takso Bergamos

Plaan varsti ööbida Itaalias Bergamo hotellis B&B Hotel Bergamo. Kas oskab keegi öelda, palju võiks taksosõidule lennujaama, arvestada aega ja raha. Kas lähikonnas on taksopeatust või saaks hoopis kasutada bussiliiklust?

Tänud ette

Ise sai käidud äsja ning Bergamo lennujaama lähistel ööbitud, transport oli 15€ ots. Sõita oli e ca 10min. Pärast lennujaama tagasi samuti 15€ Taksopeatus kohe lennujaama ees. Ühistransport oli Milaanosse väga hästi orgunnitud (mitmed bussid seisid ja ootasid kundesid, pilet vist oli kah sümboolne 5€ vms).

Lennujaama ees on jah nii taksod kui bussid, buss läheb ca iga 15-30minuti tagant sõidab mingi nurga alt Bergamo servast ka läbi ja lõpuks välja Milano Centralesse (ca tund Bergamost), kõige kesksem punkt siis nö, kust saad Milaanost igale poole üle linna enda ja Itaalia (pilet on jah sümboolne 5€) Taksosõit on ikkagi tiba kulukam, 15-20€ läheb RyanAiri Bergamo lennukast, pm sealsamas kõrval asuvasse Bergamo linnakesse. Bergamos seisavad taksod tihti rongijaama läheduses või sealsel keskväljakul, kindlasti saab ka hotell takso leidmise/kutsumisega aidata..:)

Meie läksime lennujaama eest bussile, et sõita Bergamosse. Pilet oli 2-5 eur vahel. Pigem 2 eur, mälu järgi. Väljusime rongijaama juures ja seal asus ka kohe meie hotell. Hommikul lendasime Bergamost edasi ja kuna riskida ajaga ei soovinud, palusime takso tellida. Takso Bergamo linnakesest lennujaama maksis 15 eur ja kestis max 7 min.

Läksime viimase bussiga, veidi enne südaööd. Netist otsisime enne plaani. Bergamo on ilus linn, tasub vaadata.