korall

Reisisell, liitus Tripiga 10 aastat tagasi. Tahab minna:
0 meeldimist
0 postitust / 7 kommentaari
9 (1.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Pagasitasu ühel suunal tähendab seda, et maksad ikka ainult alguspunktist sihtkohta, olenemata sellest kas on tarvis ümberistuda või mitte. Kui ostad pileti Tallinn-Viin ning Riias on ümberistumine, siis maksad pagasitasu 15 euri (Tallinn-Riia-Viin), mitte 2X15 euri (Tallinn-Riia, Riia-Viin). Selline info anti mulle AirBaltic'u infotelefonilt 17107.

Meie saime oma dokumendid kokkulepitult 3 päeva enne reisi Cargost kätte. Voucherid olid korrektselt vormistatud, kuid meeldiva üllatusena selgus, et lennuaeg oli muutunud 05.07 kl 15:00-lt 5:00-le hommikul, sisuliselt võitsime terve päeva sihtkohas olemiseks.
Ei oska seletada kuidas lennuaeg niivõrd muutunud oli, sest esialgsed andmed saime telefonitsi naisklienditeenindajalt. Eeldan, et see oli lihtsalt temapoolne eksitus. Lennuaegade muutumise tõttu tulid plaanid kolm päeva enne väljumist ümber muuta kuna teekonda Riiga pidi alustama öösel. Lennujaama aadressi otsisin enne väljasõitu ise üles. Selles osas ei lootnudki kellegi teise peale:)
Siiski olen sinuga täesti nõus, et kui "A" reklaamib oma mobiili nr kui 24h kättesaadavat, siis võiks ta vähemalt anda ammendavaid vastuseid.
Kokkuvõttes- saadud kogemuse põhjal ei saa ma siiski väita, et rohkem kõnealuse vahendusfirma teenuseid ei kasuta- reis oli ikka uskumatult soodne ja meeldejääv:)

Kas kellelgi viimase aja kogmusi kuidas Go Adventure reisidokumente väljastab? Meile öeldi, et dokumendid saab kätte alles 2-3 päeva enne reisi või lennujaamast 2 tundi enne väljumist. Sama info on ka nende kodukal - argumendiks on toodud lennuaegade sage muutumine:)
Samas lugedes nende koduleheküljelt linki "GoAdventure üldised reisi- ja müügitingimused" on punktis 8 toodud ära selgelt lause: "5 tööpäeva jooksul peale dokumentide kättesaamist kontrollimata jäetud dokumentide õigsuse eest vastutab klient."
Ehk siis sõidan nt Riia kaudu, saan kuskilt reisioperaatori boksist vahetult enne lendu oma voucherid ning seejärel selgub, et mõni isikukood või nimi on arusaamatutel põhjustel vigane ning siis hakka klaarima...
Kokkuvõtvalt on minu pöördumine järgmine - kuidas on viimasel Go Adventure kaudu reisijad oma dokumendid kätte saanud. Kas mul on ärevuseks põhjust või reageerin üle? PS! Meie reis väljub 5. juulil Riiast.
Ette tänades
Korall

Suured tänud! Sain Sinult ammendava vastuse! Päikest:)

Ons keegi viimastel nädalatel selles hotellis viibinud? Ehk on mõningaid näpunäiteid mida tolle hotelli puhul silmas võiks pidada? Eelkõige huvitaks mind siiski: kuidas on rand, asukoht ning klientuur? Ja kas keegi on sinna minemas 4. aprillil?
Seniks päikest kõigile:)

Olen Pärnu Reisibüroo kaudu reisinud aastaid, st mitmeid kordi aastas viimase 6 aasta jooksul. Oma kogemuste põhjal saan öelda vaid kiidusõnu, raske on uskuda, et midagi sellist üldse juhtuda võis. Olen samuti seisukohal, et voucherite väljastamine nädal enne reisi on igati põhjendatud. Ehk siis kokkuvõtvalt avaldan oma poolehoidu nimetatud reisibüroole ning eriti Reedale, kes on minu arvates SUPER klienditeenindaja! Soovin Teile edu ja rõõmsameelseid kliente!

Tere kõigile!
Jagan teile oma kogemust...nimelt läheme sõbrannaga Rooma 11.aug ning kavatseme veeta seal nädalakese, selleks otstarbeks leidsin Itaalia sõprade kaudu hotelli nimega Bled (kahene tuba 75 EUR-i öö, mis asub ca 2 km centrumist). Seega soovitan soojalt ka seda hotelli kuna tegemist on ju suht soodsa hinnaga ning 'hommikusöök on samuti hinnas sees. Bronnisin netist, hind nädalaks kokku 525 EURi...veel on vaba kaks kahest tuba, nii et kes sel ajal sinnakanti satub ja öömaja pole veel leidnud lööge kampa!