Kairo- Hurghada

Soov on minna Kairost Hurghadasse kohaliku bussiga. Kas võib kindel olla, et kui bussijaam üles leitud ja aeg teada, et kas bussi peale ka ikka lastakse kui kohalik ei ole:).

Olen sõitnud Nuweibast Kairosse, Hurghadast Luxorisse, bussiteenus pole tõepoolest mõeldud ainult kohalikele. Mulle tundus, et ka bussipiletid olid sama hinnaga kui kohalikel, muidu nad teevad küll vahet igal pool (muuseumides, laevasõidul jne.). Bussipilet osta aegsasti, ära looda sellele, et saad selle bussijuhi käest. Ja usu, sinusuguseid seiklejaid on teisigi. Ja mitte vähe.

Kui nuud minna Kairost Hurghadasse El Gouna Transportation CO'ga, siis see buss valjub bussijaama lahedalt ehk voiks oelda, et teiselt poolt tanavat. Tapsustades, siis samanimelise kassa eest, kus kohast on voimalik ka piletid osta. Pileteid voib ara osta aegsasti, kui on soov kindlaks ajaks Hurghadasse jouda, kuid voib ka osta moned tunnid enne. Nii palju kui mina olen soitnud, siis bussid taitsa tais ei ole olnud. Pileti hind on jah koigile uhtne ja turist kallimalt ei pea maksma. Pileti hinnad on 60LE-VIP; 70LE first class ja 100LE- full service. Bussis antaks ka vaike maius ja mahl- see on piletihinna sees. Bussid valjuvad pea iga tunni tagant. 100LE hinnas on parem sook ja rohkem karastusjooke.

Kairo lennujaamast öösel bussijaama, et sõita edasi bussiga Hurghadasse? Ja kas öösel Hurghadasse bussid üldse sõidavad? Lend saabub Kairosse 06.juunil, kell 23:50. Mis seal edasi saab, sellest pole veel õrna aimugi :) Kui kellelgi on sarnane sõit läbi tehtud, siis oleksin väga tänulik kõikvõimaliku info eest.

Minu teada taitsa oosel ei lahe, aga ma voin ka eksida. Pole kunagi Egiptuses bussiga soitnud. Kusjuures kui me martsis autoga tuttavatele Hurghadasse jargi soitsime, siis mingid bussid soitsid kyll Hurghada poole. Alla 70 naela pilet bussis on jama, mul tuttavad kaisid yhega kus pilet oli 40 naela ja buss haises, polnud konditsioneeri ja wc-d. Nu aga 6 h soita ilma konditsioneerita ja wc on suht ebameeldiv. Aga Jankuke ma uurin veidi busside kohta ja kui teada saan annan teada. . . . Trip.ee lisas puuduvad suured algustähed!

Kairos saab ka ju ööbida. Mina isiklikult jalutaks Kairos mõnda aega ringi ning Hurghadasse läheks ainult päikest ja merd nautima

mina sõidan näiteks 29. mai 6.15 lennuga Kairost Hurghadasse, see siis Egypt-Air. Pole sul vaja kuhugi bussijaama saada ega mõelda, kas buss ikka läheb. Pileti saad edukalt internetist osta ja kui mõtlema ja arvutama hakata, siis ma arvan, et ega buss odavam tulegi. Pilet maksis 216 poundi ning sõit on 1 tund. Bussis maksad 70poundi, pluss takso ca70 poundi, pluss aeg, mis on 5,5 tundi ja lisaks mugavuse erinevus. Pole veel küll seda rada läbi teinud, aga pooleteist nädala pärast on see ees:). Edu igatahahes!

Tänud Karima! Leidsin, et viimane buss peaks Kairost Hurghada poole startima 02:15 ja hinnaks märgitud 55 naela. Kuna valikut rohkem ei leidnud, siis ilmselt tuleb sellega minna :( Kui sina leiad, siis anna mulle palun kindlasti teada. Kairos ööbimisel näen ma miinuseid, kuna lend jõuab praktiliselt kell 12 öösel ( + aeg mis kulub lennujaamas), siis peale pikka lendu minna oma kompsudega öömaja otsima ei kõla minu jaoks just kuigi ahvatlevalt. Ja Hurghadasse on vaja jõuda mul 7-ndal ning seda ikka põhjusega :) Hommikuse lennuga minnes peaksin ka öö veetma Kairos ja siis lõppkokkuvõttes nagu ajaliselt või rahaliselt (juhul, kui kohvikus ei istu kuni lennu väljumiseni) väga ei võida ju. Seda kõike arvesse võtnuna ja läbi mõelnuna tundus mulle kõige mõistlikum sõita bussiga sama soojaga Hurghadasse. Ainukesed mured olid need, et kuna pole varem läbi Kairo lennanud ja ise ei tea, siis kuidas lennujaamast kõige mõistlikumalt bussijaama saada ja kas öösel üldse läheb busse. Aga sellegipoolest tänud kõigile soovituste eest.

Druky: netis ostsid pileti siis aadressilt? Ole hea jaga linki:). Mina ise näiteks ei leidnud :(.

Sinna lihtsalt sisestad ja leiadki:).

Minul aga poleks vahet, kas bussi- või lennuaeg, igatahes peaksin võtma 6-se bussi, kuna lennuk jõuab 2.15 hommikul:).

Tead Janksuke ega ma ka muud ei leidnud ja viimane lend mida ma Kairost nagin 6. juuni ohtul oli ka 23.30, sellele sa ei joua :(. Nii, et sul tuleb vist ikka see 02.15 buss votta. Loodame, et hull pole . Ma ise tagasi koju Kairosse 7. juuni ja Pohjarannikult tuli odavam kui Kairosse soita ja siis tuleb mees sinna autoga vastu. Enne soitsime nii Hurghadasse ja sinna mees tuli autoga vastu ning algas tee Kairosse:). Nyyd vahemaa lyhem :).

Siis sul suvel lausa lust ja lillepidu :) Mul kahjuks vastupidi. Tuleb siis jah organiseerida ennast selleks ajaks bussijaama. Ja loodan ka et vähemalt enam-vähem buss on. Samas konditsioneeri ning muude luksuste kõrval mulle esmatähtis, et oleks normaalne bussijuht, kes mind ühes tükis kohale sõidutaks :))) Kuigi wc võiks ju ikkagi olla... Aga tänan sind, et vaeva nägid ja head koju jõudmist sulle!!!

Ei saa päris nõus olla Karima väitega, et alla 70 poundised bussid kõik nii hullud on. Meie sõitsime märtsis Kairost bussiga Hurghadasse. Algul pakuti meile öist kella 2 ajal minevat bussi, aga meile see ei sobinud. Pidavat väga hea ja kiire olema, ka kallim. Firmat kahjuks ei tea. Läksime hommikul 10 ajal ja pilet maksis 55 poundi. Bussis oli konditsioneer, wc ja kohalikku kinokunsti näidati ka. Anti ka kuuma vett, pakike tee ja kohviga ning küpsisepakk. Firmaks oli HighJet.

vedamise küsimus. Loodan, et mul ka veab :)

Nagu ma enne ytlesin, seda raakisid mu tuttavad kes soitsid bussiga ja hind oli selline. Ja bussi firmasi on seal palju mis soidutavad. Ma kahjuks ei maleta seda firmat millega nad kaisid. Olen ennegi seda ka kohalikelt kuulnud, et osades alla 70 on jama. Tuleb kysida kui pileti ostad kas on konditsioneer ja wc. Vahel konditsioneer on aga kas ta ka tootab on iseasi. Sul siis vedas. Paikest . . . Trip.ee lisas puuduvad suured algustähed!

Ju on asi minu IQ-s, aga kui kirjutatakse " Alla 70 naela pilet bussis on jama...", siis mina ei saanud aru, et jutt käib OSADEST bussidest...? See selleks. Tegelikult tahtsin lisada, et meie buss väljus lausa sekundilise täpsusega. Kohal paluti olla varakult, tänu sellele silditati, pakiti pagas õigeaegselt ja sõit algas täpsel ajal. Sõitsime ka tõelise killadi-kolladi bussiga Hurghadast Luxorisse : üle 6 tunni, ei konditsioneeri ega wc-d (ka see väljus suht täpselt), elamus omaette ja tõeliselt ehe. Mulle küll meeldis, see oligi minu arust see õigem Egiptus, mida ma sinna vaatama sõitsin. Mugavaid busse on Eestiski küll, aga sellist meilt juba ei leia ;) (Öiseks ajaks sellist ekstreemsust küll kellelegi ei soovita). Aga saan ka aru, et enamusele selline variant ei sobi. Tee peal peeti buss kinni ja bussijuhil vist oli mingi jama, et turistid peal. Sellel bussil polevat olnud turistide vedamise luba. Äkki mõni teadjam oskab kommenteerida, huvitav oleks teada!