jmets

Rändur ja toimetuse liige, liitus Tripiga 8 aastat tagasi. Tahab minna:
135 meeldimist
12 postitust / 492 kommentaari
71 (11.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Hurghada. Kuigi ma ei saa aru, kas UK-sse lennates on kõikidel Easyjeti lendudel piirang või ainult Hurghada lendudel.

Mul on Riias viimasel kolmel ära antud kotil poolikud parfüümid tuuri pandud. Rääkimata siis elektroonikast.

Millega Easyjet selle au ära teenis? Ja kui mul nüüd äraantavat pagasit ei ole, siis telefonist suuremat elektroonikat kaasa võtta ei saagi?

Vaadates nüüd Rome2Riot, ütleb see, et sama ajaga sõidab ka buss 1 euro eest ja takso hind per 1 ots peaks olema 5-7 eur.

https://www.rome2rio.com/s/Kiev-Airport-KBP/Kiev

Käisin 2015 sügisel. Oli samuti 5 h vahe. Kuigi esmalt läbisin transiittsoonis uuesti turvakontrolli ja sain oma piletile templi, mis seda tõendas, põlgasin siiski 3,50 € maksva õlle ära ja otsustasin linna minna. Peale läbirääkimisi sain saabuvate lendude saali, kuhu mulle üks piirikas organiseeriti. Saalis ründas mind kohe parv taksojuhte. Sain seal oma kehva vene keelega kohe tünga. Kui ma õigesti mäletan, leppisin mingi halturtsikuga kokku hinnas 300 grivnat. Mina muidugi sain aru, et see on edasi-tagasi, aga kohale jõudes oli üsna üheselt selge, et tagasi vaadaku ma ise, kuidas saan. Igatahes tegi vana mulle korraliku tuuri autoga, näitas häid söögikohti ja muid vajalikke asutusi ning pani mu otse Maidanil maha.
Jalutada ja vaadata oli küll, söök-jook oli odav ja tagasisõidu kauplesin umbes samasse kategooriasse.
Sõit võtab aega ca 30 min, sõltuvalt linnas olevatest ummikutest.
Taas lennujaama sisenedes olid kontrollijad vägagi hämmingus nähes juba olemasolevat templit. Kutsuti kõrvale ja sain oma niigi hädise vene keelega veel tükk aega seletada, kust ma selle templi sinna sain.
Lõpp hea, kõik hea. Mina igatahes soovitan!

"Kuna meie näol on tegemist tudengitega, otsime tudengi-eelarvelisi reisivõimalusi ning soovitusi ka seal olles toime tulla. Kõik odavad nõuanded on teretulnud. Aitäh :)"

Ma vastasin nii nagu küsiti - odavat!

Katakaz- minu jaoks on Riiga palju odavam reisida, kui Tallinnasse. Kas kõik inimesed elavad Tallinnas?

Kui seiklushimulised olete?
Soodsaim on seal piirkonnas Charleroi jaam. Sinna saab pea alati ca 15 € ots.
Flibco bussiga saab sealt Brüsselisse alates 5 € ja Brüsselist Flixbusiga odavaimad piletid alates 13 €.
Seega, odavaim variant koos Brüsseli külastamisega alates 60-70 € nägu. Saad ju kombineerida ka Eindhoveniga või ka Weezega.
Air Balticu ja Nordica puhul arvesta veel lisaks ka transfeeritasud.
Ja Brüsseli puhul pane õllekoefitsent sisse - no seal lihtsalt hakkad jooma :)

TfE tegemised on igati lahedad ja hingelähedased. Reisimine "teistmoodi", sageli väikese eelarvega ja keerulistes tingimustes - see on vahva. Küll aga tean omast käest, et see toob kaasa tihti stressi ja närvipinget, kui midagi ei laabu päris nii kui plaanitud või sootuks valesti läheb. Sellistes olukordades on hea omada reisikaaslasi, kes suudavad kainet mõistust ja head tuju säilitada.
Kui vähegi on võimalik seltskonda valida, ei soovi ma seal näha inimesi, kes teisi debiilikuteks või õhurikkujateks nimetavad. Säärased inimesed on üldiselt madala enesehinnanguga, kibestunud ja nendega lihtsalt ei ole "fun".
Üleüldse sooviks ma selliseid inimesi meie ühiskonnas vähem näha.
Soovitan ka kõigil teistel hoolikalt seltskonda valida!

Stockholmist oli just pakkumine ca 130 €, kui ma nüüd ei eksi. Sageli on ka Inglismaalt pakkumisi, nii Londonist kui ka Manchesterist.

Siit ka kivi Momondo kapsaaeda - kas selline klientide lahterdamine nende päritolu järgi üldse EU mõistes lubatud on? On üsna ebamugav kõik eu portaalid läbi proovida, et soodsaimat hinda leida. Momondo võiks iseseisvalt leida kõige soodsama vahendaja konkreetsele päringule.

Kus need joodikud end lõbustavad, kui ööelu kell 21 välja sureb?
Leidsin mõned ööklubid, kuid nende ametlikel lehtedel on viimased üritused aastast 2014.

2015 aastal olevat rakendatud ühistranspordis tasuta sõitmist laupäeviti. Kas ka praegu on laupäeviti ühistransport tasuta ja kas see hõlmab ka ööbusse?

Oleks ilmselt kordades lihtsam vastata, kui teaks millal ja kui kaua sa seal oled, kas oled jalamees või liigud sõidukiga, kas soovid ainult Milanot või plaanid ka ümbruses kolada, oled sa üksi, sõprade või perega ja üleüldse mis sind huvitab?

Maadlesin sama hädaga - play pood lahti ja sealt Chrome'le valik eemalda kõik uuendused. Tehasevariant töötab väga hästi.

Lähedusse jääb Korinthose kanal, samuti ka väga hubane ja mõnus Nafplion. Seal saab mööda kaljuäärseid promenaade jalutada ja liivarandasid nautida.
Samuti lugematul hulgal väiksemaid külakesi ja randasid nii Ateena poole Nafplioni kui ka allapoole liikudes.

Ülespoole suundudes jääb lähedusse Delphi.

Kui on huvi pisut pikemalt sõita, siis mina kombineeriksin mineku üle Patra, vaataks silda ja naudiks linna (tollivaba tee), sealt edasi mööda ranniku äärt Lefkadale. Päev või 2 seal, imekaunitel sinistel randadel ja siis üle Delphi tagasi.

Klõpsisin pisut ise ka - täitsa tavahinnaga, ilma kampaaniata saaks Kölni kaudu Miamisse ca 300 €, nii septembris kui oktoobris 2017 Eurowingsiga.

Olen ka siiani Arlandat välistanud, kuid viimasel ajal olen täheldanud, et Norwegianil on Riiast enamasti 20 € ots sinna lennates. See loob head eeldused ka sealt edasi lennata.

Hoia silm peal Stockholmist lähtuvatele lendudele. Sealt leiab vahel ca 300 € kanti pileteid. Kombineerid Norwegianiga ja võibki 400ga hakkama saada.

Teine vahva koht on Köln/Cologne, kuigi sealt on enamasti lühikese reageerimisajaga lennud, kuid hinnad on samuti ca 300 kanti. Sinna ettelendu peab pisut rohkem planeerima ja ei pruugi hästi klappida.

Pikad liivarannad Maltal?
Marsaxlokki lähedal on St. Peters pool. Kui lapsed pisut vanemad ja vanematel tugev närvikava, siis nad naudivad seal ujumist. Päris väikeste laste jaoks on mõlemal pool laheservas jalutuskäigu kaugusel väiksemaid rannaribasid, kus vedeleda. Paari minuti bussisõidu kaugusel on Birzebugga, mis on täitsa korralik rand Malta mõistes.

Põhjas on küll Mellieha, kus läheduses peaks olema ka küllaga majutust valida ja ka Golden Bay (surfarite pärusmaa), kuid ma ei ütleks, et põhjas liiva rohkem on. Malta on liivarandade poolest vaene.

Ojaa. Nii keerukat rongireisi on pisut keeruline ette võtta. Ise valisime ka võimalikult palju lennureise.
Üks näide Varanasi-Lucknow-Agra resist. Kuna piletid lähevad kui soojad saiad, pidime Lucknow sisse võtma, et üldse pileteid saada. Varanasi-Lucknow piletid kadusid müügilt ca 1,5 kuud enne reisi. Saime endale I klassi istekohad. Raudteejaama minnes olime aegsasti kohal, ka rong tuli varakult, aga mida ei olnud, oli meie vagun. Kohalikud rahustasid, et ärgu me muretsegu, küll see tuleb. Ilmselt on kuskil varjus jahedas, et üle ei kuumeneks. 10 min enne rongi väljumist ei osatud midagi öelda ei kassadest, vedurist ega ka perroonilt. Kõik naeratasid ja kehitasid õlgu. Lõpuks leidsime rongi tagaosast ühest vagunist midagi kontori taolist. Seal ütles üks härra meile stoilise rahuga, et seda vagunit täna ei tule ja meie sõita ei saa. Küsimuse peale, kudias edasi, kehitas õlgu ja soovitas mõnele teisele rongile piletid osta. Selgitasime vastu, et kuu aega ette on ju piletid müüdud ja meil väga vaja minna, mille peale meile platskaardi väikese rahanumbri eest kohad lunastati. Ja nii me siis loksusime trellitatud ja pungil täis vagunis. Enne Lucknowd jäi rong seisma. Pimedas. Ja lihtsalt seisis nii umbes 3 h. Ilma igasuguse informatsioonita. Vaatasime GPS pealt, et jalutada oleks ca 3 km, ja plaanisime juba maha hüpata, kuid kuidagi saime ühe kohalikuga jutule, kes plaani maha laitis - maod. Väidetavalt olevat raudtee ümbruses palju roomajaid, keda pimedas raske märgata. Teed olid kaugel ja ka otse üle põllu ei tundunud hea mõte astuma hakata.
Lucknow-Agra reisil oli samuti mitmeid seisakuid, samuti oli meie piletitel vale jaam. Kaks jaama on küll lähestikku, kuid saime ikka korralikult joosta, et siiski rongile jõuda. Paaritunnised hilinemised on standard.
Aga kupeed näisid ok. Euroopalikku standarit ei maksa oodata, samas on see äärmiselt lahe.
Üks värske reisikirjeldus ka - loodan, et autor ei pahanda.
http://www.laisaar.com/teistmoodi-rongioo-indias/

Ja et tšarteri-rahval silmad ikka korralikku pöörisesse ajada, pakun veel ühe eriti perversse viisi välja.
Kaunasest saab vägagi hea hinnaga lennata otse Eilatisse. Esmalt - miks üldse Egiptus, kui on võimalik Eilatis Punase mere kaldal lebotada ja ka Surnumerd külastada.
Kui sobib Sharm, siis viimase info kohaselt on Taba ja Sharmi vaheline sama ohutu, kui Sharm ise. Buss sõitvat väidetavalt 2x päevas, võtab 4 h aega ja on odav.
Samuti võib ju end ka Nuweibasse sättida - sõit lüheneb.
Lastega võib see tülikas olla, kuid kindlasti saaksid nad suurema elamuse ja rohkem kogemusi, kui tšarterlennul "lõõgastuvaid puhkajaid" kogedes.