erkki

Reisisell, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
6 meeldimist
0 postitust / 20 kommentaari
2 (0.3%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Aegean on pigem üle keskmise Euroopa lennufirma. Toitu ja jooki pakutakse, lennukid on uued ja mugavad ja näeb ka ekraanilt reklaame/asukohta.
Soovitan kindlasti teha varakult veebi kaudu check-in (Aegeanil saab seda teha 48h enne lendu) ja valida kohad esimesse 5 ritta. Kuna Eesti ja Ateena vahel lendab väga vähe äriklassi reisijaid, siis on Aegean need määranud turistiklassi kohtadeks - aga istmevahe on seal tunduvalt suurem kui tagumistes ridades.
Käsipagasi osas on Kreeklased üsna leebed ja paar ülekilo ei tekita üldiselt probleeme.

Tänase seisuga saab Tallinnast New Yorki juba 440€ eest Aeroflotiga. Ilmselt muudesse põnevatesse sihtkohtadesse veel! Tasub hoolikalt jälgida rubla kurssi :)

Reisimees - lennufirmal on õigus pileteid muuta, tühistada ja raha juurde nõuda vastavalt lennufirma reeglitele (mida keegi vaevalt loeb). Sul on õigus nende otsus vaidlustada kohtus ja võimalik, et suudad ka ära tõestada, et ostsid nii odava pileti tõepoolest heausklikult - sel juhul hüvitatakse sulle tekitatud kahju (lennupileti hind) või antakse uus samaväärne reis. USA-s on DOT reeglid lennufirmadele muutmise/tühistamise osas küll palju karmimad, kuid ka seal leitakse variante nendest möödaminemiseks.

Kui sooviks on kindlalt ja mugavalt reisida (nt. perega), siis ma isiklikult selliseid pileteid ei soovita. Seikluseks aga miks mitte :-)

Lihtsalt hoiatuseks mainin, et lennufirma piletinumbri olemasolu (ja nende hilisem saatmine) ei garanteeri, et kokkuvõttes lennule saate! Lennufirmal on õigus ka lennujaamas piletihinna vahe tasumist nõuda või lennule üldse mitte lubada. Soovitan kindlasti omada reisikindlustust ja kontrollida, et reisitõrke kindlustus ka neid juhtumeid katab.

Head lendamist!

Mdt, võtmesõnaks on odavlennufirmad, käsipagas ja valmisolek pikemateks ootamisteks. Saab küll alla 200€ ära käia, kui aegsasti broneerida.

Kui tahad otselendu, siis võta ühendust reisibüroodega.

Põhjendan ka, miks olen ostnud ja ostan ka edaspidi.
Mõnede eranditega on kõik minu lennud toimunud tõrgeteta ja meeldivalt. Lennuajad sobivad, sihtkohad on väga head edasilendamiseks, hind sobib, teenindus on OK. Lisaks on kindlustus, mis peaks katma ka pankrotist põhjustatud kahju.

Ptui-ptui-ptui.

:-)

Julgen osta (ja olen ka ostnud).

Rio kohta olen kuulnud, et parimad ööbimiskohad on B&B-d Santa Teresa linnaosas ja endalgi sinna kohad broneeritud. Lisaks otsustasime Brasiilias kasutada ringiliikumiseks lennukit: keskmiselt tuleb ühe otsa hind ühele inimesele 60€, mis ei ole arvestades vahemaid ja ajakulu üldsegi suur summa. Tasub pileteid otsida otse TAM, GOL ja Azuli kodulehtedelt.
(Reisin aprillis, mis on ilmselgelt madal hooaeg)

Õnneks kuvatakse ammu lisatud pildid ka nüüd profiili lehel hea resolutsiooniga, vahepeal oli seal ainult mingi udune suurendus :)

Ma ei ole sooduspiletite ja broneerimissüsteemide vigadega küll väga kursis, aga kuskilt jäi mulle silma jutt, et lennufirmadel on õigus tühistada lennupiletid, mille pileti hind (ilma maksudeta) on 0, kuna tegu on ilmselge veaga. Muul juhul (nt. 200 asemel on kogemata 20 või 2 kirjutatud) võib seda pigem lugeda allahindluseks.

Tegu oli muidugi USA juhtumiga, seega ma ei tea, kuidas Euroopa tarbijakaitse sellesse suhtub. Snoopyd ja muidu targemad võivad täpsustada.

AF, mis sul paremaks ei lähe? Saad ju Ryanairiga lennata, kuhu soovid :)

Ettevõtte eesmärk on siiski kasumit teenida. Kui Eestis seda teha ei saa, siis tuleb Leedus proovida.

Nagu Tartus, nõnda ka Kuressaares polnud siiani seadmeid, mis lubaksid halva nähtavuse (ka madalad pilved) puhul ohutult maanduda. Oktoobri keskpaigast peaksid mõlemas lennujaamas seadmed töötama ning ma ei usu, et siis enam nii palju lende ära jääb või hilineb.
Minu teada tehnilistel põhjustel ja lennuki puudumise tõttu on ära jäänud ainult mõned üksikud lennud.
Tore oleks muidugi 100% graafikust kinnipidamine, kuid lendamise võimaluse/võimatuse üle otsustab eelkõige lennuki kapten ning kui ta leiab, et see ei ole ohutu, siis pole reisijatel mõtet nuriseda. Parem jõuda sihtkohta 5 tundi hiljem kui mitte kunagi.

Reisitõrkekindlustuse olemasolul peaks kindlustus korvama reisi maksumuse (kui Top Toursi garantiirahadest saate midagi tagasi, maksab kindlustus ülejäänu kinni). Kui kindlustust ei olnud, siis peate lootma ainult garantii jagamisele.

Lp haaletaja, jaga meile ka seda müstilist lehte kust sa selliseid hindu leiad! Ma lendaks heameelega LHga, aga hinnad jäävad enamasti sinna 5k+ kanti. TLL-FRA suvalised kuupäevad märtsis: 2006 krooni.
Ebaaus :(

Tore lugeda, et mõni hindab "võltsi keep-smilingu" puudumist, ma olen ka alati tahtnud lennukis näha mossitavaid ja ülbeid teenindajaid :-)
Minu teada on EZY ja RYR oma täpsuse poolest siiski üsna edetabeli lõpus ja ma juba põhimõtte pärast üritan vältida lennufirmat, mille piloodid peavad enda väljaõppe jms eest ise maksma. Ma pole eriline riskeerija ka muidugi.
Aga nagu öeldakse - ühele ema, teisele tütar.

Ära lenda, maksa ega virise. EAga poolteist-kaks tundi kuhugi lennates polegi midagi rohkemat vaja - tasuta kohvi ja saiake on hea amps.
Vingumiseks leiab põhjust muidugi alati. Keegi võtab midagi ära - vingume, keegi paneb midagi juurde - vingume, keegi midagi ei tee - vingume ikka :)

Kunagi sai kellegagi arutatid tripis teemal AB vs EA. Otsi see palun üles ja tee endale selgeks miks AB lendab "nii odavate hindadega" (reaalsuses umbes sama mis EA) ja küsi endalt, kui jätkusuutlik see on.

AB79, Väga ilusad vastused :)

  1. Ükski lennufirma maailmas ei lenda 100% graafikujärgselt, hilinemisi, lendude ärajätmisi ja asenduslende on kõigil. Rääkides varulennukitest, siis ühe B737 liisingumakse kuus on suurusjärgus miljon krooni (+ hooldus, meeskond), majanduslikult ei ole lihtsalt otstarbekas hoida lennukeid varuks. Minu teada kasutab EA juhul kui mõni lennuk pikaks ajaks rivist välja langeb nn. "wet lease"-i, ehk rendib lennuki koos meeskonnaga.

  2. Sellele sa juba vastasid oma 3. punktis - Eestis pole lihtsalt nii palju reisijaid, et oleks mõistlik lennata rohkem kui korra nädalas. Kui tahad lennata kindlatel kuupäevadel, siis võta tõesti teine lennufirma. Punkt. Minule kõlbab puhkust planeerida ka nädala kaupa ja ma pakun, et ma pole ainuke.

  3. ...

Mul ei ole midagi ühegi lennufirma vastu, küll on mul probleem sellega, kui keegi tuleb põhjendamatult VIRISEMA (eriti, kui ise pole sihtmärgiks oleva lennufirmaga lennanud). Ma olen EAga lennanud kümneid kordi, sama palju ka teiste lennufirmadega ja ainuke millele mul etteheiteid oli, on nüüd pankrotis (LAL). Mul on hea meel, et AB nii palju lendab - tõsiselt! Aga ma ei usu, et see poliitika neid kasumisse viib.

Ma lugesin ka sinu varasemaid postitusi teistes teemades ning tundub, et sa lihtsalt reageerid iga asjaga üle. Põhimõtteliselt võiksid sa minna SEBE foorumisse ja hakata kurmta, miks ei sõida nende Ekspressbussid Keila-Võru liinil vähemalt korra päevas ... ja pileti hind võiks seejuures olla 30 krooni.

Mis paindlikkust sa tahad? Selliste odavate piletihindade eest (kampaaniahinnad ~2500, tavahinnad ~4000. otse Londonisse, Barcelonasse, Rooma, Milanosse ... mina ei näe küll siin võimalust veelgi "odavamaks" minna. Selle raha eest saad OTSElennu sihtkohta, hea teeninduse (LAL oli ikka täielik komöödia), korras lennukid, Eestikeelse teeninduse, pagasi hinna sees ... Mulle jääb arusaamatuks, mida inimesed VEEL tahavad? Tasuta saia ja õlut pardal?

Olen mitu korda ka CSAga lennanud ja rahul, aga nende hinnad on muideks kallimad kui EAl ja nüüd on nende lennugraafikud ka sellised, et mõnikord peaks öö Prahas veetma. ABga siiani veel lennanud ei ole ja arvestades nende tõenäosust lähema aasta jooksul pillid kotti panna, siis ei lenda ka.