Lennupiletite reconfirm - milleks?

On's kellelgi kogemusi, kui vajalik on tegelikkuses tagasilennupiletite reconfirm? Kui palju varem peaks seda tegema? Olen kuulnud arvamusi "paar nädalat" kuni "eelmisel päeval" - sõltub lennufirmast. Mis saab, kui reconfirmi tegemata jätad?

Tavaliselt soovitatakse kohalikku firma esindusse helistada, kuid vahetevahel on toru otsas umbkeelne automaatvastaja (näituseks MartinAir, elu kehvim lennufirma senini :)

Endal olid fixed kuupäevaga piletid, nii et isegi mingi nipiga poleks saanud hiljem lennata - kas siis on vaja end üldse lennukompaniide tagaajamisega vaeva näha?

1
2

Pole iial reconfirmi teinud, aga muidugi on olnud alati fiksitud kuupäevaga pilet. Kunagi Panama Citys Continentali büroos tuli sellest jutuks, vastus oli - milleks?

0
0

Teoreetiliselt on risk langeda ylebroneerimise ohvriks. Tõenäosus väike, aga ega reconfirm'gi väga tylikas ole. Tuleb lihtsalt kohe sihtkoha lennujaama saabudes kohapeal ära teha.

0
0

Mina ei ole Martinair'iga kunagi mingit reconfirmi teinud. Ning minu meelest ei ole sel kompaniil suurt viga midagi (va suht segane veebileht), Kuubasse ning Floridasse pakuvad nad tavaliselt konkurentsitult kôige soodsamaid hindu. Lisaks sellele on nende miiliprogramm soodne - iga kolmanda üle-Atlandi lennu saab tasuta.

0
0

Mind jäeti Hiina siselennul korra maha. Aasias on see väga levinud' M

0
0

Ülebroneerimise korral oled kinnitust tegemata esimene, kes lennukist maha jääb. Kui kohti on siis saad ilma kinnituseta ka peale. Kui näiteks paar nädalat aega teha, siis satuks vast mõne kontori lähedale ja seal oleks oluliselt lihtsam asi ära ajada. Telefoni teel kinnitamine on mõne firma puhul sama nagu mitte kinnitamine. Kui piletil kinnituse märget pole, siis oled lennukist ikka maas. Räägi mis tahad.

0
0

Kord kui ma Delhis waitinglistil olin, andsid checkinnitibid ühele business classi tüübile kinga selle eest, et ta oli reconfirminud ainult 48h enne lendu, samas kui nõutav on vähemalt 72h. Vabanenud koha sain mina. Mõistagi sealsamas business classis.

0
0

Eks ta ole parem too tulikas lisakohustus ara taita. Hiljem jamasid vahem. Tahtsin siin lisaks eelpoolkirjutajatele jutustada uhe loo reconfirmist. Mul uks sober tahtis Quitost (Ecuador) Euroopase tagasi lennata. Olid tal koik piletid olemas ja need reconfirmis telefoni teel oigel ajal ara. Lennujaamas enne valjalendu aga selgus, et koigele vaatamatta ei jatku ikkagi tema jaoks lennukis kohta. Pandi siis mees lennufirma kulul hotelli jargmise paeva lendu ootama. Jargmisel paeval saigi onneks peale. Nii et oli seal paris ule-ulebronnitud too reis.

Ahti Heinlal vedas muidugi raskelt! Hakka voi kadedaks... Kas Sul suda sugugi ei valutanud, et teine Sinu parast maha jai?

Parimate tervitustega

Kaerahelves


You know the way to Mordor.You have been there before.Take us to the Black Gate!

0
0

Nagu môned eelkommenteerijadki kinnitavad ei ole tegelikult mitte mingit vahet kas teed reconfirmi vôi mitte - ülebronni puhul saab lôpuks ikkagi peale see kes lennujaamas kategoorilisemalt oma kohta nôuab. Samas on sel puhul vôimalik ka ennast lennufirmale vabatahtlikuna välja pakkuda - tihti on juhtunud (minul küll ainult korra), et saad pileti hilisemale lennule ning maksuvaba paki dollareid veel pealegi. Ärireisiks selline taktika vist küll päris hästi ei sobi...

0
0

Pole kunagi mingit reconfirmi teinud fikseeritud tagasilennukuupäevaga, 1x olen ainult maha jäänud õigest lennukist, aga siis, nagu lennufirma peabki, maksti hunnik pappi ja pandi järgmisele lennukile. Raha maksab mahajääjatele ka Estonian Air.

Ju see reconfirm on siis mingi Aasia vastik bürokraatia, sinna pole ma sattunud.

USAst ükskord tagasi sõites oli samuti lennuk samuti ülebroneeritud. Esialgu pakuti järgmise päeva lennuga nõustujatele väiksem summa, lennuaja lähenedes juba suurem summa ja enne väljalendu oli leitud vajalik hulk lennust loobujaid pakkumise tõstmisega. Igati normaalne.

0
0

Mul ei anna uudishimu asu. Smart ja Kaido Einama, kui palju teile maksti teie lennukist mahajatmise eest?

Lendude reconfirmimise koha pealt olen ma hoopis nii aru saanud, et Aasias just pole vaja seda teha, kull aga Louna-Ameerikas. Olen Kagu-Aasias mitmeid kordi kainud ja seal aegade jooksul paljude turistidega kokku puutunud. Kui on nendega lennupiletitest juttu olnud, pole mitte kunagi keegi raakinud, et lennupileteid peaks reconfirmima. Kuni Ecuadori reisini ei teadnud ma uldse mis see 'reconfirmation' tahendab. Kui mu reis seal hakkas loppema ja ma raakisin oma sealsetele sopradele, et hakkan varsti koju minema, kusisid koik kas olen ikka oma lennupileti reconfirminud. Motlesin siis, et ajavad mingit jama, et meil Euroopas on nii et kui pilet on kindla tagasilennu kuupaevaga siis sellest piisab. Nemad aga ikka edasi, et helista lennujaama ja kinnita oma lennusoovi. Loin lopuks kaega ja helistasingi, et oma sopru rahustada.

Lisaks ei ole Eesti lennupiletite muujad kunagi hoiatanud, et peaks reconfirmi tegema. Kas on kedagi teist sellest teavitatud?

Tervitustega

Kaerahelves


You know the way to Mordor.You have been there before.Take us to the Black Gate!

0
0

naljakas, tulin just martsi algul Ecuadorist ja lendasin AA-ga, mingit helistamist ega confirmi ei teinud ja ei olnud ka mingit probleemi. Tahelepanek AA-ga lennates: koik joogid, mis kanguselt uletavad mahla, tuleb oma raha eest osta! Jutud kaivad, et AA-le on pankrotihoiatus tehtud. Ei imesta, kui oma kliente nii "hoitakse"!!

0
0

Kinnituse tegemine ei sõltu mitte maailmajaost vaid lennufirmast. Enamik suuri firmasid Euroopast ja Ameerikast seda enam ammu ei nõua, kunagi aastakümneid tagasi oli ka nendel see kohustuslik. Kuid väiksemad ja eriti kolmanda maailma firmad nõuavad seda ikka veel. Näiteks lennates Lufthansa, BA, Air France'iga jne Teherani pole sul mingit kinnitust vaja, kui lendad sama otsa Iran Airiga, tuleb tagasilennu kinnitus teha.

Teoreetiliselt peaks Eesti piletimüüjad seda ikka ütlema, sest see peaks lennutingimustes kirjas olema. Ise asi paljude selliste firmade pileteid Eestis üldse müüakse. Silma pole küll seni ühtegi hakanud.

0
0

Seda ka, et üks asi kinnituse puhul on ülemüük. Teine asi on see, et kui sa kinnitust ei tee, võib mõni firma arvata, et ju su plaanid on muutunud ja sinu lennukikoha enne lendu uuesti maha müüa. Sinu jaoks on pärast muidugi tegu ikkagi ülemüügiga :)

0
0

Estraveli kaudu tellitud Luftahansa piletitel Aasiasse oli kyll reconfirmi nõue kirjas. Tõsi kyll, kaugeltki mitte suurelt ja punaselt, aga ikkagi oli. Ps. Tuleb kyll tunnistada, et endale meeldib igasuguseid pabereid tõenäoliselt põhjalikumalt läbi lugeda, kui keskmisele isikule, mis võib asja natuke seletada..

0
0

Lufthansa ülebroneeringu puhul Frankfurtist San Franciscosse pakuti "valuraha" 6000 kr ja 6 tundi hiljem sihtkohta jõudmist läbi Los Angelesi. Tundus ahvatlev pakkumine, aga kuna olime grupp, siis nõudis grupijuht grupi kokkujätmist ja nii jäimegi rahast ilma :(

Estonian Air pakkus aga kunagi (vist Gatwicki lennujaamas, täpselt ei mäleta) 2500 kr koos tasuta ööbimisega mahajääjatele ja ülemüük sai likvideeritud.

Las Vegases American Airlinesiga pakuti ca ligi 3000 kr neile, kes nõustuvad lendama järgmise päeva hommikul ja mõistagi tasuta öömaja Las Vegases.

Mis aga puutub American Airlinesi pardateenindusse, siis juba aastaid (mitte pankroti eel) pakutakse seal ja veel paljudel Ameerika siselendudel pardal vaid küpsist ja mahla, seega ei erine nende teenindus oluliselt odavlennuteenindusest. Isegi USA rannikutevahelisel üle 5 tunni lennul ei pakutud midagi peale soolaküpsiste.

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased