Lõuna-Vietnam

Palun veel soovitusi- infot Lõuna-Vietnami kohta .. reis veidi üle 2 nädala ja mingid kohad vast on juba mõttes ka Saigonis hotell veel valimata,aga sinna tahaks jätta oma pagasi ,kui mujale seiklemas Saigonis oleks alguses paar päeva,käiks sõja muuseumis,hiinalinnas ,Notre Dame katedraal ,vesinuku teater ja kui on mõni hea mõte ,andke tulla...

Mekongi delta 2-3 päeva ,chu che tunnelid ,Phu Quoki saar(seal peatuks siis vast nädalakese)Majutus valimata Nha Trang ja Mui Ne jätaks vahele, eriti pole neid kohti kiidetud.. Dalat on küsitav,kas tasub sõita pika maa maha,et sinna minna? Eelmisel aastal sai käidud Põhja-Vietnamis(Sapa,Cat Ba,Hoi An)

Mina olin Vietnamis kuu ning Põhja ja Kesk-Vietnam jätsid mulle erilisema mulje. Dalat mulle eriti ei meeldinud, olime seal mõned päevad. Phu Quoki saarel olime 6 päeva, meile sellest piisas. Rentisime rolleri ja sõitsime saare läbi. Olime Long Beachi piirkonnas. Saarele läksime laevaga Rach Gitast, enne seda trippisime ise mööda Mekong deltat (3-4 päevaga täitsa teostatav Rach Gitasse jõudmine mööda Mekong deltat), kui soovite tuuri siis üks mõte, et tasuks mitte saigoni tagasi minna vaid ennast Mekong deltasse jätta ja sealt laevale minna. Mulle endale lihtsalt ei meeldi eriti lennata ja laevaga sõitmine oli äärmiselt mugav (kuskil 3 tundi sõitsime). Tunneleid tasub vaatama minna, kuigi koht ise on väga turisti.

Suured tänud!Põhja Vietnam meeldis meilegi väga. Tõenäoliselt nii teemegi,sõidame rach Gitast laevaga Phu Quoki saarele. Kas ostsite büroost tuuri Mekongi Deltasse?

Hei,

sai ka eelmine aasta seal käidud. Panin mõned asjad blogisse ka kirja: http://gandoreisiblog.blogspot.com.ee/2015/07/vietnam-kuidas-minna-kus-olla-ja-kus.html

Lisaks blogis juttu veel Phu Quockist, Nha Trangist jne. Ainuke asi endal jäi kripeldama, et Mekondi Deltasse reis nii lühikeseks jäi. Mulle meeldis väga saigon ja see linnamelu ning ka odavus. Hiinalinnas käi ka sellel "õigel" turul. See oli ikka ulme, mis seal toimus.

Googelda siin trippi, kellegi postitusse ma jätsin hea mekongi tuuri ja Phu Quoki majutuse kontaktid. Soovitan neid

Mekong deltasse me tuuri ei ostnud. Läksime ise. Esmalt marsaga Saigoni bussijaamast Ben Tre-sse ja sealt edast Can Tho ning seejärel Rach Gita. Üks päev varem vaatasime välja hostelid. Tripid võtsime kohapealt. Ben Tre oli hästi rahulik koht, äärmiselt vähe turiste, mulle meeldis rohkem kui Can Tho, mis oli palju suurem koht. Samas Can Thos olid ujuvad turud, mida peab külastama. Seal soovitaksin võtta kohaliku paadinaise, mitte tuuri hostelist. Saab palju soodsamalt ja vähemalt meid viidi pärast turgu, kuhugile kanalisse sõitma, kus me teisi turiste ei näinud. Tehti peatus ühes külas, nägime kohalikku elu, seal oli ka mingi nn töökoda, kus tehti madudest vorsti. Üsna õõvastav vaatepilt oli, ma ei ole suur ussisõber aga mul hakkas neist vaestest ussidest täitsa kahju. Ma ei oska öelda kas see tuli odavam kui tuur Saigonist aga mulle ei meeldi suure karjaga ringi seigelda. Mitmed tuurid peatusid Ben Tres, nägime neid oma hosteli aknast, mis asus kohe jõe ääres ning grupid olid üsna suured. Ühesõnaga sedasi ise seigelda oli väga turvaline ja mugav, korralikud bussid liikusid linnade vahel. Kuna teil on aega kaks nädalat, siis 5-7 päevaga saaksite ise kenasti Rach Gitasse ja siis jääks aega ka saarel lebotada.

Vesinuku teatris käisin ka Hanois, sest kõik kirjutasid, et seda peab nägema jne jne. Ütleme nii, et mina seda hinnata ei osanud ja mulle ei meeldinud. Võimalik, et sattusin vaatama kehva etendust.

Aitähh Ella!See info on väga väga hea.Kuna aega meil tõesti on,siis tripitaks samamoodi.Küsin veel nende majutuste kohta,ehk on mõni meeles ja meeldis.

Hanois kahjuks ei jõudnud vesinuku teatrit vaatama.Aga olen kuskilt lugenud või kuulnud ,et Saigonis pidi see ka olema.Eks näis...

Mul ei ole need kohad enam meeles, kuid kui võimalik siis võtke kodumajutus. Seda eriti Ben Tres.

Meie olime Ben Tres Oasise hotellis ja jäime väga rahule. Soovitan laenutada jalgrattad ja kuulata peremehe soovitusi marsruudi valikul. Ilusa looduse ja huvitava külaeluga kant.

Kas keegi oskab öelda kas kohapeal oma vahel suhtlemiseks on võimalik kohalik kõnekaart võtta?

Kas keegi täpsustaks,kas siselende ostate kusagilt büroost või netist?

Olen hetkel Vietnamis ja siselennud ostsin www.flyvietnam.com lehelt. Seal saab kombineerida mitu reisi järjest. Lennujaamades siiani on kõik hästi sujunud. Piletitest nii palju, et kuigi hinnad suht soodsad, aga kui bronnimiseni jõuate on kõikige maksudega pilet poole kallim.

Lennupiletid soovitan osta otse lennufirma kodulehelt, kui ette ostad. https://www.vietnamairlines.com/ http://www.vietjetair.com

Phu Quoc oli meie jaoks suhteliselt igav koht, Long beach pole minu arust ka väga väärt rand. Phu Quocil oli väga ilus rand Ong Lang. Sõitsime sinna kolmel päeval Duong Dongist motorolleriga- eadsi tagasi ca 1 h 15 min. Mina ise Phu Quocil üle 5 öö ei peatuks. Kui päris aus olla, siis võrreldes erinevate Tai randade ja saartega on Phu Quoc suhteliselt mannetu. Ka toidud polenud Phu Quocil väga kiita kui võrrelda nt. Hoai An-iga.
Saigon meeldis ja seal võib vabalt 2-3 ööd olla. Kuigi enamus kiidavad Mekong deltat, siis meile see koht erilist muljet ei avaldanud. Võrdluseks, et Bangkoki kanalitel tehtud paadtrip mõned aastad varem meeldis palju rohkem. Olime Can Thos ja võtsime paadinaise hotellsit, mida pakkus n.ö turismiagent. Kahe peale läks 6-7 h trip maksma 30 USD.

Aga eks kõik sõltub vaataja silmadest. Võib-olla oli asi ka selles, et oleme Kagu_Aasias suhtelsielt palju käinud ja siis kipud võrdlema erinevaid kohti :)

Nõustun Merilini kommentaariga Phu Quoci osas, just veetsin seal 8 ööd ja seda oli liiga palju. Enamus rannad olid prügi täis, Sao Beach oli enam vähem. Paljud rannad hotellide omad ja nendesse väga hästi ligi ei pääsenud. Toidud polnud samuti kiita. Me külastasime ühe päeval Vinpearl Landi ja teisel päeval Vinpearl Safarit, toredad ja ilusad kohad, kus päeva saab kenasti veeta. Phu Quoqil oli tunne, et jõudsime sinna 5 aastat liiga hilja ja samas 5 aastat liiga vara, sest hetkel on seal saarel kõik alles ehitusjärgus, ehitatakse teid ja hotelle. Võtsime üheks päevaks ka kalastamise ja snorgeldamise tuuri lähedal asuvatele saartele aga snorgeldades eriti midagi ei näinud võrreldes näiteks Taimaaga.

Meie tulime perega eile Phu Quockist. Meile just väga meeldis seal. Mõnus oli, et turiste väga palju polnud. Jah tõesti ehitusjärgus, kuid võrreldes Phuketiga, ikka mõnus rahulik ja turistivaba. Hotelle tuleb sinna juurde palju, seega tulevikus on saar vast väga turiste täis. Mina isiklikult väga vaatan ja valin mida söön, siis Vietnami toidud on suurepärased. Valikut oli palju ja olematu raha eest. Meie isiklik lemmik saarel oli pererestoran Heaven (olematud hinnad, tore pererahvas, supermaitsvad toidud). Käisime Vinpearli safaril, mis oli väga tore ja äge, Fingernaili saarel snorgeldamas, samuti võrratu saar, kuigi kohalikud hakkavad seda saart väikselt rikkuma, tehes sinna putkakesi ja Sao rand, mis on fantastiline, kahju et saar muust elust kaugel asub, seal oleks igapäev võrratud mõnuleda. Aa ja Coconut Tree vangla, ka väga huvitav vaadata, kuidas seal sõjaajal vangid elasid. Olime kokku saarel 5 ööd ja jäime vàgaväga rahule. Meeldis palju rohkem, kui turiste täis Phuket. Ps: meil oli ka super hotell-Daisy Resort. Ülimõnus peatuspaik, soovitan