Kogemustest AirAsiaga.

Sai lõpule natuke üle kolme nädala kestnud puhkus ja selle jooksul sai lennatud 5 korda AirAsiaga. Panen siia mõningad näpunäited, ehk on tulevastel lendajatel miskit kõrvataha panna. Firma kui selline on, siis odavlendude pakkuja, mis ei tähenda küll seda, et lennukid viimased pannid oleks ja reisijatega keegi ei tegeleks. Minu arust said stjuardessid seal rohkem joosta, kui teistel firmadel. International lendude lennukid on väheke kobedamad, kuid ka kohaliku lennuga saab lennata. Mida peab teadma iga lendaja, esiteks seda, et AirAsia on punktist punkti lennutaja, ehk lennujaama saabuvate lendude tsoonist peab välja minema, mis international lennu puhul tähendab PIIRI ÜLETUST. Kui sul sellesse masse viisa puudub, siis mina küll ei tea kuidas edasi saama hakkab. Üldjuhul checkinnis vahitakse passe ja kontrollitakse kas inimene maale pääseb või mitte. Jätkulende neil ei ole, tänu millele ka pagasi pead igas peatuses välja võtma ja uuesti chekkima. Pagas on tasuline, tasub bronnides ka pagasi eest tasuda, checkinnis maksab kuni 15kg ca 30 eeku, edasised kilod on ca 25 eeku kilo. Lennuhinnas ei ole ka toitlustamist, mille peab juurde ostma, kas siis lendu bronnides, siis on see odavam ja on kindel, et sa just selle söögi saad või lennu ajal. Arveldamine käib tavaliselt malaisia rahaga, kuid olenevalt lennust saab arveldada ka Tai ja Indoneesia rahaga, kuid peab arvestama, et münte vastu ei võeta(va paar lendu). Kasutada saab ka üldlevinud valuutasi, kuid siis kurss on teadagi kus. Lühematel lendudel ei ole istekohta ette määratud ja istuda võib kuhu tahad, kuid tavaliselt on targemad ostnud endale Xpress teenuse, tänu millele, saavad esimestena lennukisse ja saavad endale parema koha valida. Nii et kui on lennukist väljumisega kiire tasub Xpress teenust kasutada. Lennuaegade planeerimisel tasub arvestada kahe asjaga, AirAsia vastutab jätkulennu(kui kasuta AirAsiat jätkulenuna) eest ainult, siis kui lendude vahe on 3 tundi ning et check-in lõpeb 45 minuti enne lennuki väljumist. Lendude planeerimisel peab arvestama ka sellega et AirAsia kasutab nn (LCCT) odavlennu terminale, siis nn päris lennujaama võib olla päris pikk tee. Ntx Bangkokist Hongkongi lennates, pidin jooksma vähemalt üle kilomeetri, ja kui sul on veel kohver ka järele lohisemas, siis aega kulub ikka väga palju. Stjuardessid on väga toredad ja kenad, väga abivalmis. Kui mingi probleem lendudega tekib, siis nad aitavad lahkesti. Kokkuvõtteks soovitaks nii: Kasutage AirAsiat ainult punktist punkti sõitmiseks(ka nende lennud hilinevad). Pagas võtke võimalusel lennukisse(ehk siis kõik keelatud esemed jätke koju) vedelikke üle 100ml kokku 1 liiter ärge kaasas tassige, toit ostke bronnides. Varuge piisavalt aega, et checkinni teha, ka seal võivad olla pikad järjekorrad. Peale checkinni arvestage, et terminalis peab olem vähemalt 20 min enne lendu, muidu jääte lihtsalt maha. Pagasi kättesaamine võtab aega. Ja lõpetuseks, jälgige sooduspakkumisi, neid on nendel ka päris imehindadega.

Nüüd kus käidud juba, võiksid tutvustada- lihtsalt huvitab. Mis otsad sa lennukiga siis võtsid?

0
0

Aga trip ise nägi välja sedasi. Tallinn Amsterdam(pidi olema õhtune lend, kuid tõesteti ringi, tänu millele olime 11h lennujaamas(linna ei läinud kuna olin haige ja sooje(kohapeal +2) riideid ei olnud). Edasi Amsterdam Bangkok, need olid siis KLM lennud. KLM kiituseks peab mainima normaalset istmevahet vs Finnair, paremaid istmeid ja paremat teenindust, samuti sai KLMis ka kangeid jooke tasuta. Bangkokist oli jätkulend AirAsiaga Krabile. Krabil sai oldud 8 ööd ja edasi kulges reis Balile, Krabi KualaLumpur ja KualaLumpur Denpasar, need lennud õnnestusid väga väikese närvikuluga. Balil sai veedetud 12 ööd. Nii edasi, Denpasar Bangkok, mis oli juba närvide sööja, kuna transiitkoridor puudus ja lennu vahe oli 1h ja 15 minutit, mis igale rändajal on selge, et vastavalt AirAsia korrale, jääb viisa saamiseks, piiriületuseks, pagasi kättesaamiseks ja checkinniks, 30 minutist selgelt väheseks. Õnneks sebisid AirAsia stjuardessid mulle checkinni pikenduse(mis tähendas, et pagaasi midagi anda ei saa) ja kiirjooksu mööda BKK lennujaama. Kuna lennuk tuli sisse 15 min varem, siis lootused tõusid, kuid kohe langesid, kui bussiga mööda lennujaama sai 10 mintsa sõidetud. Kokkuvõtteks väikeste kadudega me ikkagi Hongkongi lennule saime, ehk siis viimane AirAsia lend oli Bangkok Hongkong. Kingukongus sai 2 ööd oldud ja KLMiga läbi Amsterdami Tallinna tagasi. Nagu kiuste tuli HKG lend pea tund varem kohale, mis tähendas 3 tunnise ootamise asemel 4 tundi.

0
0

Kas KLM hotelli ei pakkunud ja lasi lihtsalt 11h lennujaamas passida? Mul endal ka sama lennuga minek ja ei rõõmusta see teadmine, et võimalus on tunde lennujaamas olla.

0
0

kui tegu oleks olnud ööga, aga see oli vahemik 9 hommik õhtu 8-ni. Oleks mul tervis korras olnud, siis oleks ma tegelikult naisega linna peale läinud, vähemalt selline plaan meil oli aga ei hakanud tervisega riskima.

0
0

Tänud jagamast. Kuidas sulle tundus, kas oleks kuskil tahtnud kauem olla v kuskil olemata jätta? Mida teeks teisiti ja kuhu plaanid järgmisel korral? Jällegi puhtast huvist.

0
0

AirAsia siselennud toimivad önneks lihtsamini kui rahvusvahelised lennud :-)

0
0

Vahele oleks jätnud kindlasti Hongkongi, sellel linnal ei ole puhkusereisiga miskit ühist. Üldiselt arvan, et puhkamiseks sobilik aeg ühes kohas on 5-10 päeva, olenevalt sellele, siis kas antud kohapeal on ka muud tegemist peale päevitamise ja õlle libistamise(akude laadimine). Kokkuvõtteks oleks võinud planeerida Tai 7-8 päeva, Malaisia 7-8 päeva ja lõpetuseks Bali ca 10 päeva. Kuna pikk lend määrab reisi liikuvuse, siis vastavlt meile olekski sobinud TLN-BKK-Krabi-Penang-Bali-BKK(või KualaLumpuri) kaudu TLN tagasi. Järgmise reisi planeerimise juures arvestan 100% lennukisse võetava pagasiga. Silma on hakanud variant Kambodža kant + Filipiinid. Ilmsetl sobivad ka pikad lennud sinna suunda. Aga valikus on veel Maldiivid ja Mauritius, ja miks mitte ka Cooki saared ja Havai. Teed sots. uurimimust va?

0
0

Tänud väga põhjaliku nõuande eest. Küsin veel viisa teema üle. Mul plaan minna Bangkoki kaudu Kambodzasse. Taist lendan edasi AsiaAiriga. Kas mul peab olema selleks ka Tai viisa, kui pean seal lennukit vahetades piiriületuse tegema? Kas Tai viisa said lennujaamast osta või ostsid selle juba ette? Ette tänades!

0
0

Minu kogemusel tuleb BKK lennujaamas sellise keissi puhul Tai viisa teha, sest saabumise ja äralennu terminalid ei ole omavahel transiittsooni kaudu ühendatud.

0
0

Tai hetkel viisamaksuta ja kuni 15 päeva piirilt. http://www.kalevatravel.ee/116644

0
0

Jah sa pead välja minema, sest checkinni AirAsial tsoonis ei ole. Ära siis unusta seda 45minuti reeglit. Viisa saad teha saabudes(praegu maksis 1000 bahti), kehtib 15 päeva, transiit viisa peaks kehtima 30 päeva. Viisa tegemisega läheb ca 15-20 minutit, pagasi kättesaamisega võib rohkem aega minna. BKK-s on AirAsial checkinn peaaegu viimane lahter, nii et kõige ülesse ja siis vasakule poole peaaegu lõppu vist oli D või E. International lende tehakse kohe paremal pool luukides vist 1-6. Ja ära unusta, et väljumine on Teminalis E, mis on ikka checkinnist ikka väga kaugel. Joostes läks juba om 10-15 mintsa.

0
0

Tuhat tänu abi eest!

0
0

Kas keegi on lennanud Airasiaga Londonist Kuala Lumpurisse? Mis värk seal käib?

0
0

Minu teada on esimene lend 11 märts, nii et kogemusi ei tohiks veel kellelgi olla.

0
0

Ise lendame 18.märts

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased