Saaretuur Tenerifel

Tere, saabusime Tenerifelt ja heameel on tõdeda, et miskipärast on nii, et eriti toredad eestlased elavad väljamaal :) Elu viis meid kokku Eikega (Tenerifele minnes soovitan kõigile temaga ühendust võtta), kes tegi meile suurepärase saaretuuri. Ühes isikus oli meil nii giid,sohver,fotograaf ja suurepärane kaaslane. Saarel nägime ära, ma arvan kõik, mis võimalik ühte päeva mahutada, ja samas kõik selle, ja rohkemgi veel, mis näha oskasime tahta. Niiet Tenerifel soovitan kõigil ühendust võtta , täielik viie-tärni-trip :)ja selline tunne jäi, nagu oleks koos ammuse sõbraga. Aitäh!

tundub olevat see sama Eike jah:)

Ei tea, kauaks Eike sinna elama jääb, kas ta meiliaadressi ka andis, kui suudan raha kokku koguda, siis see oleks mu järgmine unistus Tenerifele minna:)

Eike meil on : eike ät tenerifeinfo.eu , ja tenerifeinfo.eu lugege, see tore leht, saab palju infi :)

Eike kontaktid on siin teemas nähtavad, kuni tema profiil ilmub "Reisipakkumiste" foorumisse ja siis saab seda teemat seal jätkata.

Tahaks siinkohal tänada Eiket supermõnusa saaretuuri eest. Meie pere jäi igatahes väga rahule. Eriti noorim, reisil aastaseks saanud põnn, kes oma rahulolu igal võimalikul juhul häälekalt väljendas ;-)) Loodetavasti ei saanud lugupeetud giidi kuulmine oluliselt kannatada ja ka teised kaasmaalased saavad nautida Eike nauditavaid kirjeldusi saare ajaloo erinevatest aspektidest ;-)) Kes "klassiekskursioonidest" a la "buss hakkab juba minema, mida sa siin veel passid ja pildistad" tüdinud on, sellele 100% parim valik. Aldo perega

Aitähh tripile ja Olavile!

Varsti saab juba nädal kui oleme tagasi ja nüüd lõpuks saan ka siia ära kirjutada. Me reisisime kolme põlvkonnaga, tütar ja väi olid varem juba Tenerifel käinud, minul oli esimene kord Tenerifel, 2008 olin nädala Gran Canarial. Meil oli kodusõda enne reisi - kas rentida auto või minna kohaliku giidiga saare tuurile. Noored tahtsid autod rentida, mina olin palju lugenud (just siit tripist) saaretuuride kohta ja soovisin just niimoodi ikka giidiga seda saart ära avastada. Minu sõna sai lõpuks peale ja nüüd on noored ka kõik mulle tänulikud:)) Eike oli Eestis ja meiega sõitis läbi kogu saare tema mees Olavi (siin tripis ta on tenerifeinfo), kes on terve lehekülje ja raamatu Tenerife kohta teinud, seda lehekülge ma olin enne niipalju lugenud, et mul hakkas kõik juba pähegi jääma:))) Ja ma ütlen kõigile, et ilma selle saaretuuri ja Olavi jututa ei teaks me Tenerifest ikka samahästi kui mitte midagi. Võib olla enamus kohti me oleks ise üles leidnud ka, kuigi ega see lihtne poleks olnud, aga seda juttu poleks keegi meile juurde rääkinud, lugemine on üks asi, aga näha kõiki seda ja kuulda juttu juurde on ikka hoopis midagi muud. Ja Olavi huumorimeel on ikka ekstraklass, ma mõtlen et pole elu sees enne niipalju naernud. Vaatan nüüd iga õhtu pilte, mis Olavi meile saatis ja ükspäev ma lähen sinna jälle tagasi! Fakt. (lugege, mis Olavi oma tenerifelehel lõpus kirjutab, ikka täpselt nii läkski - ainult sellest mõtlen, kuidas nüüd tagasi saab. Tuhat tänu Olavile ja muidugi tripile, et ta üles leidsime!

Rita

ja lapsed ka soovivad talle sinna tervist ja jaksu!!!

Plaanis minna Tenerifele oktoobri lõpus. Sain kontakti Eesi Uuk´iga, kes kahjuks on sellel hetkel saarelt ära ja ta soovitas ühendust võtta Eikega. Probleem järgmine…pole Eike kontakti. Kas oskab keegi aidata, või soovitab kedagi teist eesti keelset saart tutvustama . Tänud juba ette

Meie perega Tenerifele 22 oktoober ja tagasi 5 november, oleme kolmekesi ja üks meist 7 aastane poiss, meil auto juba renditud kaheks nädalaks, kuid oleks ikkagi tore teha ekskursioon inimesega kes midagi räägib ka saarest ja pärast saab omal käel ju veel lemmikumad kohad uuesti läbi sõita, ma muidugi ei tea kuidas Eikel käib see tutvustamine, kas kogub mingi grupi kokku ja siis, või teeb seda kuidagi teistmoodi, aga kui oled temaga ühendust saanud, siis kirjuta ja hea meelega ühineksime äkki.

Eelime aasta Lanzarotel käies võtsin Trip.ee kaudu ühendust kohalike eestlastega ja nad tegid mulle suurepärase saare ekskursiooni! Kui seda poleks olnud, oleks arvanud, et ah, mis seal Kanaaridel ikka nii erilist on, aga seal on fantastiline loodus! Nii et suurimad tänud kahele Lanzarote eestlasele:)

Saime kokkuleppele Olaviga (Eike mees vist). Kuna meie endi seltskond on päris suur (12 ühikut), siis meiega koos on raske reisida. Küll aga võib mõnel õhtul kokku saada ja muljeid jagada. Ülalpool on Eike kotaktid, võta julgeti ühendust, nendega on väga lihtne kokku leppida.

Aitäh Olavile ja Eikele

Ma vaatasin siin foorumipostitused üle ja kaalusin pikalt, kas meil omalt poolt on üldse midagi lisada sest Olavit ja Eiket on siin juba mõõdutundetult kiidetud. Ausalt öelda ei olnud meil nende poole plaaniski pöörduda, age meile saadeti teavituseks mõeldud kokkusaamisele millegipärast ainut vene keelt kõnelev tütarlaps, mis iseenesest ei olnudki probleem, aga neiu lihtsalt meile peale toidupoe kättejuhatamist midagi mõistlikku soovitada ei osanud, sest oli plaan saart omal käel avastama minna ja omal käel autoga ringi sõitmisest see neiu nüüd küll suurt midagi ei teadnud. Niisiis otsisime nende “reisipuhveti” üles ja see oli meie reisi esimene õige otsus. Esiteks saime me Olavi käest ainukese mõistliku kaardi, mille järgi ka ringi sõita annab ja teiseks ei säästnud ta ei aega ega vaeva, et meile kolmeks päevaks marsruut koostada. Peab ütlema, et ta pole suurem asi müügimees (või on ta siis väga kaval müügimees:D:D:D) sest nende korraldatud eesti keelsete saaretuuride kohta pidime me ise talt infot välja kiskuma ja kuigi me pole küll absluutselt bussiekskursiooni tüübid, lasime me puhtalt ahnusest ja marsruudist ennast ära ahvatleda. Sõitsime ühe autopäeva asemel nende korraldatud saaretuurile ja see oli meie teine õige otsus, sest nende “Tuhatnelja Tenerife Teedel” annab tõepoolest just tervikliku pildi. Ja tõmbas mõnusalt hamba verele ka, kui Eike näitas, et sinnapoole jääb maailma lõpp, aga sinna me ametliku ekskursiooni käigus sõita ei tohi. Järgmisel hommikul me omaarust kõigepealt sinnapoole muidugi kimasima hakkasimegi, aga kohale jõudsime nibin-nabin õhtuks, sest teel oli niipalju ahvatlusi…:D Eredaimad elamused saimegi me mõlemast maailma lõpust – üks jääb Maska taha, kus majakas on – Punta Teno ja teine peale loorberimetsi – Taganana. Seal saime me ka korralikku vihma selga, mis sellega kuidagi eriti hästi kokku sobis. Keset päeva läks pimedaks, ähvardavad kaljud, lained mürisevad kuskil all – ehtne maailma lõpp! Autopäevadest jäi meil algselt plaanitud kolmest alles kaks ja teise päeva pühendasime (jälle Olavi soovituse järgi) kohalikele linnakestele, mis peale lennujaama pealinna poole sõites ookeani äärde jäävad. Kui me pimedas Los Americasse tagasi jõudsime, siis oli tunne, nagu oleks tulnud hoopis teiselt saarelt, see tuledemeri ja tuhat hotelli mäeküljel mõjus kuidagi eriliselt – kahe tsivilisatsiooni piiri oleks nagu ületanud. Ma ei oska seda tegelikult kirjeldada. Väga sürr. Kokkuvõtteks. Kes päevitada ka tahab, minge saaretuurile. Kes tahab Tenerifet näha, võtke auto ja teadke, et ühe päevaga ei jõua te midagi – kaks on absoluutne miinimum, kolm on juba ok. Võis siis kombineerige need, nagu meie tegime. Me nägime palju, aga saime ka aimu, kui palju jäi nägemata. Seega veelkord suur aitäh ja hasta la vista järgmisel või ülejärgmisel aastal, Olavi ja Eike ja vastupidavust teile ja palju edu uue puhveti avamisel – Te olete õigel teel! Ja terviseid kõigile kliimapagulastele – te olete seal vahvad! J&P

Fantastilised sõbrad Eike ja Olavi, kes kinkisid meie perele fantastilised päevad Tenerifel

Olime nädalakese Tenerifel. Vaagisime nii ja naa,mida ja kellega saarel vaadata. Läksime Eikega väikebussiga saaretuurile – nägime palju, kuulsime veelgi rohkem. Saare ajalugu ja põliselanike quanchide saatus liigutas meid väga. Mõtted viisid vägisi Avatari filmi juurde. Uskumatu oli see, et Olavi teatas juba meie saarele saabudes, et esmaspäeval- 29.11. ärge midagi planeerige-torm tuleb. Nii oligi -nägime siis ka troopilise tormi ära-õigemini selle tagajärjed -autokastide viisi ümber kukkunud kaktusi ja puid, purunenud katuseid, lendu läinud aknaid ja reklaamtulpasid.Kuna tänu Olavile planeerisime väljasõidud muudele päevadele, jäime reisi tiheduse ja nähtu mahu ning päikese nautimise mahu suhtega rahule. Kahju, et teised turistidega tegelejad ei teavitanud saabuvast tormist ja paljud samas lennukis olnud ei saanudki esmaspäevase tormi tõttu ringreisidel käia. El Teide vapustas oma suursugususe ja põnevate pinnavormidega. Tenerife väikelinnad aga oma puhtuse ja rahvusliku omapäraga. Playa de los Americas oli kõigile midagi-šoppajatele, päevitajatele jalutajatele.Teisipäeval 30.11. nähtud Loro park oli ka põnev-sinna tuleb kindlasti minna terveks päevaks, nagu käisime-muidu läheb erinevate showde(vaalad, delfiinid, merilõvid ja papagoid) vaatamine liiga tihedaks.Lisaks on ju veel muud pargi elanikud ja taimed vaatamist väärt. Tänud veelkord Eikele ja Olavile, et meid põnevatele ja põhjalikele ja ka soodsatele reisidele saatsite.Meie ratastooli kasutav pereliige sai ka kõikjale kaasa, sest saarel on neile inimestele väga põhjalikult mõeldud – kõikjale juurdepääs, eelis-istumiskohad, väga armastusväärne suhtumine, ratstooli rendivõimalused, spetsiaalrand. Ratastooli Pets vanematega.

Aga kas keegi on käinud saaretuuril 1-aastase lapsega? Kas laps istub bussis süles? Kuidas laps ja kaasreisijad on vastu pidanud?

Kas tohib uurida, kuidas kohapealt vaadates Tenerife ilm praegu on? Netist uurides saan aru, et eriti soe ei ole ja sajab tihti. Mingi 14-17 kraadi päeval ja suur tuul? Mida ilmaprognoosijad nädala perspektiivis ka lubavad?