eff1

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 36 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Ryanair'i online check- in

Selline võib- olla rumal küsimus, aga lendasin viimati üle poole aasta tagasi ja nüüd läheb jälle lendamiseks.
Küsimus siis neile, kes hiljuti online check- in'i teinud.
Mind ajas veidi segadusse, et praegu pakub leht ainukese reisidokumendina passi, varem olid rippmenüüs esindatud nii ID- kaart kui pass. Loomulikult valisin alati ID- kaardi, sest seda on hea mugav rahakoti vahel kaasas kanda.
Ryanair'i koduakalt teema kohta lugedes sain teada, et nad aktsepteerivad reisidokumendina nii passi kui ID- kaarti.
Mul on nüüd segadus, et kas ‘pass’ on seal lihtsalt isikuttõendava dokumendi tähenduses ja sobib ka ID- kaart või peab see tõesti olema just pass?

Vabalt jõuad veel Stanstedi lennujaamas tsillida:)

Kui see 'nunnutamine' ka teistes lennufirmades eksisteerib, siis on see sel hetkel tööl oleva teenindaja väga suur vastutulek, milleks ta absoluutselt kohustatud ei ole. Vedanud on teil siis lihtsalt. Kui vaadata neid horde, kes lihtsalt laiskusest ja lugupidamatusest kehtestatud reeglite ja piirangute vastu lennujaamades pidevalt üritavad ennast veel pärast ametliku aja lõppu check in' i ja lennuväravasse ära rääkida, siis mina teenindajana ei võtaks neid põhimõtteliselt jutule. Fakt on see, et siis tehakse järgmine kord täpselt sama trikk. Ühe korra saad valusalt vastu näppe, siis vast oled järgmisel korral hoolikam.

Mina lendasin ka varem Londonist Riiga ja sealt läksin bussiga Pärnusse, olen ka 3,5 h lennujaamas passinud ja seda 1.25 bussi oodanud. Õnneks hakkas nüüd Lutonist Tallinnasse lennuk käima ja ma ei näe enam mingit mõtet Riia kaudu lennata, sest Tallinna lennuki ajad on mõlemat pidi sõites inimlikud (hilishommiku ja pealelõuna vahel), nii et Pärnusse minevate busside leidmisega pole ka mingeid raskusi.

Mina jälgin pidevalt Ryanair'i kodukalt hindu ja seni on õnnestunud tabada just need hetked kui pilet odavamaks läheb. Eks ta oleneb jah sihtkohast, aga minu tähelepanekute kohaselt on pilet kõige odavam kui osta kuu aega enne lendu, see allahindlus võib küll kesta vaid paar päeva kuni nädal, aga kui oskad ära tabada, siis saab odavamalt kui mitmeid kuid ette ostes.

Keeleoskusele on abiks eesti- inglise sõnaraamat. Kuidas sa Inglismaal hakkama saad kui sul keeleoskust pole?

See Tallinna lennujaama süsteem on nõme jah. Aetakse inimesed jube vara väravasse, et siis lasta neil seal trepikojas üksteise seljas tükk aega oodata. Pole sellist asja mitte kusagil mujal kohanud.

Mõnesaja grammi pärast ei ole minul iial mingeid probleeme tekkinud, aga eks igal ühel on ju oma arusaam tema sellest kui palju gramme ülekaalu on tema veelest veel 'suht ok'. 500g ei ole minu meelest niiväga vähe kui mõelda, et siis igaüks tuleb poole kilo ülekaaluga ja osad arvavad ka, et kilo- paar ei ole ju veel eriti hull ülekaal. Ma arvan, et nad on oma tingimuste järgimises viimasel ajal lihtsalt rangemaks läinud kuna inimesed leebema suhtumise ajal hakkasid seda julmalt ära kasutama. Mina kahe kotiga lennukisse ei laseks, sest kui ma vaatan, kuidas neid punni topitud kotte üritatakse pagasile ettenähtud riiulitesse pressida ja ka siis kui igal ühel on vaid üks kott, on selge, et lihtsalt ei mahu.
Ma ei kahtle, et vahel võib sekka sattuda ka tõeliselt vastikut teenindust, aga need on siiski erandid ja mina Ryanair'i teenindust teiste lennufirmade omast tunduvalt kehvemaks küll nimetada ei tahaks.

Vaata Ryanair'i kodukalt My Bookings alt, kas bronn kehtib. Kui kehtib, siis ei tohiks probleemi tekkida, isegi kui bronni kinnitust kohe ei saabu. Mul endal on küll alati kohe tulnud, aga Ryanair'i leht on tihti siht vigane ega lase maksta jne. Kui bronn läbi ei läinud, tuleb lihtsalt mingi aja pärast uuesti proovida.

Lutonis, erinevalt muudest lennujaamadest, ei teki seda variantigi, et saad turvakontrollist mitme kotiga läbi ja siis Ryanair'i väravas loodad õnnelikule juhusele. Seal pasundatakse juba enne turvaväravaid kõva häälega, et kui on üle ühe ühiku pagasit inimese kohta, siis ei võeta jutulegi.

Lendasin kolmapäevasel päeval 9.45, igaks juhuks orgunnisin asjad nii,et jõudsin lennujaama poolteist tundi enne lennuki väljumist. Turvakontrollis oli järjekord väike, nii et pool tundi jäi aega kohvikus väikese eine võtmiseks, sai ju nii vara ärgatud, et siis isu polnud ja kaasa ka midagi teha ei viitsinud. Muidu oleks ilusti ka tunniga jõudnud, aga siis oleks tulnud kohe lennuvärava poole teele asuda.
Esmaspäeval tagasi tulles ei läinud ka eriti kaua aega.

Olen sage Ryanair'iga lendaja, aga mingeid 'bitche' pole küll seni kohanud, ei Londonis, Riias ega Tallinnas. Ühe korra on kotti kaalutud, aga see oli ka silmnähtavalt mittestandartne st oma süü. Nagu siin eelnevalt mainiti pole Ryanair'iga reisijad kerge kamp ja sede tõesti just Riia kaudu lennates. Mina bitchiks nendega samamoodi, sest seal on ikka väga ülbeid reisijaid, kes lihtsalt ilmuvad kohale, sada kotti kaasas ja siis kui viidatakse nõudele tulla vaid ühe käsipagasiga, ajavad silmad suureks nagu nad kuuleks seda esimest korda ja mölisevad ka veel. Töötajad on nendega tegeledes jäänud rangeks kuid alati viisakaks. Ju ma pole siis selliste asjade suhtes nii tundlik ja kuna järgin ise kodulehel kirjas olevaid nõudeid, siis probleeme ilmselt ei teki ka.

Kui teha check- in, siis enam krediitkaardi numbrit vaja ei lähe, nii et pole vahet kui virtuaalne krediitkaart enam ei kehti.

Aitäh, Hypnotise, uurisin lennuplaane. Täitsa loogiline asi ju, aga vot ei tulnud ise selle peale:)

Tund on vähe ja kuupäeva muutmine maksab 25€.

Mu enda lend ka alles paari nädala pärast, nii et siis mu muljed jäävad äkki natuke hiljaks:) Mina lahendasin olukorra nii, et muutsin oma Easybusi'i aja varasema peale- parem ikkagi karta kui kahetseda.

Ryanair'i kodukal panevad vahel süsteemid jama, proovi mõne tunni pärast või järgmisel päeval uuesti ja kui ikka ei saa, siis helista klienditeenindusse ja las nad kontrollivad üle, sest tundub, et sa oled andmed kõik õigesti sisestanud ja selles suhtes peaks ju nagu korras olema.

Esimesena lennukile pääsemiseks tuleb teha priority boarding, maksab minu mäletamist mööda £4. Mina pole kunagi näinud, et lastega peresid viimasena peale lastaks ja neile esimesi ridu hoitaks. Kui oled üldjärjekorras, siis saad peale kui sinu järjekord käes on.
Kas väikelapsele käsipagas ja oma koht on ette nähtud, soovitan Ryanairi kodulehelt ise täpselt läbi lugeda. Kogu vajalik info on seal olemas.

Ja neile, kes pidevalt uurivad, et kas ja kui suur võib pagasi ülekaal olla- milleks teil on vaja ülekaalu tekitada?? Pidage etteantud normist kinni ja asi korras.

Milleks riskida ja 'nihverdada' ja siis loota, et kuidagi annab üleliigsed paar kilo kusagile ära toppida? Ei saa aru sellistest inimestest. Mida te veate niipalju? Palju lihtsam oleks jääda lubatud normi piiresse.

Lendan Ryanair'iga väga tihti ja käsipagasi kaalumist olen näinud väga harva. Mõnes lennujaamas on Ryanair' il oma turvavärav, seal jah lastakse kohe pagas kaalule panna, aga kui lähed tavalisest turvavtsoonist, siis ei kaalu su kohvrit seal keegi ja boarding väravas kaalutakse tavaliselt ainult juhul kui su kohver silma järgi vaadates ebastandartne tundub olevat. Minul on boarding väravas kohvrit kaalutud ühe korra ja oli tõesti ülekaalus, seda oli ka silmaga näha.
Tallinnas ei kaalunud keegi midagi, ka Stanstedis, kust ma üldse kõige rohkem olen lennanud, ei ole massilist kaalumist näinud.

Ryanair laseb käsipagasi kaalule tõsta kui neile tundub, et see on liiga raske. Boarding Pass'i saad (lausa pead) välja prindida 14 päeva kuni 4 tundi enne väljalendu, aga pagasi kaalumist või mittekaalumist see ei mõjuta. Soovitan Ryanair'i kodulehel hoolikalt vastav info läbi lugeda (pagasi kaal, arv, mõõtmed), siis ei teki probleeme ka.

Ma ei soovitaks bussist ostmise peale lootma jääda, sest võib juhtuda, et buss on täis ja ka järgmine buss on täis. Kui sa lennuki pealt tuled, võid vast oodata, aga kui on lennujaama minek, võid nii oma lennukist maha jääda. Pluss muidugi see, et on kallim.

  1. Eelkõige odava hinna pärast, sihtkohad on ka sobivad.
    1. Enamasti on olnud meeldiv kui ise igasuguste asjade suhtes ülitundlik pole. Vahel on stjuuardid ja stjuardessid suht karmid, aga seda ka põhjusega st mõni reisija ei saa eelnevalt tutvustatud juhistest ja reeglitest kuidagi aru.
    2. Kui eelnevalt reeglid läbi lugeda, ei tohiks tekkida. On korra tekkinud enda lohakuse tõttu, lisamaksu õnneks maksma ei pidanud.
    3. Töötajad on seni olnud kui mitte just märkimisväärselt viisakad, siis mitte ka otseselt ebaviisakad.
    4. Ei ole midagi ette heita.
    5. Pole viimased aastad enam muid lennufirmasid kasutanud, lendan sageli ja alati Ryanair'iga-

Londonis ei ole mul kunagi olnud hirmu ära eksida, isegi siis kui ma linna veel üldse ei tundnudki. Küll aga on vahel siiamaani hirm Eestis ära eksida:)
Londonis on igal pool bussi- ja metroopeatused ja kellegi käest küsida, kui peaks probleem tekkima.

Lend väljub kolmapäevasel päeval kell 9.45. Kuna pole selle lennujaamaga tuttav, siis veel ei tea, mis kellaaegadel ja nädalapäevadel seal kõige rahvarohkem on. Ju ma siis olen muudes lennujaamades alati sattunud sellisel ajal lendama, et kunagi pole turvakontrollis meeletuid järjekordi kohanud.