Korfu-kuurordid/ kus peatuda

Valisime oma sihtkohast Korfu saare ja läheme sinna omalkäel. Nüüd hakkasin otsima majutust ning läks liiga kirjuks. Reisile lähevad ema oma kahe lapsega, 11-a ja 19a. Millistes kuurordites olete peatunud? Soov oleks, et oleks ikka melu ka, mitte väga kuskil vaikses kohas. Vaatasin Gouvia linna, aga mida rohkem uurin, seda rohkem neid kohti tuli ja ei osanud enam orienteeruda. Palun jagage kogemusi, kus olete peatunud ja kus käinud ning mida toredat teinud. Tore oleks ka kui jagaksite oma hotellide kogemusi, hotelli nimed ja asukoht ning mugavus.

Ette tänades Monika

Käisime eelmine aasta augusti lõpus Korful. Olime Gouvias - Park hotel Corfu-s. Väga hea hotell oli - kõik hinnas, ilusad basseinid. Gouvias kiviklibune suht väike rand. Käisime ka natuke edasi Dassia rannas, seal meeldis rohkem. Pikem rand . Dassias head hotellid Dassia Chandris Hotel & Spa, Elea Beach Hotel Dassia, Dassia Beach hotel. Rentisime auto ja sõitsime saare ülemise ranniku läbi. Acharavi tundus suurem koht ja pika rannaga. Sidaris armastuse kanalis käisime, ilus koht aga pikemalt olla vist liiga vaikne. Ag.Stefanosel pidi kõige ilusam rand olema aga sinna me ei jõudnud. Ag.Georgiosel oli ilus pikk rand armsas lahesopis, Paradiisi rand oli hästi väike armas rand, Paleokastritsat peaks ka külastama. Väga ilus koht, võimalik lasta paadimehel sõidutada end kuhugi privaatranda. Pealinnas Corfus muidugi kõige aktiivsem elu aga seal pole vist head randa. Dassiast ja Guoviast saab liinibussiga lihtsalt ja odavalt pealinna sõita. Väga ilus ja armas roheline lahesoppidega saar.

Meie peatusime esimesel ööl Korful olles Dassias ning seejärel sõitsime edasi Agios Stefanosesse, seal oli tõesti väga ilus rand, majutuse saime Nafiska hotellis vaatega merele, hotell oli merest u 50m üle tänava, majaperemees oli ka väga tore tüüp, tegemist suhteliselt lihtsa hotellikesega, aga samas jättis väga meeldiva mulje, http://nafsikahotel.com/index.html. Agios Stefanos on samas pigem rahulik paik, aga õhtuti oli seal ka siiski piisavalt melu. Rentisime ka u 300m kaugusel sadamast mootorpaadi ja veetsime 4h merel, väga mõnus ja väga ilus. Käisime oma autoga, oli meie Kreeka-reisi üks etapp lihtsalt.

Mulle meeldis Korfu linn ise. Sealt saab lihtsalt bussiga linnast välja randa sõita ja on linnas niisama ka mida uudistada. Kuid saab ka linnas lihtsalt ujuma minna (Mon Repos hotelli juurest näiteks) ning on tasuline rand, mõni hotell pakub seda hinna sees. Linn ise oli parajas suuruses, et seal jalgsi liigelda. Sidar rand oli väga maaliline, aga mulle ei meeldinud see liiga turistiko seal. Maitse asi muidugi. Sellises vanuses lastele soovitaks muidugi enne Gerald Durrelit lugeda ja siis neid paiku Korful ise avastada.