Ööbimine San Franciscos

Hei, plaanis suvel väike USA-reis teha. Kas keegi oskab SF's soovitada majutust, soovitavalt parkimisvõimalusega ning võimalikult heas piirkonnas. Booking ja Airbnb on läbi vaadatud aga kuna eriti ei orienteeru võõra linnaga, siis on igasugune info abiks.

Majutuse hind võiks olla alla 90 euro / öö.

Alla 90€ öö on suht keeruline midagi leida heas piirkonnas. Ja ma arvan et hea piirkond võiks olla Fisherman Wharf. Kui on auto, siis võib kaugemale ka ööbimist vaadata. Parkimisega on SF väga keeruline ja maksab ka, kes käinud see teab :) Kui midagi täpsemalt huvitab siis küsi võin nõuga abiks olla.

Ok, siis peab parklate hindasid uurida. Kui kallis on, siis peab äkki vaatama hoopis kallimat aga parklaga hotelli..

Oleneb ka kuidas parkimine korraldada. Seal on ka palju parklamaju, kuhu saab auto jätta. Odavamad, mis me kasutasime oli päev $15, ööpäev $30 ning meie eest pargiti ära ning keegi oli koguaeg koha peal parklas. Fischerman wharf on turisti piirkond, seega kallis.

Me hotellides ei peatunud, küll aga leiab väga lihtsalt googeldades, et mis kohad linnas on ohutumad ja ohtlikumad. Seda tasub vaadata. Ning ära külasta ainult turisti piirkonda mis on just see Fischerman wharf and Pier 39. Tore koht kust läbi jalutada oleks veel Heights (hipikas), Mission (Latino piirkond. Kaamerad peitu ja ära näe turist välja), market street. Kaks viimast öeldakse et natuke ohtlikud, aga iga üks tunnetab ohtu ning keerab õigel ajal tagasi suuna.

Tore on näha eri tahkusid nii suurel linnal. Ei ole alati kõik nii kaunis, aga mõistlik on avastada kultuuri mitte vaid kaunid asju:)

SF s on väga palju kodutuid, arge ära ehmuge:)

Ja parim soovitus ohust eemal olla oleks, käia tänaval enesekindlalt nagu kohalik. Kaamerad ja telefonid peitu ning kaardid jätke koju või uudistame neid kohvikutes.

Hei,

meie ööbisime siin https://www.booking.com/hotel/us/sea-side-inn.et.html?aid=397642;label=gog235jc-index-et-XX-XX-unspec-ee-com-L%3Aet-O%3AosSx-B%3Achrome-N%3AXX-S%3Abo-U%3Ac;sid=63ae3ded50d1b969e80ac2353abc833f Auto seisis maja ees, tasuta ning jala sai igale poole. Väga mõnus asukoht. Tuba oli muidugi imepisike aga kuna me seal vaid magasime siis polnud sellest midagi:)

Käisime lääneranniku roadtripil eemise aasta novembris, peaaegu 3nädalat ning keskmiseks ööbimise hinnaks tuli 100eur/öö. Mõnes kohas palju kallim, teistes soodsam. Üheski nö urkas ööbima ei pidanud, kõik olid mõnusad kohad. Erilised lemmikud oli Ayres Lodge Apline San Diego külje all, Best Western View of Lake Powell Hotel ja Crescent Bay Inn Laguna Beachil:)

Vahvat reisi:)

Kui ise autoga SF-s kolistasime, siis vaatasin põhimõtteliselt sobiva piirkonna tasuta parkimisega ja otsisin airbnb-st sinna midagi. Olime ise Ingleside piirkonnas, aga mõned olid veel valikus. Muidugi oleneb sellest, kas soov ise autoga ringi liikuda või olla nö elu/melu keskel ja saada jala liigelda.