Malta reis.

Sooviks värskemat infot malta reisi kohta. Kuidas muljed ja mis põhilised vaatamisväärsused. Sooviks ka teada kas viimasel ajal keegi maltalt laevaga sitsiilias käinud. Ise plaanin minna maltale okt. ja oleks hea lugeda uuemaid muljeid.Plaanin hotelli võtta Mellieha ranna äärde, ehk on keegi seal ka käinud.Ette tänades.

Käisime eelmise aasta oktoobris, väga soe oli. Meie hotell oli Sliemas, Valletta linnaosas, 10 min liivarannani jalutada. Ringi sõitsime põhja - ja lõunatuuri (siniste ja punaste) bussidega, päris põhjalik materjal anti piletit ostes kaasa. Alustasime hommikul 9-st, arvestasime ka paaritunnise rannapuhkuse retke sisse ja lõpetasime kuskil 4-5 ajal õhtul. Gozo saarel käisime oma reisibüroo ekskursiooniga. Mellieha rannal veetsime ka ühe päeva, läksime-tulime kohaliku liinibussiga. Kohalik liiklus on tihe, suhtlemine abivalmis ja Malta üldse väga meeldiv elamus. Saare teine nimi on ajalugu! Oktoobrikuine loodus oli vähe väsinud ja kõrbenud, aga Vahemeri soe ja kaljurannad võrratud!

Oktoobris on väga hea soe merevesi, ööd soojad ja päike ei kõrveta enam väga. Oktoobri algul väga hea aeg minna.

Kas lastel ka Maltal tegevust jagub, loomaparki, veeparki?

http://www.fortestreisid.ee/malta/ , leitsin sellelt aadressilt palju infot Malta kohta.

Olin St Pauls´s Bay´s, kus küll liivaranda pole, kuid kiviklibune riba täitsa olemas. Ilmselt ei saa Melliehaga võrrelda:) Bussiliiklus on hea ja soodne, võtab pisut aega, et sellest aru saada. Vaatamisväärsustele kulub oodatust enam aega kui liigelda bussidega. Soovitan eelnevalt uurida, mida, kus ja kuhu minna. Inimesed on väga abivalmid. Kindlasti tasub võtta mõni merereis!

Aurinko paneb ikka korralikku kirvest, enamus siis vötabki selle Mellieha Luna hotelli, olin ise eelmine aasta samal ajal seal, eestlasi oli rohkem kui Tallinna vanalinnas:) Lennake parem ise kohale ja rentige korter kamba peale, saate poole odavamalt hakkama. Ise rentisin apartmendi otse mererannas, veest lahutas vaid 4m teeke. 100 euri nägu nädal peaks leidma kindlasti miskit, lend Lufthansaga näiteks otsa 200 ja ongi 300 puhkus olemas, kui just Ryaniga jne veel odavamalt kombineerida ei taha, aga mugavus maksab ka. Liivarand oli natuke eemal ja väikesed toidupoed kohe ranna juures ja teine eemal rannast üle tee hotellikompleksis, saab ka jalutada mäe ots Melliehasse, kus poode rohkem. Kui hotelli vöi apartmenti valida, siis tehke enne kindlaks, kas rannas vöi mäe otsas, kaardil paistab jah lähedal, tegelikult on hulk maad ronimist.

Olime juuni algul Paradise bays( läbi booking tellisime), ka liivarannaga, kuigi sadam kõrval ja st. mitte eriti õdus. Teine kord jääks ranna pärast Ramla Bay. Kuigi meilgi oli ka sisebassein, paar kiike lastele jne. Meie 6a meeldis küll kohaliku bussiga Rabatisse sõita ja katakombe algkristlaste ajast vaadata...Käis veel mehega Sinises laguunis ujumas, kuid kylm oli seal. Maltal on lennujaama rajoonis playmobili tehas, koos mänguväljaku jm. a la legoland, kuid sinna liigse kauguse pärast ei jõudnudki.