Sooviks rentida mugavat väikebussi

Plaanis juuni lõpus minna 3 nädalasele eurotripile 8 inimesega (4 suurt ja 4 last). Oleks väga tänulik kui keegi oskab soovitada, kust leida parim sõiduvahend. Hind on loomulikult ka tähtis, kuid eelkõige mugavus ja turvalisus. Hea kui saaks ka kommentaare erinevate automarkide kogemusest, näit. kas Renault Trafficu konditsioneerist ikka piisab normaalse kliima säilitamiseks. Endal siiani kogemused väikebussidega puuduvad.

Trafficu kohta on öelda enda kogemustest niipalju, et 8-le inimesele jääb seda natuke väheks - tegime sellisega tripi Horvaatiasse aastal 2004, meid oli samuti 8, küll lapsed olid juba teismelised. Asju on 8-l inimesel paariks nädalaks päris palju ja millegipärast kipub neid reisi kulmineerudes aina rohkem olema :) - meil oli kasutada ka katuseboks aga sinna ronimine on suhteliselt ebamugav - tegelikku paika kuhu asju panna on Trafficus suht vähe või ei ole siis enam istmete vahel liikumiseks või nende liigutamiseks/allalaskmiseks ruumi. Rentisime vähe kallima isendi, kus istmed olid kõik eraldi aga ainukesed nn loozikohad olid küll esimeses reas juhil ja tema kõrvalistujal, sestap olid need ka suht nõutud ja kogu aeg bronnitud. Konditsioneer oli ja väidetavalt ka taga, pärast selgus et tagumine täitis ventilaatori funktsiooni, sellega seoses ees jalad külmetasid ja taga hõigati, et kuuuuum.....Kindlasti peaks valima ka võimalikult suure kubatuuriga mootori, olenemata kütusekulu suurenemisest aga 1,9-ne turbodiisel kippus mägedes välja surema, lõpuks aitas muidugi 2. käik hädast välja aga mis elu see on.... Resümee: kui on võimalik minge 2 väikese autoga - olulist kulude võitu ei tule, närvid jäävad terveks ja reisikaaslased igal õhtul armsamad - seda olen kogenud järgmised 4 aastat erinevates lähilõunamaades käies.

0
0

Ei vea üles mägedesse 1,9 motoriga kiiremini kui 2 käik . Korra lappasin (3 inimest) Andorras odavalt paagi täis ja mõtlesin, et järgmine tankimine kusagil Saksas/Poolas alles, aga nagu üle mägede roomasin, pidin juba uuesti kütust võtma. Sileda maa peal 90km/h max saab samas väga pikalt sõita. Eesti piirist rahulikult Berliini ja veidi edasigi. Kui soovitatakse juba, et minge 2 väikse autoga, siis sel juhul 1 neist võiks Trafic olla. On ruumi ja ökonoomsem on ka kui sõiduautode enamus.

0
0

audacer.ee pakub suuremaid busse:)

0
0

1,9 diisel turboga sõidetud kõikjal mägedes ja ei mingit häda. Ei mäleta, et oleks tahtnud välja surra. Reisijaid oli kuus. Ühe tankimisega mägedes 800-900km sõidetud. Neli suurt ja neli väikest on täitsa normaalne. Kahe autoga on rahaline kulu ikkagi suurem.

0
0

Meil isiklik Traffic. 2 aastat vana. Reisime sellega oma perega, 2+3 inimest. Tagumine istmerida on välja võetud. Mägedes oleme päris palju käinud ja mootor veab hästi välja. Kütusenulu ka keskmiselt 8-9 sajale. Kondikaga on nii, et esimestel on külm ja taga on palav. Meil pika kerega buss ja teljevahe pikk, st. mägedes manööverdada ei ole väga mugav. Lühikese kerega Traficul vist seda viga ei tohiks olla. Enne oli meil Hiace, see oli parema manööverdusega. Võimalusel kahe perega ei läheks reisile ja kahe autoga ka mitte. Aga eks see maitse asi.

0
0

Kahe-kolme-nelja perega just tulebki minna reisile:D, siis on kõigil lõbusam, autode vahel käib lastevahetus ja naiste kah:D jne. Kaheksakesi tuleks minna ikka ühe suure autoga mitte kahe väikesega (jällegi sama asi, et seltsis lõbusam), meil olid 7-kohalised autud põhiliselt ja ühes viibis korraga olenevalt olukorrast 4-6 inimest/last - kaardimängijate auto, barbidega mängijate auto , veinimekkijate auto jne:D.

0
0

Ma arvan, et siin astub mängu turbo äkki -minu oma nimelt ilma. Eks siis hõre õhk korvatakse 5 kordse kütusekuluga :)

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased