Tagasilennu muutmine lennufirma poolt

Kas kellelgi on kogemust kui lennufirma muudab tagasilennu aega peale seda kui esimene ots on juba lennatud? Mul on Nordica lend broneeritud üle Lufthansa lehe. Peale Nordica ja LOTi ühteheitmist Lufthansa vist Nordicaga enam koodi ei jaga ning muutis nüüd mu hilise tööpäevaõhtuse otselennu terve tööpäeva kestvaks ümberistumisega lennuks. Kas on tõenäoline, et nad on valmis mulle tagasilennu piletiraha hüvitama? Saatsin neile endale ka kirja, aga äkki on kellelgi juba sarnane probleem olnud?

Mis lennuga tegu on? Üldiselt läksid kõik lennud lihtsalt LOTi numbrile ja Lufthansal ei tohiks sellega probleemi olla. Kas see konkreetne otselend on hetkel ikkagi veel lennuplaanis olemas? Näiteks Viini liinil võeti koos partneri vahetusega minul broneeritud päeval otselend suveks maha.

0
0

München - Tallinn ja jah, on endiselt lennuplaanis olemas.

Mulle hetkel Lufthansa midagi muud peale MUC-FRA-TLL ei pakkunud ja see ei sobi mulle.

0
0

Helista otse neile ja räägi põhjus ära, et München-Tallinn lennul muutus kood Adriast LOTika ja nüüd on sinu lennu ära muutnud, aga sa tahaks seda otselennuks tagasi muuta. Kui nad hakkama ei saa, siis on sul õigus selle lennu eest raha tagasi küsida. Ma ei tea, kuidas nad seda hinda arvutavad, kui minek on juba tehtud.

0
0

A sul oli alguses koodiks ainult Lufthansa vist? Aga ikkagi võiks ta selle tagasi LOTi lennule muuta.

0
0

Seda ma kõike ka teen/tean, küsimus ongi selles, et kas kellelgi on olnud sellist kogemust, et graafikumuudatuse tõttu soovib tagasilennu eest raha tagastamist kui esimene ots on juba lennatud?

Ma ei plaani too päev tegelikult üldse lennata ning Adria/Nordica pileti valisingi seetõttu, et seal oli muutmine hinnas. Mul ongi nüüd vaja see hilisemaks muuta (pluss siis hinnavahe algsega võrreldes), aga kuna Nordica lende enam listis pole, siis Lufthansa peale muuta pole hetkel rahaliselt mõistlik. Sellest ka mu soov pilet üldse tühistada.

PS. Kood on koguaeg Lufthansa oma olnud.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased