Osale Trip.ee kampaanias ja võida 2 lennupiletit Maltale.

Vaata lähemalt siit

momondost pileti ost

Reisisell
Tere

Mure selline, et eile sai läbi momondo ostetud 9 lennupiletit (ühe ostuna, mitte eraldi) Helsingi - Bangkok. Maksin MasterCardiga. Pärast maksa-nupule vajutamist, viskas netileht ette ka kinnituse, et raha on kätte saadud (samuti on pangast näha, et summa on krediitkaardilt broneeritud). Maksmiskinnitusega koos tuli ka meie "booking number".
Mida aga ei tule, on kinnitus e-meilile.
Lennupiletid on BudgetAir omad, raha on ka broneerinud Budget Air. BudgetAir kodulehel aga pole leidnud sellist kohta, kuhu seda olemasolevat booking number'it sisestada, et kontrollida, kas broneering ikka tehti.
Tavaliselt on ju nii, et pärast broneeringut saadetakse automaatselt broneeringu kinnitus e-meilile. Miks siis seekord teisiti on?
Mida teha? Oskab keegi aidata.
Kas proovida pangaga rääkida, et nad bronni lahti laseks ja proovida uuesti piletid osta? Samas meil on varem üks selline kogemus olnud ja siis ütles pank, et nemad ei saa broneeringut vabastada, seda saab ainult müüja teha.
Oskab keegi head nõu anda.
Mine uusima kommentaari juurde
Uus kasutaja
Sa pead ikka Budget Airiga suhtlema sel teemal. Kuna ostsid vahendaja kaudu, siis peavad nemad töötlema su pileteid ja kõige odavamad pakkujad pakuvad odavat hinda tänu sellele, et neil pole klienditeenindust ega väga palju inimesi, kes seda teeksid.

Booking numbrit saad kontrollida nii selle lennufirma kodulehel, millega lendad, kui ka näiteks checkmytrip.com lehel, et näha, kas Budget Air on töösse andnud asja.
Netis on teemasid küll, kus Budget Air mingi aeg kirjutab, et oih, selle hinnaga nii palju pileteid siiski ei saa, tahaks nüüd veits nutsu juurde saada. Aga kõik võib ka 100% korras olla - 9 piletit on suur ost ja võibolla kontrollib Budget Air midagi enne - ja kuna töötajaid on minimaalselt, siis võtab aega.
Reisisell
Tänan vastus eest.

Leidsin BudgetAiri ühe reegli, mille vastu me registreerides eksisime:

"Enter your official first given name only as written in your passport:
"Elisabeth Cornelia Johanna" becomes "Elisabeth";
Do not use punctuation or special characters:
"Anna-Louise" becomes "Annalouise";
"Jose’" becomes "Jose"."

Reisijatest pooltel on perenimes "ä"-täht. Ühel on perenimi sidekriipsuga. Ja kahel lapsel on topelt eesnimi (ilma sidekriipsuta). Mina kirjutasin registreerides kõikide nimed nii nagu need passis on kirjutatud...

Kas see võib olla broneeringu kinnituse saatmisel/bronnimisel takistavaks asjaoluks?
Uus kasutaja
Broneerimisel tuleb kirjutada nimi ainult nii nagu on kirjutatud passis, sellel pealehel asuval alumisel ribal.
Probleeme tekkis meil Suvarnabhumi lennuväljal kui Jueri asemel oli Jüri.
Lennupileti kinnitus meilile võib tulla ka päeva pärast.
www.gomaailm.ee kirjutab,reisitingimused, punkt 4.4 Kui reisija nimi lennubroneeringus ei ühti reisija nimega REISIDOKUMENDI TRIIPKOODIL ei ole lennubroneering ja lennupilet kehtiv.
Uus kasutaja
Mul ei lasknud Õ tähte sisestada.Selle asemel jäi O.Loodetavasti sellest probleemi pole.
Uus kasutaja
Õ-nimelised on alati O-nimelised, seda nii lennupiletitel kui krediitkaartidel.
Täpitähti on parem eirata igal pool. Igas nimes on ka kolm viga lubatud, seega kui Jüri Kütt on Juri Kutt, on kõik nagunii veel hästi.

Asi võib selle taga viibida küll, et Budget Air peab käsitsi tegelema su täpitähtedega, sest mingi automaatkontroll lükkas bookingu kõrvale.
Ja kui Budget Air on asja töösse andnud - ja kui sa nägid pärast ostu tegemist seda bookingu numbrit, siis otsi seda otse lennufirma kodulehelt (Qatari kampaania ilmselt?) ja seal võiks näha olla su broneering.
Reisisell
Passis, "sellel pealehel asuval alumisel ribal", on inimese perekonnanime lõpp venitatud "...maee". Õige oleks "...mäe".
Pole kunagi niimoodi seda nime kirjutanud.
jaanap, kas sa said kohe broneeringu kinnituse e-meilile, kui olid ära maksnud?
Reisisell
Lennufirma kodulehelt (Qatar Airways) minu booking numbriga otsida ei saa. Seal on mingi 6-kohaline otsing, mul on aga tähtede ja numbritega kombinatsioon. See, mis mul on, on Budget Airi booking number. Aga Budget Airi lehelt otsides küsitakse booking numbrit, mille leian oma "booking confirmation e-meilist." Seda mulle saadetud ei ole. Kui sisestan booking numbriks selle booking numbri, mille sain pärast maksmist ja oma e-meili, siis saan vastuseks, et "This combination of booking number and e-meil aadress is not known to us".

Uus kasutaja
Ma sain pea kohe emaili.Mul oli odavam pakkumine tickets.ee poolt. Ahjaa pileti Taisse ostsin jõulude aegu ja vedaja Aeroflot.
Reisisell
Minu broneeringus on neid "...mäe"-nimelisi inimesi 4.
Lisaks on kaks last topelt eesnimega, mida reeglite järgi vist ka ei tohiks olla. Need oleks tulenud vist kokku kirjutada.
Lisaks on üks "...mäe"-nimeline veel sidekriipsuga perekonnanimega (neiupõlvenimele liidetud abikaasa perekonnanimi).

CheckMyTrip.com lehel ka ei leidnud oma broneeringut.

BudgetAir ka ei vasta meie e-meilile. Qatar Airwaysi Helsingi esindus telefonikõne vastu ei võta - helista palju tahad.

Teeks uue broneeringu ja oleks targem, aga ei julge uut broneeringut ka teha, sest äkki esimene läheb läbi ja kinnitus siiski tuleb. Pärast pole ülejäänud 9 piletiga midagi teha.

Pole kunagi midagi seesugust kogenud :(
Uus kasutaja
Ka minul on osad piletid läbi Momondo (ALOTRIP.COM). Lennud Vietnam Airwais-iga ei ole mulle ka broneering nähtav. Küsisin Alotripist järele, vastati, et kuna olete võtnud edasimüüja käest siis seda ei näegi.
Samas osa lennupileteid Momondost (TIKETS.EE) on ka lennufirma broneeringus nähtav.
Võta sa kinni.
Rändur
Kui piletid on ostetud Vietnam Airlines lehelt,siis on
broneering näha.
Kui näiteks nagu mul on teine pilet ostetud VietnamFlight
Center - ist.,siis seda näha ei ole ,aga broneeringu lehed tulid mailile täpselt ühesugused (VietnamAirlines) ja on ka
ära näidatud e-ticet numbrid ja kogu lennu info.
Uus kasutaja
Ei maksa veel väga pabistada Budget Airi pärast.
See on odava hinna pakkuja võlu, et keegi sinuga ei tegele.
Kui tahad kvaliteetset ja kiiret teenust, siis osta Estraveli või mõne suure lehe kaudu ja maksa selle eest rohkem. Odavalt ja kvaliteetselt ei saa, sest odavus tuleb kvaliteedi arvelt.

Küll need Budget Airi paar töötajat ka sinuni jõuavad kunagi. Mitmekordne kirjutamine ainult pikendab seda aega. 9 inimest ühel bronnil on väga eriline tehing, suure tõenäosusega mõni inimene peab asja üle vaatama ja veenduma, et pole krediitkaardipettus (või siis see nimevärk).
Kokkuhoid piletirahalt 9 inimese pealt on kindlasti vägev, nii et väike närvikõdi väärib küünlaid :)
Rändur
Pank seda bronni ei saa ise kuidagi vabastada, selle peab ikka raha saaja tegema või siis ainult tehingu vaidlustamise korras pangas milleks kulub miinimum 2 nädalat. Tundub, et see on mingi Budgetairi enda sisene broneeringunumber mis teil on, jusiis mingil põhjusel ei ole nad saanud lennufirmalt õigust pileteid välja kirjutada.
Reisisell
Ja ka tänaseks pole kinnitust e-meilile tulnud.
Samuti pole e-meilile vastatud.
Nutune olukord.
Reisihuviline
Ma ostsin eile BudgetAirist lennukad ja epilet tuli kohe emailile.
Reisisell
Jeeee, mul ka nüüd 9 piletit käes.
Milline kogemus! Võiks öelda, et lausa kahe milline :)

Tänud kaasamõtlemise eest ja eriline tänu sõnumikirjutajale selle maagilise touch'i eest :)
Uus kasutaja
Tore, et hästi lõppes kõik :)
Suurte tellimuste puhul tuleb arvestada mingi lisakontrolliga ja sellega, et robot ei tegele kõigega automaatselt nagu 1-2 pileti ostul. Seega närvide rahustuseks kasutada mõnda suuremat bürood, kus on reaalselt inimesi sinuga tegelemiseks - või kasutada lennufirma kodulehte. Odavbüroode kasutamisel olla valmis selleks, et rahaline võit võib tähendada närvikulu :)
Reisisell
Olgu öeldud, et pileti peal on topelt eesnimed kokku kirjutatud, samuti nagu liitnimega (sidekriipsuga) perekonnanimi. Kõik nimed algavad suure tähega ja kõik, mis sellega kokku on liidetud, on väikese tähega.
Ning perkonnanimi "...mäe" ongi piletil kirjas "...maee".

Igatahes, teinekord olen targem! Või siis teen otsuse, et igasuguste Mäede ja Jõedega koos ei lenda :)
Mõtle, kui su nimi oleks Õie Jüriöö...
Uus kasutaja
Mina ostsin 11.1 SuperSaverist ja sain kohe reserveerimiskinnituse. Mida aga ei saanud olid e-piletid.
Ise kirjutavad , et 24h jooksul saadavad.
Kuna aga oli veel üks küsimus siis helistasin Soome ja sain vestluse ajal juba meilile e-piletid. Väga kiiresti sain ka liinile.

Ehk siis mina ilmselt helistaksin ja küsiksin otse pakkujalt oma küsimused ära. Saad hingerahu.

No ja nüüd nägin, et olukord lahenenud ja piletid käes. Tore :)