili, kellele reisikorraldaja räägib Püha Katariina Kloostrist, aga kohapeal määritakse talle pähe ekskursioon siia: http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Catherine's_Monastery (Loe pealkirja ainult!). Ok, Sina saaksid sellest aru, aga "seniil" kohe kindlasti mitte.

Beduiinid hääldavad seda umbes nii: Snt Kateriiiiiiin :)

Pole hullu. Egiptusest pole ka õiget Türgi kohvi leitud, eks elame üle :P

PS! Ma ei tööta reisibüroos ja ei tunne ka ühtegi töötajat GoAdventurest! Kuigi jah, mõningaid Go konkurente ma tunnen, aga rohkem lobiseda ka ei tohi ;)
Edu Sulle sellegipoolest!

Ah see on siis seniilsusmaks hoopis? No aga nimetagu siis asju õigete nimedega. Kartuses, et mõni ei saa aru, kõigile lisamaks keevitada on päris huvitav mõttekäik muidugi.

P.S. Pole kunagi Egiptuses päevitamas käinud ja lähitulevikus pole ka plaanis seda teha.

lõpetaks selle hala ära, kodulehel on kirjas, et võid ise valida kas ja kellelt viisa ostad. Samamoodi on igaühe endal valik kas ostab kohapeal ekskursioonid reisikorraldajalt või odavamalt tänavalt, milles küsimus.
Lisaks on võimalus kogu reisipakett osta konkureerivast putkast ja rahakotiga hääletada:P

TO.Tšultanja
Püha Katariina kloostri piirkonda (Siinail!) ilma viisata EI SAA!
NB.Saab ikka küll.Käisin eelmisel nädalal ilma viisata.
Siinail saab reisida aga siinailt välja ei saa(näit.Cairo)

Kevad2lill, see sinu sattumine sinna piirkonda oli puht juhus ilma viisata.

Ma väga palun, ärge ajage mulle "ajulagetat" juttu!

Kui keegi teab miskit Siinai kõrbest, siis oleme ka meie piiripunktis lausvaletanud!

Haloo Kosmos, siin Maa :)

“Ajulageda” asemel ütlevad moodsad inimesed “Ära nüüd kaaguta, ole vait!”. Mis sellest arvata, on iseküsimus.

Viisata tohib liikuda Siinai idapoolses servas, põhimõtteliselt on see ju mõeldud Iisraeli kodanikele, et need saaksid Siinai loovutamise järel edasi külastada põhimõtteliselt enda rajatud kuurorte nagu Sharm, lihtsalt poliitkorrektsuse mõttes või et egiptlastel oleks seda kergem alla neelata vms, laiendatud ka ülejäänutele (vt Camp Davidi leping 1978 jne). Joon lõpeb kalda ääres Sharmiga (Ras Mohammed jääb juba välja). Katariina klooster jääb samuti viisavaba tsooni sisse, kuigi muidugi see ei garanteeri et kuskil maanteel töötav Egiptuse politseinik seda teab. Ta on oma tööülesannetest tööle tulles ehk umbmääraselt kuulnud ja nii nagu on aru saanud, nii ka täidab :P (tuleb ette väljaspool põhimaanteid kõikjal maailmas).

Ei mõista millest nüüd probleemi tehti.Juba kolm aastat tagasi ostsin Sharmi reisi Goadventuurest ja ilma viisata.Müüja pakkus ,kuid kui keeldusin siis oli suhtumine rahulik ei mingit küsimust.
Samas kõik püüavad seda viisat müüa,nii on neile lihtsam pole muret ,et keegi ei saa hakkama ja transfeer peab ootama.

Goadventure jatkab samas vaimus - 10.02 väljalend Sharmi on lükatud 10 tundi edasi..äge, nüüd selle asemel et magada esimene öö, mis on muide kinni makstud koos õhtusöögika, hotellis, tuleb "lõbus" öö mitte kaines lennukis.. ühe sõnaga esimene päev on p.!

Kaldun arvama, et probleem on ikka lennufirmas, mitte et reisikorraldaja sooviks oma klientide hilinemist.

Tahaks küsida: Mis Sul viga on Pets 1962? :P

Tšultanaja: Ei midagi - kui sulle müüakse ühte asja ühe hinnaga ja pärast hakatakse jupikaupa ara võtma..

norsu: arusaadav, aga miks jalle lõptarbija peab kannatama..kui Goa-le ei ole savi oma maine kohta, siis peaks kuidagi kompenseerima seda.

Kulla Pets 1962! Goadventure töötajad ei pane lennukeid lendama! :P

Loe palun: "Väljalennu hilinemise korral, vastavalt rahvusvahelistele lennutranspordi eeskirjadele, kannab vastutust lennuveo ettevõte."

Lisainfo: http://goadventure.ee/ennereisi/

Jätkuvalt ma ei saa aru, mis "mainest" Sa räägid...

Kuule, lõpeta see peenes kirjas selgituste jagamine. Loomulikult on formaalne vastutus lennufirmal - ega me siin päris idikad ka pole. Aga küsiks, kelle käest sa pileti ostsid? Reisibüroost või otse lennufirmalt? Vaataks nüüd peene kirja asemel suurtähti ja püstitaks küsimuse, nagu see on - kes ja kuidas kliendiga otsesuhtlust peab. Võibolla on sul on poogen, kui üks päev reisi tuimalt maha nühitakse - minul näiteks poleks. Ja vahet pole, kas see on lennufirma, Andrus Ansipi või rahvusvahelise imperialismi ülemaailmse vandenõu tõttu. Kui lubatu ja tegelik erinevad, siis klaarigu korraldaja ja lennufirma seda omavahel, aga kliendile tuleb saamata puhkuse eest midagi hüvitada. Mingite formaalsete põhjuste taha pugemine on nii kuramuse üleeilne päev.

Veigo: Tänud toetuse eest – ma juba hakkasin kahtlema et liiga palju tahan:)
Mul on eelnev kogemus sarnases situatsioonis, kui käisin paar aastat tagasi samas kohas Esttouriga ja oli viimane tol hooajal tagasilend, kui ei eksi 04 aprill, ja tagasilend oli nihutatud 19tundi võrra varesemaks..aga Esttuori Reisitingimustes oli must valgelt kirjas et reisikorraldajal on õigus muuta lennuajad kuni 20 tundi - ei ole küsimusi.
Antud juhul:
10.3. Kui reisikorraldaja ei saa temast sõltumatutel asjaoludel reisikirjeldusest kinni pidada, on tal õigus vahetada majutusasutust, transpordivahendit, muuta ajakava või teha muid reisi ümberkorraldusi tingimusel, et reisi kvaliteet ja iseloom sellest OLULISELT ei muutu. Muudatustest tuleb reisijale teatada esimesel võimalusel.
Minu jaoks on OLULINE kus ja kuidas ma veedan oma esimese kinni makstud öö..võib olla mõnel ei ole:)

välisministeeriumi lehel on et- Eesti kodanikule on Egiptusesse reisimiseks vajalik viisa ja Siinai poolsaart on võimalik külastada viisatasust vabastatult. kirjutatud on et viisatasust mitte viisast

Eelmise aasta mai kuus sai sõidetud Türki Novatoursiga. Kes nädal enne reisi nihutas lennuaega mitte 10 tundi vaid lausa 13 tundi hilisemaks. See tähendas meie jaoks seda, et kaotasime oma reisist rohkem kui pool päeva ! Kaunis !! Reisikorraldaja kommenteeris asja järgnevalt, et nemad midagi ei kompenseeri. Kui juhtisin tähelepanu, et nende endi reeglites on kirjas et kui lennuaeg muutub 8 tunni võrra siis on nö. veel norm. Samas ei kohustunud keegi 13 tunnise hilinemise kohta isegi mitte vabandama. Kui väitsin et pöördun tarbijakaitsesse siis vastas sellele reisikorraldaja et me poleks esimesed, sest ilmselt olid inimsed meie reisilt juba sinna pöördunud. Tarbijakaitse vastus oli järgmine, et kui tarbija soovib võib ta reisi ära jätta ja saada tagasi 100 % summast. tegelikult oli see meie jaoks suht ultimaatum, kas lepi või võta raha tagasi. Paraku nädal enne reisi on ju kõigil ammu puhkused võetud, avaldused tehtud, plaanid paigas.
Meie grupis oli 10 inimest..... Paraku polnud võimalik puhkust ära jätta. Olime sunnitud leppima ja mingit kompensatsiooni ei antud. Minu meelest oli see täielik sigadus ! Olen siiani pettunud !!!

Ma ei ole ise põhjalikult sellesse pakettreisilepingu teemasse süvenenud, kuid võlaõigusseaduse § 877 lg 1 ütleb selgelt: "Reisikorraldaja vastutab lepingu täitmise eest reisija ees, sõltumata sellest, kas lepingulised kohustused peab täitma tema ise või keegi teine." Seega otseloomulikult on Veigol täielikult õigus - kui kliend on ostnud lepingu reisibüroost, siis on kliendi lepingupartneriks just reisibüroo, mitte lennufirma. Erand sellest on lg 3 ning see käsitleb kolmanda osapoole (antud juhul reisiettevõtja) vastutuse piiramist rahvusvaheliste konventsioonide alusel (nt võib siia alla kuuluda pagasiga seonduv) - aga see pole siin asjakohane. Seejuures § 882 keelab kalduda pakettreisilepingu peatükis sätestatust kõrvale, kui see on reisijale kahjulik.

Egiptuse teema on alati nii emotsionaalne, et lausa imelik hakkab. Ma olen ka noore ja kogenematuna Egiptuses käinud (esimene iseseisev välisreis ikkagi!) ja sain nii reisikorraldajalt kui kohapeal ikka korralikult pügada. Kusjuures siis olin veel õiguse I kursuse tudeng ja vist ainult tänu sellele ja III kursuse tudengist sõbrannale saime minema oma pooleliolevate ehitustöödega hotellist, kus pistikud rippusid seinast, dušši asemel oli voolik ja kogu hotellis oli avatud ekstra meie grupi jaoks 10 tuba (muidu oli hotell kinni renoveerimiseks ja toimusid aktiivsed ehitustööd, kokkuvõttes polnud tegemist elamisväärsete tingimustega isegi nüüd tagantjärele vaadates ja olles ööbinud 6-dollaristes majutuskohtades). Asusin kohe järgmisel hommikul oma õigusi nõudma, VÕS sätteid tsiteerima jne - ja imeväel tunnistaski reisikorraldaja, kes algselt väitis, et oli hotelli just eelmine päev üle vaadanud ja kõik oli suurepärane 4*, et pole tegelikult varem kohal käinud, tegemist on suvalise hotelliga ja tõepoolest seal ei tohiks ega saakski elada - ta käis nüüd vaatas üle ja Egiptuse partner olevat neid petnud (taaskord, tarbija jaoks ei mängi see mingit rolli). Kogu meie rühm majutati ümber tavalisse normaalsesse hotelli.

Miks on nii sageli nii halb suhtumine sellesse, kui inimene avaldab täiesti õigustatult nördimust mingi reisikorraldajapoolse rikkumise üle? Ilmselt just seetõttu saavadki meie ettevõtjad nii rõõmsalt klientide peale vilistada, et keegi ei julge midagi välja öelda ja kui öeldakse, saab isegi reisifoorumis sõimata.

Pole tükk aega käinud trip.ee kommentaare lugemas, aga ikka endiselt mingi paanikaosakond töötab :) Kas vahepeal on mingi teema ka, kus keegi räägib kui mõnus ja tore reis tal oli või peabki koguaeg vinguma ja kedagi materdama? Jõudu GoAdventurele!

Aitäh, Tarmo! Kohe ilus punane peale sinu saabumist.

Oi, kuidas mulle Tarmod meeldivad ja seda siis juba lapsest saati :P

Loe viimaseid postitusi siit: http://trip.ee/node/26159
(Meil on siiski midagi positiivset Sulle ka pakkuda Egiptuse teemade all!)

Lisan veel ühe ülipositiivse lingi Sulle: http://trip.ee/reisikaaslased?tid=371
:D

Tarmo tuli, räägib negatiivsusest, kuid pärast lahkumist on tõesti kommentaarid punased ehk hinnatud negatiivselt. Ei ole vist õige inimene rääkima negatiivsusest.

Rääkides aga Eesti reisikorraldajatest, siis olen 3x nende vahendusel reisil käinud, ülejäänud siis Belgia/Saksa või Inglise korraldajatega. Teenusel on vahe nagu ööl ja päeval. Eesti reisikorraldajad oskavad raha küsida, aga midagi kvaliteetset pakkuda - see kipub käima üle jõu. Negatiivseim kogemus ongi seotud just Goadventure'ga.

Kui ikka ei suudeta teenust, mille eest on makstud, osutada, on mul ka õigus neid materdada!

Käisin oktoobri vaheajal Iisraelis Novatoursiga, tegin ise eeltööd natuke, käisin omal käel Jeruusalemmas, hotell oli korralik, süüa sai super hästi, õigel ajal viidi ka lennujaama. Kes tahtis, sai ka reisikorraldajalt või siis tänavalt reise osta, milles küsimus. Seega kõik toimis ja et lennujaamas turvakontroll on ajuvaba jne ei puutu reisikorraldajasse. Seega ei ole need meie reisikorraldajad nii kehvad midagi, ise tuleb ka normaalne hotell valida, mitte loota, et x putkas saab suurepärast teenindust.
Mis puutub seda materdamist, siis selleks ongi ametlikud kanalid ja tarbijakaitse ning ka foorumis võib ikka juhtumitest teada anda, aga väita, et kõik on vargad ja sulid jne, on täielik laim.

Ma pean ennast ikka päris normaalseks inimeseks ja oma meest ka. Meie oleme oma kolm viimast reisi teinud GoAdventurega ja mitte ühelgi korral ei ole leidnud põhjust reisibüroo poolt pakutavaga vinguda. Nagu just eelkõneleja ütles, olen ka mina ikka enne püüdnud kodutöö ära teha ja reisibüroo vahendab meile ainult lendu ja majutust. Egiptuse viisaga oleme ka meie "tillika" saanud ja just seetõttu, et ei ole osanud kohe õigest kohast viisamarki võtta ja pärast pole viitsinud uuesti sappa minna. Seekord tegime nii, nagu targemad siinsamas foorumis olid rääkinud, ja saime viisa kiiresti ja 15$-ga.
Ja paraku juhtub igasugust...Meie eelmine tagasilend Egiptusest hilines vist 5-6 tundi. Väidetavalt unustas kohalik lennufirma teavitada, aga kuna oleme käinud Egiptuse revolutsiooni ajal ning kahel sellele järgneval aastal just revolutsioni aastapäeva paiku, siis ei julge ka nende viibimiste pärast reisibüroole näpuga näidata. Ise ju valisime reisiaja, keegi ei sundinud...

Käinud korduvalt Egiptuses, pea kõikide Eestist reise korraldavate firmadega, ka nendega, keda enam ei eksisteeri. Ja pole veel kordagi saabud arvet, kus ei oleks viisatasu juurde lisatud. Mugavuse mõttes olen ka selle viisa ostnud, kuna puhkan alati 2 nädalat, siis mine tea, kuhu tuju tuleb minna. Kuu tagasi Sharmi lennujaamas oli tore endal viisaomanikuna vaadata paanikat...järjekordi vookleb kümneid, keegi ei tea õieti, kust selle Only Siinai margi kätte saaks, kas peab ikka viisa ostma jne. Ja mis mõnu endal, ise jalutad rõõmsalt oma kohvrile vastu ja puhkus algabki kohale jõudmisega, mitte viisapaanikaga.
Viimased kolm reisi olen käinud GoAdventurega ja mul ei ole ühtki paha sõna öelda nende teenuse kohta. Toredad ja informatiivsed infotunnid, isegi pool tundi varasem ärasõiduaeg hotellist teatati 4 päeva ette.
Ei ole siiani küll aru saanud, et mõni teine reiskorrladaja oskaks midagi paremini teha.

Pets 1962: ära ohi, 10.02 lend on edasi lükatud...aga sa unustad siin lausa pahatahtlikult mainida, et tagasilend on ka 10 tundi edasi lükatud...seega saad sa ühe ärajäänud õhtusöögi asemel hommikusöögi, boonusena ilmselt ka lõunasöögi ja pool päeva lisaks päikese käes mõnuleda. Lähen sama reisiga, edu ja allah hoidku, et me ühes hotellis ei oleks:P

Kadrin: tõesti peaks allahi appi kutsuma et kokku ei saaks - aga mul on tagsilend kell 07.00 hommikul - tee järeldusi ja ara targuta..:)

Hei Pets 1962: sorry, uus info postkastis firmalt...tagasitulek vanal ajal, aga selle 10 tundi hilisema väljalennu eest Go-lt kompensatsioon...kui tahad muidugi:) vähemalt meie reisiseltskonnale pakutakse:)

Kindlasti saate kokku. Allah tahab teid ära lepitada.

Kadrin: siis on ju super - snorgeldame koos:)

Näed siis, vahepeal sain osa tähelepanust endale, aitäh :) Vähemalt oli kedagi veel materdada peale ühe laheda reisifirma. Endiselt olen arvamusel, et GoAdventurel pole häda mitte midagi ja kõik asjad saavad aetud ja lahendatud kui ise normaalseks jääd. Lähen jälle sellesama firmaga järgmine laupäev Egiptusesse ja pole hetkekski hirmu, et pärast tulen siia nutma. Ah jaa, loomulikult tuleb värvi lisada ja kui see võimalus siin on, siis miks mitte. Aga vingviinikutele edu, vahepeal käige päevitamas ka, see punane värv siin foorumis pruunimaks ei tee :)

Minul ei ole ka GoAdventure kohta midagi halba öelda.

Mul on ka ainult head muljed ja viisakas teenindamine 3X Egiptuses GoAdventure-ga ja uuel korral ikka sama firmaga.

Kaks korda GoAdventurega Egiptuses käinud ja ei oska küll millegi üle kurta.

@ thypouses

See ongi Sinu "viga" , et oled käinud 2X Egiptuses ja ei oska millegi üle kurta ;)

Ei tea küll, et see mingi "viga" oleks. Imelik jutt sul.

See oli öeldud heas mõttes Thypouses (sorry-morry!).

Sa oled liiga leplik :) Rusikareegel on see, et rahul pole mitte ükski pakettreisija mitte millegiga, mis seondub reisiga esimest korda Egiptimaale.

Üllatav, aga minu elu esimene (samas üks vähestest) pakettreis ca 10 aasta eest oli ka Egiptusesse, tollal Tez Tours'ga Riiast. Ma olim paksult rahul ning olen ka hiljem olnud, kui mingil põhjusel (laiskus ?) olen paketiga reisinud. Mul lihstalt pole rohkem vaja, kui lendu ning hotelli ja sellega saavad kõik reisikorraldajad hakkama, ka GoAdventure, kui mu ükskord Türki viis.
Ootused-ootused-ootused ! Ärge oodake liiga palju ning te ei pettuma. Natuke eelnevaid teadmisi reisimise ja sihtkoha kohta aitab ka ootuseid õigemaks sättida.

Värskelt siis GoAdventure viisast ja selle hinnast. Jõudsime 9.märtsil Hurghadasse ilma viisadeta (mis Tallinnas pidid maksma 17EURi, kuid lennujaamas GoAdventure boksis olid otsas). Hurghada lennujaamas on kõikjal üleval sildid, et viisa maksab 15 USD ning oli seal ka paras järjekord. Kuid GoAdventurel on Hurghadas oma laud, kustkaudu saab minna ilma suurema järjekorrata passikontrolli ning ka osta viisa, seal tuleb maksta viisa eest 17 USDi. Kuna piiriületuskaardid anti juba lennukis täitmiseks kätte, siis lennujaamas läks maaleminek kiiresti ja sujuvalt.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi