Madagaskar ja giid Nolavy teenused

Küsiks siinsetelt Madagaskaril käinutelt kes kasutasid giid Nolavy teenuseid , et kas tema pakkumistelt tingida ka andis?

Ma tunnen palje malgashe kui hada on siis leian kellegi kohaliku kes teid toenaoliselt aitab

Natukene andis ikka. Peale hinnapakkumise saamist sai vastatud et mõtleme, siis pakkus ise allahindlust.

Saab küll, lähen aprilli lõpus, tegi mulle 3 nädalase tripi ning kauplemise peale sain ka arvestatava allahindluse :)

Kui küsida tohib, siis mis selle 3-nädalase reisi eelarve umbes on ja mida umbkaudu sisaldab?

Nolavy andis hinnast alla kui mõtlema hakkasime. Eelkõige sõltub sellest hind kui palju näha tahad ja missugust luksust taga ajada.

Nolavy`le võib kirjutada vabalt aadressile [email protected]. Küsija suu pihta ei lööda :)

Kasutasin Nolavy abi septembris 2016. Mingil määral teeb ta soodukat ning on väga paindlik marsruudi koostamisel. Hinnad sõltuvad valitud hotellidest ja marsruutidest. Julgen teda kindlasti soovitada, on usaldusväärne ja tunneb oma tööd. Inglise keel on piisavalt hea.

Veetsime Nolavy abil Madagaskaril 3 nädalat selle aasta oktoobris. Kiidan 100%. Madagaskar ei olegi odav reisisihtkoht, juba kütus maksab 1 €/l. Ise autot rentida on keeruline, tihti ilma juhita seda sulle ei antagi, ja magusamad sihtkohad on tihti paikades, kuhu ise ei oskakski sõita. Nolavy pakkus välja ulatusliku ja tiheda graafiku, mille jooksul nägime tõesti palju. Veidi sai kaubelda, aga reisi lõpus andsin hea meelega ikka osa sellest rahast talle tipina tagasi :) Nolavy räägib korralikku inglise keelt ja samuti tema parimaid autojuhte Serge. Nad on väga usaldusväärsed ja pigem tunned end sõprade seltskonnas kui teenuseostjana.

Käisime Magadaskaril 2015.a augustis. Sai küsitud hinnapakkumist ka Nolavy´lt, kuid hind tuli päris krõbe. Madagaskar polegi muidugi soodne koht, kus reisida. Kokkuvõttes pärast pikka kirjavahetust loobusin mõttest kasutada Nolavy pakutud tuuri, sest ei suutnud leida enda jaoks kõige sobivamat kava. Otsustasin sootuks proovida lihtsalt rentida auto koos juhiga. Võtsin selliselt firmalt nagu Madagascar Touring (http://www.madagascaradventures.com/) ning kuigi olin seal kõrghooajal, sain hinna 55 eur / päev (sisaldas juhi kulutusi). Lisandusid siis majutused, söögid, pargitasud ja kütus. Jäime oma otsusega väga rahule. Minu jaoks oli kõige tähtsam see, et sain kava muuta ja kohendada vastavalt sellele, kuidas liikumine edenes ja kuidas mõni koht meeldis. Majutusi valisime parkide juures ja bronnisime koha peal. Kõik toimis ja saime tehtud enam-vähem kõik, mis tahtsime. Kahjuks aega oli vähe ja kindlasti peab Madagaskarile mingi hetk uuesti minema :) Aga üldiselt ma täitsa julgen soovitada võtta valmis tuuri asemele hoopis auto koos juhiga ja panna ise oma kava paika, mh muutes seda tee peal sõltuvalt sellest, kuidas aega kuskil kulub. Mulle meeldis ka see, et Madagascar Touring ei tahtnud mingeid rahasid ette saada ja maksin alles siis, kui asi oli "käes". Mulle isiklikult igasugused ettemaksud ei meeldi, nii et võimalus maksta kõik alles kohal olles andis kindlust juurde.

Nolavyt on siin palju soovitatud ja seetõttu ei olnud mul kõhklusi talle ca 10% ettemaksu tegemisel. Kui tegu oleks olnud täiesti võõra, ise leitud kontaktiga, siis oleks ehk teine lugu. Näiteks Brasiilias Pantanalis käisime Tripadvisorist leitud giidiga ning talle maksime täissumma alles kohapeal. Nolavy pakkumine sõltub kindlasti ka sellest, millise tasemega majutust soovid, millist transporti, kui tihedat graafikut. Seda kõike saab temaga läbi arutada ja kohendada. Meie jäime rahule :) Eks valitud reisistiil sõltub ikka sellest, mida keegi eelistab. Meie oleme sellised reisijad, kellele meeldib plaan eelnevalt paika panna, uurime kõigepealt veebist võimalikult palju infot erinevate vaatamisväärsuste kohta ja otsustame, mis meile võiks meeldida. Reeglina planeerime oma reisid ise, transpordid ja majutused ja ajagraafiku, aga Madagaskar tundus selline paik, kus kohapeal ise vaatama hakates ei pruugi kõike ja maksimaalselt kogeda.

Tegelikult võiks Trip.ee tegijad teha video-usutluse mõne tuntud psühhiaatriga (Ennet ehk?), kes vastaks küsimusele, et miks mõnedel on kalduvus / soov leida ikka ja jälle võõral maal mingi muri, kes ilmselgelt on parem kui ülejäänud, sest teda on kaasmaalasest foorumlane soovitanud :)

Käisime Madagaskaril 2018 aprillils. Poolele reisile tahtsime ka giidi koos auto ja juhiga. Võtsime pakkumisi mitmelt erinevalt ettevõttelt, osad ei vastanud eriti e-mailidele, Lõpuks valisime siin paljukiidetud Nolavy ja ka juba korra mainitud Madagascar Touringu (madagascaradventures.com) vahel. Kuna viimase hind oli tsipa odavam, siis valisime selle ja jäime ülirahule. Giid Dolih rääkis väga head inglise keelt ja oli lahe kuju. Hoolitseti ette ja taha, rohkemgi kui oleks vaja olnud. Kuna kergelt hooajavälise aja tõttu jäime ägenenud vihmasaju ja seetõttu läbimatuks muutunud teede tõttu Bekopakasse lõksu, siis nad suutsid ka selle olukorra alternatiivselt lahendada.Enne Eestis olles tuuri kokku leppides tahtis Madagascar Touring küll 30% ettemaksu, aga kõik oli väga korrektne, teavitasid kui makse oli kohale jõudnud, kohapeal kviitungid jne.Seega kui keegi mingit kohapealset tuge otsib, siis soovitan soojalt! :)

Soovitan Nolavyt. Olime kolm nädalat Madagaskaril. Nolavy tegi meile põneva reisi. Käisime nii Idas, kesosas kui lääne osas. Nolavy on väga kogenud giid, oskab ootamatusi kiirelt lahendada ja on hea suhtleja. Teeb reisi meeldejäävaks ja ei paku välja steriilset turismireisi.

Palun avaldage ka, missugustest summadest jutt käib, muidu on selline pime kobamine, praegu kahepeale 3200€ vs 5000€, mõlemad on minu jaoks arulagedalt kallid.

Nolavy küsib kahe peale 10-11 tuhat praegu.