Viru Reisid ja Ekspress Auto L

Tere!

Esiteks tahan ära mainida, et olen lugenud trip.ee-st läbi peaaegu kõik teemad Viru Reiside kohta ning see teema siin ei puudutagi niivõrd seda firmat, vaid pigem bussifirmat Ekspress Auto L, millega toimub nende Horvaatia reis 2012. aasta augusti lõpus. Seni olen siit foorumist leidnud vaid ühe teema selle bussifirma ja virukate koostöö kohta: oldi Norras ja bussiga ei jäädud rahule. Kuna olen ise korra virukatega 2008. aastal Itaalias käinud ja mulle väga meeldis ning kõik läks suurepäraselt, siis tahaksin sellel aastal minna Horvaatia 13-päevasele reisile, sest mu tuttavad, kes paar aastat tagasi samal reisil käisid, ei jõudnud lausa ära kiita, kui tore reis neil oli (sh bussifirma Lindt OÜ buss). Samas see Ekspress Auto L ei tundu just ülimalt korralik firma olevat. Helistasin ka Viru Reisidesse ja hr Anatoli Männi rääkis, et neil tõesti on selle firmaga olnud probleeme, aga selle aastast on olnud reisi- ja bussifirmal ühised koolitused bussijuhtidele, et neid välja õpetada, kuidas sellistel pikkadel bussireisidel käituda ja et bussijuhid oleksid igas mõttes korrektsed. Samuti olevat bussifirma lubanud, et teele lähevad vaid väga heas korras bussid.

Bussireisidel muud ei karda, ainult bussi rikkeid. Olengi nüüd kahevahel. Keegi ilmselgelt minu eest otsustama ei pea.

Seega: palun tripi foorumlastelt, et kirjutaksite oma kogemustest nendel virukate reisidel, mille buss oli pärit Ekspress Auto L-st. (Muud üldised muljed on teistes teemades juba olemas.)

Ette tänades Eestlane

Siin on ka päris pikk topic Viru Reisidest : http://naistekas.delfi.ee/foorum/read.php?45,8664621,11035103#msg-11035103

Ei tea palju sellest muidugi abi on, aga siiski jätan selle lingi siia.

Ja 2 aastat tagasi käis mu ema Viru Reisidega 2 nädalasel tuuril Horvaatias ja kõik läks hästi, jamasid ei olnud. Samuti tulid tuttavad eelmisel suvel Viru Reisidega samalt tuurilt ja neil oli väga korralik buss. Vahel lihtsalt veab ja teine kord mitte. Hinnataseme kohaselt ei saagi ju väga palju oodata.

Päevad pole vennad ja reisid pole õed. Äpardusi võib juhtuda kõikidel firmadel - marsruudist ja muust hoolimata. Kui nad lubasid - siis muud ei jää sul üle kui riskida:) Ega reisifirma tegelikult pole ju logudest bussireisidest ka ise huvitatud!

Eks kõik algab ikka sellest, et mis päevahinda mingi bussifirma pakub ja ega mingi ime pole see, et Ekspress Auto-L eelistatakse ainult sooda päevahinna pärast, muidu ehk oleks ammu pikalt saadetud...

Käisime eelmine suvi nendega Horvaatia-Bosnia-Hertsegoviina reisil. Jäin vägagi rahule. Giid oli asjalik. Kõik kohad, mis ette nähtud said läbi käidud. Hotellid ei olnud midagi erilist, aga ka mitte jubedad. Soovitan maksta kahese toa juurdemaksu, meie reilil said need kämpingu asemel hotelli, kes olid maksnud. Lisaks jagatakse kahesed toad alati ennne välja, saab kiiremini puhkama ja on privaatsem ka. Bussifirmat ma ei tea, aga meie buss oli kahekordne ja väga viisakas. Konditsioneeriga oli ühel-kahel päeval mingi jama, et pidevaöt ei saanud tööle seda. Mingeid muid rikkeid ei olnud. Kuigi teise korruse esimesed istmed võivad ahvatlevad olla, ei soovita ma neid kohti eriti, kuna jalgu ei saa välja sirutada. Ise ma õnneks ei saanud neid kohti, kuigi tahtsin.

Ekspress auto L. Need ei suuda ju Eestiski normaalselt liigelda ! Ekstreemsõit tuleb.

http://www.ohtuleht.ee/473572 No nii uudis, siis Viru Reiside kohta.

Ei paista üldse hea see asi välja... :/ Kahjuks muidugi ei mainita, mis firma buss siis Poolas katki läks.

Ekspress Auto-L oli bussifirmaks.

Käisime hiljuti Viru Reiside kaudu Peterburi reisil, kus buss oli tellitud Ekspress Autost. Reisi alguses Narvas piiri ületada proovides selgus, et bussijuhil puudus piiriületamiseks vajalik litsents ja meie grupp ootas ca 2,5 - 3 tundi, kuni vajalik paber Narva järgi toodi. Tänu sellele jäi Peterhofis viibimise aeg lühikeseks, purskkaevude vesi keerati kinni juba kell kuus. Tagasisõidu päeval selgus, et samal firmal on veel teinegi reis Peterburi tulnud ja et neil oli buss katki läinud. Seepeale taheti busse vahetada, et teine grupp oleks terve bussiga Peterburi sõitnud ning meie siis katkise bussiga Eestisse tagasi. Sellega muidugi nõus ei oldud. Siis viis Ekspress Auto buss meid Ivangorodi jalakäijate piiriületuskoha juurde, kust meie grupp oleks pidanud jala(!) piiri ületama. Seisime seal pea 2 tundi, kuna grupp ei olnud nõus jala piiri ületama ning bussijuht oli saanud korralduse oma ülemuselt mitte edasi sõita. Lõpuks siiski asi lahenes ning meid viidi bussiga üle piiri, teiselpool istusime ümber teise bussi, mis viis meid Tartusse. Sellised olid meie reisikogemused nimetatud firmadega. Kehva tasemega giidist parem ei räägi. Viru Reisidega oleme ka korra varem reisinud, siis oli neil buss ühest teisest firmast ja probleeme ei tekkinud, oli täiesti ok. Reisil oli ka häid momente muidugi, aga need olid seotud seltskonnaga ning tublide koolipoolsete korraldajatega, kes reisibüroole omapoolseid tegevusideid andsid.

Käisin nädalavahetusel Viru Reiside büroos. Küsisin otse probleemide kohta bussidega. Härra Männi (firma juhataja) ei hakanud midagi varjama: ütles ära, et Ekspress Auto L-iga on neil olnud sellel aastal palju probleeme. Kui sinna läksin, siis just tema personal koos Männi endaga otsis netist ja helistas firmasid läbi, kes suudaks neile pakkuda korralikku bussiteenust. Paar reisi jäeti nüüd isegi ära sellepärast, et polnud võimalik busse leida: suveaeg ja kõik bussid juba liinidel. Männi mainis isegi, et vb hakkavad oma enda bussibaasi koguma, sest siis saab ise pidevalt kontrollida bussi seisukorda ning kui mingi probleem peakski esinema, siis söövad nad vähemat oma suppi, mitte bussifirma sigadusi. Oli ilmselgelt näha, et Männi oli südamega asja juures ja ilmselgelt huvitatud sellest, et reisid ikka meeldivad oleksid. Seda oli tore näha.

Pärast pikka uurimist hotellide, busside ja tuhande muu asja kohta otsustasin ikkagi sellele reisile minna. Eks siis augusti lõpus, kui tagasi jõuan, muljetan, kuidas läks ja mis oli. Loodan ikka sellele, et minu enda eelnev väga meeldiv kogemus Viru Reiside Itaalia programmiga ja sõbranna 4 head kogemust nendega alates aastast 2007 polnud lihtsalt õnnelikud juhused.

Minu meelest on neil see etapp juba läbitud, et oma bussibaas. Aastad siis olid 1997-1998, kui käisin nedega kolmel reisil ja igal reisil läks buss katki. Esimesel korral läks buss katki juba enne Eesti-Läti piiri, siis sai bussi korda ja sai Hispaanias ära käidud, teine kord olime Austria mägedes vist 3 päeva, korjasime seeni ja keetsime neid, lõpuks tuli Eestist uus buss, mis meid edasi viis. Siis jäi ka miskit nägemata. Kolmandal korral olime Hispaania bensiinijaamas 3 päeva, lõpuks sai ikka bussi korda ja Marokoski ära käidud, kuigi reis läks päev või paar pikemaks. Ja siis olid neil omad bussid, mida bussijuhid pidid koguaeg parandama.

hallo-hallo - ei saa nüüd ikka võrrelda 1997a ja 2012a ... :) (Ma käisin 1997 Taistoga Pariisis ja buss läks tagasiteel korralikult katki...ööbisime parkimisplatsil - väga lõbus ja lahe oli iseenesest!) Kui võrrelda - siis 2011-2012 ehk, kuigi ka selle ajaga võib igasugu asju juhtuda ju!!!

Sai täna öösel tuldud HORVAATIA reisilt(16.07-25.07.2012) ja pean ütlema kõigepealt kiidusõnad giidi aadressil EVE, kes oli väga tasemel,aga sellise bussifirma nagu ekspress liinid L- võiks tõesti põlema panna !!Ei hakka väga pikalt kaebama ,aga konditsioneer oli saba andnud juba Horvaatiasse minnes,temp oli väljas +35c Teise korruse akende vahel loksus vesi ja akendest välja ei näinud normaalselt, ,teise korruse esiklaasi ei pestud kordagi.üks bussijuht oli proff,ANATOLI,aga teine oli täielik mühakas nikolai !!!mitte tema ei olnud meie jaoks vaid meie pidime olema tema jaoks,ei saanud ta sõiduga hakkama, ega teanud ta midagi normaalsest rahvaga suhtlemisest ja viisakusest rääkimatta ,Kui VIRU REISID peaks ekspress L liinidega,veel reisi pakkuma , siis olen- KINDEL LOOBUJA .

oi kuidas ma vihkan musti aknaid reisibussis, kus suure elamuse saabki välja vaadates... ja vesi akna vahel... isegi liinibussis on see vastik. Kas sellest Virukatele ka kirjutasite? Nad äkki ei teagi, et see inimesi häirib? Olen ise ka nandega Horvaatias käinud - meie reis oli ok igati! Õnneks.

(Kirjutasin teise teemasse ka, aga panen siia ka kirja sama asja.)

Reis oli suurepärane. Buss ei läinud kordagi katki, bussijuhid Juri ja Viktor olid väga professionaalsed, giid Eve oli tore ning üldse kulges kõik plaanipäraselt. Olen rahul, et valisin just selle reisi - soodsa hinna eest sai mõnusa 2-nädalase reisi. Kindlasti reisin tuleikus veel Viru Reisidega.