Ryanairi reisiaja muutus - kuidas käituda piletitega

Tere targematele reisisellidele!

Kysin head nou! Jaanuaris broneeritud/makstud oktoobriks Tln-Dysseldorf 16.30-18.05 ja edasi samal päeval Dysseldorf-Malta 21.00-23.59...nyyd selgus juhuslikult teise reisi check-in-i tehes ,et Dysseldorf-Malta on tostetud sama päeva hommikuks 10.00-13.00 s.t ,et need tripid omavahel ei sobi enam kokku..hotell ja tagasilennud on broneeritud/makstud ja reisi kindlasti ära jätta ei soovi kuigi on normaalsete katetega reisikindlustus.Kuidas voiks Ryanairiga edasi suhelda?Samas oleks normaalne kysida näiteks 200euri per in. kompensatsiooni ebamugavuste tekitamiste eest...uued piletid tuleksid vähemalt 100 euri per in kallimad juba ostetutest. Tänud ette asjatundlike vastuste eest!!!

Graafikumuutuse tõttu ei ole lennufirma kohustatud kompensatsiooni tasuma ja üldjuhul seda keegi ei maksa. Lennufirma vastutus laieneb ainult neile jätkulendudele, mis on ühel piletil. Kui sul on kõik lennud eri piletitel (mis Ryani puhul ilmselt nii on), siis on valikuvõimalusteks ainult kas aktsepteerida uut lennuaega, või mitte aktsepteerida ning saada selle ühe (muudetud) segmendi eest tasutud summa tagasi.

1
0

Hetkel on sul jah võimalus tühistada muudetud lennuajaga lend ehk Düsseldorf-Malta. Ja siis võid osta saadud rahale juurde lisades uued piletid järgmiseks päevaks vms. Tallinn-Düsseldorfi piletit tühistades sulle midagi ei tagastata, sest see lend pole muutunud.

Ryanair müüb ainult pileteid punktist punkti ja neid huvita sinu pikemad plaanid. Seega Düsseldorf-Malta lennu muudatus ei anna mingit õigust Tallinn-Düsseldorfi lennu muutmiseks ega kompensatsiooniks jne.

Kui on reisitõrkekindlustus, mis katab kulud seoses lennuplaani muudatustega jne, siis on võimalik nende kaudu uued piletid hüvitada.

3
0

Ma soovitaks kindlasti Ryanairi klienditeenindusse üle helistada. Nad on viimasel ajal veidike kliendisõbralikumaks muutunud ja ma usun, et kui sa seletad ilusti ära, et su lennud kellaaja muutuse tõttu enam ei klapi, siis on võimalus, et ehk nad saavad neid lende kuidagi paremini sobitada. Helista kindlasti üle, numbri leiad siit

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/contact-us/where-are-you-calling-from

0
0

Soovitaks pöörduda samuti reisikindlustaja poole, et saada selgeks kui hea su reisikindlustus tegelikult ikkagi on. Ryanairilt ei saa väga head lahendust loogiliselt juba sellepärast, et nad lendavad Tallinast Düsseldorfi ainult 2x nädalas, tundub samadel päevadel nagu Düsseldorf Malta liin.

1
0

Capri, on on Ryanair kliendisõbralikumaks muutunud. Meil lükkus Tenerife Barcelona lend 3h edasi, telefonile tuli sõnum, et klienditeenindusest saame söögi-joogi voucherid, arva ära kas saime midagigi peale lollide põhjenduste? Meil veel vedas, meie ümberistumine oli 6h ja ära jäi vaid linna kiirkülastus, kuid lennul oli palju reisijaid, kel 3h hilinemist tähendas jätkulennult mahajäämist, nemad saadeti ka põhimõtteliselt pikalt. Lubasin endale sellel hetkel, et ei lenda enam kunagi Ryaniga, kuid ma vist ei ole nii rikas, et seda lubadust lõpuni pidada :(

1
0

Mul oli aprillis täpselt sama asi. Ryanit ilmselgelt ei huvita, kuhu sa lendad või millal. Kui reisikindlustus on tehtud enne Ryanairi teadet, et lennuajad on muutunud, tasub nende poole pöörduda ja ilmselt on lootust kompensatsiooni saada.

Mina ostsin Düsseldorffi uue lennupileti (AirBaltic, Tallinnast läbi Riia), makstes selle eest u 80 eur. Ööbisin Düsseldorfis ja lendasin sealt järgmisel päeval muudetud lennuga Maltale. Õnneks sain reisil käidud, aga kogu see värk Düsseldorfiga oli täielik pornorgraafia. Rongi hommikul Weezesse lihtsalt ei väljunud. Ei ühtegi põhjendust, ei ühtegi aletrnatiivset varianti, mitte midagi. Pilet oli ostetud, inimesed ootasid perroonil nagu klounid. Tänu abivalmile kohalikule saime U-Bahniga Weezele lähemale sõita ja sealt taksoga otse lennujaama (90 euri). Ilma selle abita oleksin lennult kindlalt maha jäänud. Soovitan rongi asemel valida buss (miski peaks raudteejaama lähedusest väljuma), aga isegi seda eelistades ei ole sa ebameeldivuste eest kaitstud - minu töökaaslane valis selle marsruudi ning buss hilines üle poole tunni, nii et ta jõudis lennujaama ülimalt napilt.

Lubasin endale, et läbi Weeze ma elus ühtegi Ryanairi lendu enam ei plaani. Ryanairi osas üldiselt ei hakka veel midagi lubama, aga tõsist närvivapustust põhjustas see konkreetne trip küll.

0
0

Mu mõte oli pigem selles, et parem küsida ja vaadata mida nad vastavad, enne kui kindlustusega jamama hakata.

0
0

Eelkirjutajate rahulolemtus on arusaadav, aga kui ostetakse jätkulennud, mis ei ole samal piletil, siis ongi nii, vahet ei ole, kas tegu Ryani vöi möne teise firmaga. Seega tasub alati ümberistumisteks varu jätta ja kalkuleerida, kas risk ja ebamugavused kaaluvad raha üles või ei.

5
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased