Sunny Beachi hotellid

On veel värsked ja seega ei saa mitte vaiki olla, sest kaasas olid lapsed ja leppisime kokku, et jagame veidi muljeid teistelegi. Ahhoi/Nova pakutav Holiday Village Jalta ei asu Sveti Vlasis, vaid Sunny Beachi kõige põhjapoolsemas osas. Info, et liivarannani on 300 meetrit, ei pea kuidagi paika, linnulennult ehk 400 meetrit, jalgsi mööda teed vähemalt 700 meetrit algab esmalt nudistide rand kiviklibu peal ja alles peale ca 1,5 km kõndimist saab korralikku liivaranda. Hotellil on küll oma lastebassein ja saab ka aega veeta aga iga päev ühes ja samas kohas tüütab ära, seda enam, et meie sealviibimise ajal olid kogu ala vallutanud lärmakad hollandlased. Päris Sunny tsentrumis (bussiga CUBANI-ni sõites)on vesi ka rohelist soga täis, sinnapoole ei tasu ka hoida. Kui laps käia ei jõua, siis tuleb bussiga sõita (1 leev ). Pettunud olid need, kes olid ostud õhtusöögi lubatud rootsi lauas, sest seda ei pakutud. Toodi valmis praad (friikatulid ja riis+ liha/kana) taldrikuga portsjonina lauale ja kõik. Mõtekam on ise käia erinevates kohtades söömas, kannatab käia küll. Hommikusöök terve nädal ainult üks ja sama menüü... Tubades lubatud kööginurk oligi köögikappidest sein, ainult kapid ja riiulid ja muud ei midagi. Kraanikausi koht oli, aga ei ühtegi toru. Kolme peale kaks joogiklaasi, kõik. Lõpuks saime veekeetja lunida, nõuti deposiiti 12 levi,mida muidugi ei maksnud.Otsisime lubatud külmikut olematust "kööginurgast" taga, lõpuks leidsime magamistoast kirjutuslaua alt kapikese seest väga mini variandi. Aga päikest oli ja lõppkokkuvõttes mälestused ikkagi head ning hinnad võrreldes Eestimaiste kuurortitega on ikka soodsamad küll.

Palun veel värskeid muljeid Sunny Beachilt, augustis meilgi sinna minek, Novaga. Hotelliks Trakia.

Vastuseks Ullakesele. TRIP on koht, kus saab oma muljeid jagada, kasuks teistele reisijatele. Lugesin Sinu postitust huviga, reisile minnes võin ka ise taoliste ebameeldivustega kokku puutuda.

Sooviks kah muljeid Trakia hotelli kohta!

Nagu Ingmar123 ootan minagi muljeid selle hotelli ja üldse Novatoursi poolt Sunny Beachile korraldatud reisi kohta.

Novatoursil on muidu selline põnev asi olemas (hotellide kohta kommentaarid): http://www.novatours.ee/popup/index.php?tpl=read_comments&hotel_code=BGVTRAKIA&country_code=79&city_id=90&transport=

Sooviks veel arvamusi lisaks, kuna üks kommentaar ei pruugi sisaldada täit tõde.

Sama siin-Novatours ammu loetud.

Meie käisime juulis Novatoursiga Sunny Beachil. Kahjuks Trakia kohta ei oska midagi öelda, sest ise ööbisime Astorias ja jäime valikuga väga rahule. Hotell asub rannas ja toiduvalik nii hommiku- kui ka õhtusöögiks on suur ja toidud ise maitsvad. Hotell on suur, toad puhtad ja avarad.

Sunny Beach ise jättis ka hea mulje. Puhas liivarand ja läbipaistev vesi. Juulis olid rannatoolid ja päikesevarjud mõlemad 7 LEVi, nädal enne meid olid hinnad olnud 5 LEVi, st et nüüd võivad ka hinnad juba teised olla. Hotelle on palju ja söögikohti veelgi rohkem. Ka hinnad on väga mõistlikud ja Eestiga umbes samal tasemel, ehk on seal isegi odavam. Rannas ja promenaadil jätkub kõigile lõputult tegevust.

Meie käisime ise Nessebaris ja Varnas. Nesseber 1 LEV ja Varna 10 LEV. Nessebaris peaks kindlasti ära käima. Seevastu Varna just erilist muljet ei jätnud. Kesklinn on küll ilus, aga ümberringi... Novatoursilt võtsime folklooriõhtu ja seda soovitaks soojalt. Sõideti üles mäkke, kus ootasid ees eeslitega vankrid. Külastati kahte kohalikku majapidamist ja õhtusöök toimus kohalikus restoranis, taustaks folklooriprogramm. Ka tänaval müüakse ekskursioone, mis üldjuhul on odavamad kui reisifirmadel. Konkreetselt folklooriõhtu hind oli mõlemas kohas sama.

Meie jäime oma reisiga küll rahule.

Meie olime juunikuus toas nr.157. Noh, mis see tuba võis olla, umbes paarikümne ruutmeetri kandis. Kõik elamiseks oli olemas: dušš, WC, rõdu, konditsioneer, televiisor ja telefon. Ma ei tea, kas selle fööniga on mul igalpool mingi jama, aga seda ma pidin jälle hotelli retseptuurist nuiamas käima (ükskõik, kuhu ma ka ei sõidaks). Peab vist ise kaasas tassima hakkama. :P Restoran, baar, kauplus, valuutavahetus, pangaautomaat olid seal ka olemas. Ilusalongi ja seifi me seekord sõbrantsiga ei kasutanud. Raha ju nagunii praegu kõigil vähe :( Meil oli muidu võetud Novatoursist kõik hinnas pakett. Toidud ja joogid täiesti tavalised: kohv, tee, pirukad, suupisted, lahtised kohalikud alkohoolsed ja karastusjoogid. Menüü muidugi koguaeg sama. Nagu ikka igalpool :P Nädalake möödus üsna kiiresti ja ega me eriti kuskil ei käinudki. Olime juba eelnevalt arvestanud nn lebopuhkusega- bassein, päike ja koksiklaas (itc). Ahjaa, randa oli ka lühike maa, ca 100m, aga päikesevarjud ning lamamistoolid on seal tasulised. Seal me käisime ainult ühel päeval. Pole ju mõtet raha niisama raisata. Ei, jummala mõnus oli kõik, teenindus ja särk- värk. Ärge kohe üldse pabistage. Eks andke siis ise ka pärast teada, kuidas meeldis. Millas ise muidu sinna lähete? Kena reisi ja hästi palju, palju päikest Teile mõlemale! Kata.

Tänud vastajatele! Minek on plaanis 24. august.

Aitäh vastajatele. Ootan väga, et saaks juba sooja mere äärde kuuma päikse alla. Kui tagasi-küllap jagan muljeid.

Käisime augusti algul Novatoursiga Sunny Beachil, elasime hotellis Nessebar Beach. Hotell oli täitsa norm koristati igapäev, käterätte vahetati ülepäeva. Meil oli kõik hinnas pakett, söök oli hea ja valik suur. Viriseda võiks puuvilja valiku üle- valida oli arbuusi ja meloni vahel. Novatoursi esindajalt ostsime ekskursiooni Sozopol-Ropotamo-Burgas. See osutus täielikuks ämbriks. Laevaekskursioonil lubati, et näeme kilpkonni ja hulga linde. Peale võsastunud kallaste ei näinud me miskit huvitavat. Sozopolis polnud ka midagi vaadata (parem on minna omal käel Nessebari). Burgases viidi meid kesklinna. Uskuge või mitte aga meid viidi Aljošat vaatama, seejärel anti tund vaba aega. Ostsime kohalikust reisibüroost folklooriõhtu. See oli väga lahe. Rannas maksid toolid ja varjud `a7 LEV. Me lebotasime oma madratsite peal ja oli ka ülimalt mõnus. Rand oli mõnusalt liivane, vesi väga soe ja soolane. Õhtul tasub kindlasti välja minna, baare ja restorane on küll igale maitsele. Ööd olid mõnusad ja soojad. Kõigile, kes lähevad Sunny Beachile, päikest põsele.

See on hea info - kavatsesime ka sinna Sozopolisse minna, no nüüd küll ei lähe. Võsastunud kaldaid näeb Eestiski.

Lugedes sinu kommentaari Sozopoli kohta (kus pole midagi vaadata), tekkis küsimus, et mida imet sa siis seal Nessebaris veel leidsid? Hunniku turistilõkse ja odavaid Dolce&Gabbana piraatsärke?

Sozopoli vanalinnas on (vastupidi Nessebarist) turistilõksu ala väike ning enamus vanalinna pole varjatud rämpsu ja bling-bling sodi müüvate poodide taha. See mis näha on on väga huvitav ja ehe.

Soovitan kindlasti Sozopoli minna, isegi kui kilpkonn jääb nägemata. Erinevalt mitmetuhande aasta vanusest iidsest ja ühest vanimast Musta mere äärsest linnast võite teda ka loomaaias näha.