Sloveenia-Horvaatia

pilt

Plaanis minna Sloveeniasse-Horvaatiasse bussireisile. Missuguse firmaga minna ja missugune nende pakutavatest reisidest oleks parim. Kas oktoobris on seal veel soe ja tasub minna.

kris

Kahjuks ei oska ma vastata sinu küsimustele, kuna käisime era mini-bussidega ja seltskonnaga. Kuid kui Horvaatia poole kellegil minek, siis soovitan soojalt käia ka Krk'i saarel. (Baska linnas)
Seal oli super:)

kris

Ja veel, me käisime seal augusti keskel ja soe oli seal küll:)

pilt

Olen käinud Germalo reisidega – jäin väga rahule.

Ma ei saa aru kuidas saab bussireisiga rahule jääda? jube

pilt

Miks ei saa – minek tallinnast Rostocki oli laevaga, sealt bussiga alla Aadria mere äärde ja kohapeal bussiga ning tagasi lennukiga!!!!

sellest paigast nii palju kirjutatud, vaata teisi teemade kommentaare…

pilt

ka paljud siin maha tehtud bussireisid on tegelikult väga head, lihtsalt siin kommenteerivad vaid kaudvväike osa

Mata pilt

Ei ole kaduvväike osa

Arvan vastupidi. Enamus reisihuvilisi inimesi kasutab tripi foorumit oma reisiplaanide koostamisel ja teabe hankimisel.

Õige! Meie bussirahva

Õige! Meie bussirahva jutust käis ka tihti läbi, et tripi foorumis oli ka nii ja tripifoorumis oli naa. Pensionärid, kes ise internetis eriti surfata ei oska, neile teevad eeltöö ära lapsed või lapselapsed…

perdone pilt

ei mina ka usu, et nii

ei mina ka usu, et nii paljud siin käivad. Minu resikaaslastest ei käinud siin keegi ja tuttavatest ka mitte, nii et!

pilt

Käisime aug algul Sloveenia-Horvaatia bussireisil VIRU REISIDEGA. Super mõnus reis oli. Giid oli noor, energiline, asjalik ja buss ei läinud katki :)))Julgen soojalt soovitada!

anne.nigul pilt

Plaanin ka ise sinna sõita

Mu vanemad käisid eelmisel suvel Tensi Reisidega 9-päevasel bussireisil Horvaatia-Sloveenia marsruudil. Enne puhkuse lõppu otsustasimegi, et võiksin sama marsruudi läbi sõita, siis näeb üht-teist ära. Bussireisi miinuseks olid muidugi paistes jalad, ent kui teenindus on korralik ja tasemel, seltskond normaalne, siis elab ka need puudused üle. Olen igatahes väga põnevil ja vaatan internetist, kas pakkumisi on juba tulnud.

9 päeva on vähe,

..et midagi korralikult näha ja ka veidike mõnes kuurordis puhata. Kindlasti valige bussireisiks vähemalt 12 päeva pikk reis. Sinna ja tagasi võtab juba isegi kokku 6 päeva – arvutage edasi. VAID 3 päeva! Selleks ei tasu nii pikka teed ette võttagi, sest imelise Horvaatia jaoks jääb isegi 6-st päevast väheks. Ise käisn Viru Reisidega ja reis kestis 13 päeva. Oli tõesti super!

pilt

Soovitan http://www.estreisid.ee/144. Olen selle firmaga ise käinud, kuid ainult maikuus ning jäin igati rahule.

Bussireisd võivad olla igati toredad ning nendega võib rahule jääda. Nii palju kui on inimesi, nii on ka erinevaid arvamusi. Kellele meeldivad lennureisid, kellele bussireisid või ülde jalgsimatk.
Sellepärast ei tasu veel selliseid reisivariante mahategema hakata kui endale ei meeldi.

anne.nigul pilt

Horvaatia- Sloveenia- Dalmaatsia

Käisin 18–26 juulini reisil Ungari- Horvaatia- Sloveenia- Dalmaatsia. Esimene ots oli bussiga- sõitsime läbi Baltimaade, Poola, Slovakkia, Ungari ja jõudsimegi Horvaatiasse. Muidugi mitte ühe jutiga, sest reisi pikkus oli ju 9 päeva. Esimene päev oli pikk, Varssavis olime kell üksteist kohaliku aja järgi, Budapestis teisel ööl, aga teised sõidupäevad olid lühemad, rohkem oli jalutuskäike nii linnas kui ka mujal plaanitud kohtades- Plitvitca looduspark, Krki saar, Vrbniku linnakese veinikelder, Postonja koopad, Predjamski kindlusloss, Split, Šibeniki linnake, Makarska Rivera, Dubrovnik. Bussisõidu eeliseks ongi see, et näed teisi maid veidike lähemalt- Poola, Slovakkia, Ungari olid uskumatult ilusad ja huvitavad paigad, rääkimata Horvaatiast endast. Tagasi tulime Dubrovnikust lennukiga- lend kestis kaks tundi ja nelikümmend minutit. Kell veerand kolm olimegi Tallinna lennujaamas. Reis buss-lennuk on igati okei. Meil vedas ka ilmadega- ilmad olid mõnusalt soojad, mitte tapvalt palavad. Opatijas sattusid meist osad vanemasse tiiba, kus ei olnud konditsioneeri, vaid katuseaken. Ent kuna ilmad ei olnud meeletult palavad, saime õhtuti promenaadil jalutamas käia- nimelt kolm ööd ööbisime samas hotellis.Väga vinge reis oli, soovitan Tensi Reisidega igal juhul minna! Bussijuhid Jaan ja Kalle olid väga heal tasemel, giid Imbi oli väga abivalmis, vastates meelsasti reisijate küsimustele ja rääkides huvitavaid lugusid, kui me järgmisse sihtkohta jõudsime. Olen Tensiga ennegi käinud ja jään ka edaspidi reisima!

kirss pilt

Horvaatia Tensiga

Ma käisin samuti eelmisel suvel enam-vähem sarnasel reisil kui eelmine kirjutajagi. Ainult et meil olid mõlemad otsad lennukiga ning kohapeal siis ringreis bussiga. Muljed on ainult positiivsed, väga palju sai näha, kuid samas oli ka üsna palju vaba aega niisama olemiseks, samuti tehti iga päev ujumispeatuseid.
Opatijas hotellis sattusime meiegi sellesse vanasse hotelliosasse, kus oli katuseaken. Samas ei olnud sellest hullu mitte midagi, sest nii üle mõistuse kuumad ilmad ei olnud.

tiiarahn pilt

Bussiga Horvaatiasse ja Sloveeniasse

Oleks plaan minna juunis või juulis Horvaatiasse ja Sloveeniasse.
Kindlasti bussiga ja hea oleks, kui väljumisega Tartust.
Esialgne plaan oli minna Viru Reisidega mis on väga odav, aga lugedes siinseid kommentaare Viru Reiside kohta on tekkinud kahtlusi.
Oskaks keegi ehk soovitada reisifirmasid, kellega sama reis ette võtta?