Kas sain natuke petta?

Bronnisin augustis juba Egiptuse reisi Novatoursi kaudu ära, sest jutt oli, et 45% on nii odavam. Olen pidevalt jälginud selle reisi hinda ja see on olnud ikkagi kuskil 1800-1900e juures (2 täiskasvanut ja 1 laps, kes ei ole alla 2 aastane). Ehk siis kolmele inimesele. Minek järgmisel nädalal ja vaatasin, nüüd on välja müüdud reis, aga paar päeva tagasigi oli hind sama, mis ülal nimetasin.

Meie maksime 1480 e.

Ma ei saa vist päris hästi aru, aga minu arust siin küll ei ole tegemist 45%lise soodustusega. Ja tegu ei ole mingi viimasel hetkel alla lastud hinnaga, vaid on pidevalt siiani sellien hind olnud nendel reisidel.

Muud muret mul polegi, kui see, et olen siis ju petta saanud, ei ole ju nii suurt soodustust - võibolla oleksin hoopis teise firma kaudu siis reisi bronninud, kui oleksin teadnud (näiteks).

Teine asi, millest ma väga hästi aru ei saanud - tellisime viisa ka büroo kaudu - nüüd aga nii, et Tallinna lennujaamas neil enam esindust ei ole, ja viisa saame ikkagi Egiptuses kätte. Küsisin, et mis kasu siis sellest oli, et büroo kaudu tellisin selle, kui ikka seal sabas seisan. Öeldi, et meie andmed on neile edastatud ja peaks ikka kiiremini siis meil minema, kui neil, kes kohapeal taotlevad. Küsisin, et kas siis seal on mitu eraldi bksi - üks neile, kuhu pöörduvad need isikud, kes alles hakkavad taotlema viisat ja teine neile, kelle andmed juba edastatud. Selle kohta ta ei osanud midagi konkreetselt öelda. Kui ei ole eraldi bokse, siis ei ole ju minul mingit kasu, et mu enamded on sinna edastatud, kui juhuslikult minu ees on kamp inimesi, kelle omad ei ole.

Ma tegelikult ei ole selline nuriseja tüüp, aga eile ma tundsin küll, et büroo töötaja ei andnud mulle selle kohta mingit mõistlikku seletust. Hinna osas ta ütles mulle ka, et praegu on hinnad nii kõrged, et hea, et vara broneerisite. Siis ma küsisin ka, et aga kodulehel on ju madal hind. Seda ta ilmselt ei arvanud, et olen hinda jälginud ja ütles lihtsalt midagi segaselt, et aga seal hinna dikk amuutuvad kiiresti - täna teeme broneeringu, aga homme on juba teine hind ja et asjad on ikka väga karmiks läinud :D Ma ei saa aru, ka mulle aeti lihtsalt kägu või olen ma idioot (ilmselt mõlemat), aga mul on kuidagi selline tunne, et ma olen pettunud selles teeninduses natuke ja üldse nende lubadustes. Kindlasti on koha peal väga tore ja üldjuhul ma võitsin hinna sikkagi paarsada eurot, kuna bronnisin reisi pea 6 kuud ette , aga häirib just see, et tingimused, mis nende poolt olid antud ja lubadused, ei pea paika ju.

1
23

Noh, kuidas seda siis nüüd kenasti öelda, aga augustis tehti Teile sooduspakkumine, kuna jaanuari, veebruari ilmad eeldavadki sooduspakkumisi.

Parimat.

0
0

Teatud juhtudel on Egiptus Eesti kodanikule viisavaba, vt täpsemalt siin http://www.kairo.vm.ee/est/reisimine_egiptusesse

0
0

Tavaliselt on sellised sooduspakkumised KUNI 45 % (vms) ning soodustuse ulatus sõltub konkreetsest hotellist. Tihti nii, et mida kallim hotell, seda suurem soodustus. Nagu öeldud, tehakse hooaja lõpus samuti hinnasoodustusi, kui lennukis veel kohti on. Kusjuures soodustus võib olla suurem, kui varajase tellija soodustus. Varajase tellijana kindlustad endale soovitud hotelli hinnakirjast soodsama hinnaga. See ei peagi tähendama, et see on kõige odavam hind, mis selle hotelli eest küsida võidakse.

Egiptuse viisa on nagu kirjamark, mille kleebid ise passi, neid on ka lennukis jagatud. Selle ajakulu üle küll ei maksa muretseda.

Loodetavasti kulub sujub su reis hästi ning saad seda ka nautida ja mured jäävad Eestisse maha. Me üldse muretseme palju - muretseme auto, muretseme lapse ning sina muretsesid endale ka reisi :-)

4
0

Perega minnes on targem osta viisamark Hurghadas lennujaamas. Panga putkas on tk 15 USD. Siin 17 Eur. Aega palju rohkem ei kulu. Kui saad ühes järjekorras ruttu edasi, siis kuskil peab ikka ootama. Nt bussis, et alustada teed hotelli.

0
0

Selge. Järgmine kord ostan viisa koha pealt. Tegelikult, asi ei ole selles paaris euros, mis pere peale teeb rohkem. Asi lihtsalt selles, et ei selgitata üldse, mis kasu mul sellest on, et nende kaudu viisa tellisin - tuleb välja, et niisama maksin neile lisatasu veidi . Või ma ei saa aru :)

0
0

Mul on meeles, et neil oli seal (Hurgadas) viisa saamiskohas eraldi turismifirma laud. Võib olla seal siis ootavad tellitud viisad? Ise küll ostsin viisa koha peal.

0
0

Novatours tahab tõesti, et klient varem viisa ära ostaks. Kui see on sama, mis piiril, ei ole probleemi. Meilt küsiti aga küll suuremat summat. Põhjendusega, et saate viisad kohe passi. Meie loobusime. Seisime üldsegi mitte pikas sabas ja saime oma viisa passi. Inimesed, kes sabas ei seisnud, seisid ja ootasid busside juures neid, kes said viisa odavamalt. Meie tundsime end igaljuhul võidumeestena.

Sharmi lennates aga ei ostnud me üldse viisat. Kuna enamus inimesi ei teadnud, et selline variant ka olemas, olid pea kõigil kalli raha eest kleepekad passis. Milleks?

Ps: Tegelikult on väga väga palju infot Egiptuse kohta siin trip.ee-sisaks tasub ju alati uurida teistelt reisikorraldajatelt. Meie saimegi infot hoopis Soome firmade kodukatelt.

Nüüd aga ära stressa end nende hindadega. Ega midagi muuta enam saa. Parim on reisi nautida. Igaljuhul olete võitnud palju elamusi ja sooja kliima. :)

1
0

Eks see reisi ostmine olegi üks paras õnnemäng: millal ja mida osta - käiku tuleb panna vaist ja eelnevad kogemused. Kuidas õnnestus, see selgub sageli hiljem. Tagantjärele võid vaid järeldusi tuleviku tarbeks teha. Nutta ja kahetseda küll mõtet pole, sest nii jääd reisi mõnust ilma ja oled tõesti kaotaja. Reisfirmad on äriasutused ja täiesti arusaadavatel põjustel on neil ärihuvid mängus. Reeglid siis ju ka vastavad. Kogenud Egiptuses käijatele nad tegelikult viisat praktiliselt ei pakugi, võibolla ainult lõpuks muuseas korraks võtavad teema üles:"..ja et viisa ostate siis ise kohapeal?" ;)

0
0

Huvitav, mis andmeid reisibüroo edastab, kui viisa kleeps on kõigile ühesugune :) Hetkel tõesti pole mõtet reisirõõmu nurisemisega rikkuda, eluks tarkust juures, teine kord olete kavalamad! Toredat reisi!

0
0

Neil varase tellija tingimustel oli ju ka Hinnagarantii juures, et juhul, kui sama pakett samal päeval peaks hiljem odavnema, makstakse vahe tagasi. Viisa asjus edastatakse kohalikele partneritele A4 väljaprinditavad nimekirjad ja kes on viisa eest eelnevalt tasunud, see oma viisa lennujaama sisenedes, pikas järjekorras, niiöelda tasuta ka saab. Pakun, et see süsteem oli kunagi rakendatud, kui viisasid veel Tallinna lennujaamast sai ja selliseks vaikimisi reglemendiks on see viisade eelmüük jäänudki. Küll aga mulle tundub, et reisikorraldajad enam viisat vägisi peale ei pressi, tuleb muidugi ise mainida, aitäh, ilma viisata, palun. Samas, esmareisijale ja pabistajale oleks korraliku omakeelse grupiga, korrapärases järjekorras viisa ootamine turvalisem, kui taevas teab mis olekus lennujaama (võib olla nii pooltühi kui ülitäis) putkadest hirmsa näoga onudelt ise viisat osta ja rahadega möllata.

3
0

:D "Hirmsa näoga onudelt"

Jah, võibolla tõesti nii parem. Ei viitsi enam piriseda. Aga jah, oli see madalama hinna garantii vist juulis jah, me bronnisime augustis, siis ei olnud - aga saan aru jah, et sellest oleks pidanud välja lugema, et reisi hind võib sõidu ajaks isegi madalam olla, kui pool aastat ette ostes. Samas kuidagi eksitav on siis suuri reklaame teha, et juulis reisid Egiptusesse 50% ja augustis 45% soodsamad! Siis peakski ikkagi enamasti nii olema ju. Nagu ma ütlesin, jälgisin seda hinda ja see ei tõusnud kordagi kõrgemale kui max 400 e rohkem kui meie maksime, aga oleks pidanud vähemalt 600 e soodukaga olema siis, kui augusti hind moodustas vaid 45% tegelikust hinanst.

Et kui ma oleks pidanud seda "madalama hinna garantiist" välja lugema, et tegelikult ei olegi reis 45% soodustusega, siis selge. Ma ei saa aru, milleks vastandlikke lubadusi siis jagavad.

Aga ise olen rumal :) Ma lihtsalt ise püüan alati teiste jaks hea oll ja lubadusi täita, ag aviimasel ajal tundub, et tagasi sellist suhtumist ei saa kuskilt. Tuleb omad järeldused teha - kindle see, et viisat ei osta enam kunagi ette, vähemalt mitte sinna. Ükskõik sellest kopikast, aga asi põhimõttes. Muidu olen selle bürooga varem ka käinud mujal ja olen küll rahule jäänud, nii et büroo töökorralduse vastu ei ole midagi siiani nagu paha öelda olnud.

0
0

Väga hea teema. Kindlasti ei arva ma, et teemaalgataja on rumal aga alatu müüginipp siiski. Ja tore, et keegi katsetas ja et see suure soodustuse % väljahõikamine hooaja alguses ei ole tõestatud.

0
0

Terekest Mul oli sama kogemus UpTravel-ga. Ostsin juulis detsembriks nö ulme soodsalt kõik hinnas paketi Domina Coral Bay-sse 550 €-ga. Novembris aga oli letis sama hind. Teine asi on viimase hetke pakkumised, sinna saavad need, kes ei pea planeerima ome puhkust, siis on tõesti soodsam. Lihtsalt järgmine kord targem.

0
0

Uhti, Novembris detsembrisse ostmine on ka viimase hetke pakkumine. Ja su 550 EUR ongi ulmehea pakkumine.

Turunduses ja müügis kasutatakse tihti allahindlusprotsendi ees sõna KUNI , ja kindlasti ongi midagi sellise allahindlusega ning väga harva kasutatakse sõna KÕIK.

Eesmärk ongi jätta mulje, et on võimalik saada midagi väga soodsalt ja meelitada inimene kohale. Kui siis selgub, etinimesele see kõige suurema soodusega toode ei sobi, siis ehk ostab midagi muud. Ja tihti ostetaksegi, nagu ka sina.

Siin pole tegemist mingi ebaaususe ega petmisega, võimalik, et sa ei lugenud välja kõike, mis seal reklaamis kirjas oli, vaid täna on meeles see, mis toona silma jäi.

Kui tegite diili, siis oli see ju sobiv hind, muidu poleks ostnud ju ?

1
0

Inimesed, palun saage aru, et jaanuaris ja veebruaris on Egiptuses kõige kehvemad ilmad: "Alesi" TULEB TEHA! :P

Vastasel juhul pole meil varsti ei Novatoursi ega ka UpTravelit! (sülitasin 3X ümber vasaku õla - armsad reisikorraldajad!)

Parimat.

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased