Kaardimakse ebaõnnestumine ja arve ikka bronnitud

Kas on kogemusi, kuidas lõpeb antud olukord, kui maksime poes kaardiga, ülekanne ebaõnnestus,selle kohta anti ka tsekk poest. siis maksime sularahas. Kodus kontrollisime ja ikkagi on sama summa maha võetud ehk bronneeritud. Nüüd siis nagu topelt makstud. Vaidlustasime küll tehingu pangas aga tunne millegipärast, et saime tünga. Kas on kellelgi sarnaseid kogemusi?

Juhtub ikka, oodake paar päeva. Mõnikord võib minna ka nädal. Kõige halvemal juhul pead koju tagasi jõudes panka avalduse kirjutama ja selle saadud tšeki esitama.
Ärge muretsege, kõik saab korda.

Olen saanud raha tagasi niimoodi, aega läks nädal.

aega võtab, aga kui on miski rike - siis selle bronni saab alati ikka kontole tagasi. Süsteem selline, et kui kohe tehingu sooritamise ajal poes vastava summaga tsekki ei prindi, siis alati saab klient raha tagasi. :) Kannatust. Mina olen korra nii teinud, et istudes kodus - helistasin panka ja ütlesin, et broneeritud - vaadati ja kanti kohe tagasi, sest tegu oli suure summaga ja mul oli seda vaja kasutada.

Meil ka paar korda sama asi juhtunud (Kreetal, Rhodosel ja Türgis), aga Swedbank ja Nordea on kohe peale teavitust summa broneeringust vabastanud (nad on muidugi maininud, et tegelikult ei tohiks nad seda kohe vabastada, mingisugune 2 nädala reegel neil, et kui selle aja jooksul pole summat maha võetud alles siis vabastavad, aga siiamaani küll kohe vabastatud) ehk asi selles et olen privaatpanganduse klient ja mul sellised toredad haldurid, aga arvatavasti ikka kõigil nii.
Mulje jäänud siiamaani selline, et tuleb lihtsalt panka teavitada ja probleem lahendatakse.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi