001Tarmo

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
2 meeldimist
8 postitust / 34 kommentaari
40 (6.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Keegi, kel piletid osta õnnestus, võiks nädala pärast oma lendude / piletite staatust kommenteerida - kas piletid jäid kehtima st vahendaja tunnistas oma eksimust ja maksis hinnavahe enda koolirahaks või tühistati ilmselt veahinnaga müüdud piletid?

Kas kellelgi on juba kogemusi Ukraine International ja Estonian Airi piletikomboga? Meie lennu esimene ja viimane osa (Tallinnast Kiievisse ja tagasi) on OV ja pikem osa Ukraina firmaga. Praeguseks pole pileti müünud BudgetAir minuga veel ühendust võtnud ja OV lennud on CheckMyTripis tühistatud.

Kirjutasin ka BudgetAirile ja NAG-ile; kui midagi asjalikku kuulen, postitan siia, sest eeldatavasti on sellise marsruudi valinuid teisigi.

Minu puhul täiesti piisas ID kaardi esitamisest. Bronni tehes kirjutasin ka koduse aadressi.

Aitäh info eest. Kaks aastat tagasi kasutasin sama kampaaniat, kõik toimis saksaliku täpsusega ning täiesti probleemivabalt.

Shaina, tore kirjeldus, kindlasti abiks sinnakanti reisi planeerimisel. Cable car on eesti keeles köisraudtee, kui natuke peenutseda tahta, siis võib eesti keeles ka funikulöör öelda, täiesti aktsepteeritav võõrsõna:)

Enda poolt algatatud teema (nukratooniliseks:) jätkamiseks: antud juhul (Oman Airi äriklassi lend Frankfurdist läbi Muscati Kuala Lumpuri) sai lennufirma 22.03. expedia kaudu ostetud piletite veahinnale täna (27.03.) jälile ja tühistas piletid.

Piletit siduva lepinguna käsitledes võiks muidugi reisijana nõuda oma õigust lennata. Kui peaks tulema huvitavaid arenguid, lisan kommentaarina samasse teemasse.

http://asiarooms.com/ on mind minu Aasia-reisidel päris palju aidanud.

Star Alliancel (SA) on praegu 27 liiget ja väidetavalt käivad hetkel läbirääkimised veel ühe-kahega lennufirmaga. Sinul pole ilmselt võimalik SA liikmeks saada.

Sinul kui reisijal on võimalik liituda mõne Star Alliance kuuluva lennufirma püsikliendiprogrammiga, näiteks Lufthansa Miles & More, SAS-i EuroBonus jne. Nendega liitumiseks vajalik ankeet on tavaliselt saadaval lennuki pardaajakirjades; kui lennul täidetud ankeedi kabiinipersonali kätte jätad, teenid juba esimese lennuga boonuspunkte/-miile.

Eeldatavasti on SA kuuluvate lennufirmade püsikliendiprogrammidega võimalik liituda ka nende kodulehtedel. SA kohta leiad lisainfot http://www.staralliance.com/en/

Snoop,

Tänud, uurin BMI pakutavat.

LT, tänan vastamast.

Leidsin lõpuks koha, kust näeb, umbes kui palju SAS punkte LH lendudega teenida saab (täpseid numbreid pole välja toodud). Teistele võimalikele huvilistele teadmiseks ka link:
http://www.flysas.com/et-ee/ee/EuroBonus/Spend-earn-EuroBonus/Airlines/StarAlliance/Lufthansa/

Aasta (või ka kahe, aeg lendab kiiresti) eest kasutasin Kingfisherit viimati. Eriti hea teenindus, tasuta meelelahutuskanalid lennukis, isegi kahe erineva pearoa vahel sai valida. Soovitan!

Kui ise ei viitsi, taha ega oska migratsiooniametiga suhelda, kasuta mõne turismifirma teenuseid - enam-vähem kõik pakuvad registreerimisteenust (st ajavad asjad Sinu eest ametnikega korda).
Moskvas maksab selline teenus rublat 400-600, Peterburis peaks umbes 300-500 maksma.
Registreerimist vajad eramajutust kasutades idee järgi vaid siis, kui üle kolme TÖÖpäeva Venes oled, hotellis vms kohas ööbimisel - ööde arvust sõltumatult.
Toredat reisi!

Vene viisarezhiim kuulub maailma rangemate hulka, kõik viisad on arvutis registreeritud (erinevalt nt mitme Aasia-riigi viisast, mis kujutavad endast põhimõtteliselt ühe ametniku allkirjaga kleebist passis).

Mitme samaaegselt kehtiva Eesti passi olemasolu on täiesti seaduslik, kuid ilmselt see kõnealust inimest ei aitaks, sest ühele inimesele kahte samaaegselt kehtivat Vene viisat kindlasti ei saa.

Soovitan ajutist elamisluba taotleda või siis eluplaane niimoodi korrigeerida, et kolme kuuga toime tuleks.

Maximum, kaua Kreekas oled, elad seal? Kui huvi eestlasi kohata novembri alguses, anna teada.

Triin,

Soovitan Sulle Vaheed Pashat, õpetab "poole kohaga" joogat, põhiaja tööst vastutab ühe Põhja-Goa massaazhisalongiketi arenduse eest, seega igati asjalik kodanik.

Läksin temaga esimesele neljasilmatunnile põhjamaise skeptikuna, kuid ta suutis mind meeldivalt üllatada. Ma ei ole küll elustiili kardinaalselt muutnud, kuid jooga olemus ja kasulikkus (ning sobivus "moodsalt kiirustava" põhjamaalase ellu) sai küll selgemaks.

Vaheed on noor ja väga entusiastlik, meie joogaklassid olid väga sportliku kallakuga (endal ka spordimehe taust:)), kuid ta tunneb põhjalikult ka jooga vaimsemat poolt, filosoofiat selle taga jne. Siiras huvi õpilaste/klientide vastu ning väga hea inglise keele oskus.

Telefoninr pole praegu käepäerast; kirjuta talle drvp2006 at gmail.com.

Kambodzhat külastab aastas kokku vaid 4 miljonit turisti.
Finnairil ei lähe majanduslikult kõige paremini praegu. Kuigi Aasia-lennud on selle firma spetsialiteet, ei pea minagi lähemate aastate jooksul K-liini avamist kuigi tõenäoseks.
Samas, Singapurist, kuhu Finnair lendab, kahetunnine "lennuots" Phnom Penhi, kord nädalas näiteks, poleks ju ka täesti mõeldamatu, kui veidi fantaseerida.

foxx,
muidugi jäin rahule, rahulolu sõltub ju sellest, mis endal kõrvade vahel ja mida kohapeal teed. Kui väga passiivselt TravelIni-le lootma jääda, siis võib rahulolu muidugi pisemaks kujuneda ;)
ElCatole: eks see Sinu püstiolemisvõime sõltu Su enda treenitusest vist pigem ;) Istmevahed on tellimuslennu lennukile omaselt väikesed. Ise olen 183 cm ja minek oli eriti raske, sest vasakul küljel istus endine laevakapten, kelle kinnitamiseks teenindajad lisa-turvavööd pakkusid ja ees rase daam, kes kogu võimaliku aja tooli seljatuge all hoidis.
Endal läks kohavalikuga veidi nihu: palusin TravelInilt kohta avariiväljapääsu TAGA (selle istmerea ees on suurem jalaruum), kuid sain koha hoopis avariiväljapääsu ETTE (sellesse ritta, kus istmed üldse alla ei käi ja jalaruum tavalisest justkui veel pisem).
TravelIn selle kohta, miks Dubais lennujaama jalutama (ja poodlema;)) minna ei saa, ei maininud midagi. Lennuki purser (stjuuardesside pealik) rääkis poole sõnaga midagi /lennufirma või reisi tellijaks oleva turismifirma/ puudulikust paberitööst. Kui eelmisel kevadel Finnairi liinilennuga Delhisse lendasin, toimis kõik hästi - reisijad said Dubai vahemaandumisel lennukist väljuda.

Fly LAL kasutab selleks lennuks suhteliselt ebamugavat 3+3 istmekonfiguratsiooniga Boeing 757, videosüsteem ei tööta, ajalehti-ajakirju, alkoholi etc ei pakuta (pole võimalik ka osta).
Dubais pidime tagasiteel esialgu peatuma umbes kaks tundi. Kuna väljalend Indiast hilines rohkem kui 12 tundi (lennuk ei saanud Tallinnast plaanitud ajal, pühapäeval 23:55 lumetormi tõttu väljuda), oli purseri andmetel plaanitud peatusaeg tund, tegelikult seisime lennuväljal üle kahe tunni; lennujaama reisijaid ei lubatud.
Positiivse poole pealt: kahe nädala eest Tallinnast väljudes teenindas reisijaid, kelle hulgas palju vanemaid inglise keelt mitte oskavaid inimesi, ainult leedulastest koosnev meeskond, tagasiteel (teisipäevasel lennul) oli pardal ka eestlannast teenindaja.
Kui inglise / saksa / prantsuse / vene keelt räägid (=eesti keelt valdava reisisaatja juuresolek pole tingimata vajalik), soovitan ekskursioone pigem osta otse korraldajatelt ja TravelInile vahendustegevuse eest mitte maksta. Kui ainult eesti keelega hakkama saad, tuleb paratamatult TravelIni nuumata ja loota, et nad Sind ekskursiooni toimumispäeval bussi peale võtmast ei unusta (paari tuttavaga viimase kahe nädala jooksul Goas niimoodi juhtus kahjuks.)

Kui tahad, et kõik oluline oleks käe-jala juures, siis Chicagos vali hotell, mis asuks loop´is (ajalooline keskus; sealt leiad kõik turistile vajaliku - head jazzikohad, disainipoed, suured raamatukauplused ja kaubamajad, hulga Picasso, Mirot jt tuntud tegijate skulptuure, kümneid ägedaid restorane etc.). Muud "turistilõksud" /pilvelõhkujad, mille katuselt saad fotosid teha, paadikruiisisadamad etc/ - samuti kümnekomme jalutusminuti kaugusel.
Ei tea, millise reisieelarvega teele asute, kuid kui rahas pole väga küsimus, soovitaksin nt Palmer House Hilton (19. saj lõpus ehitet hoone, päris OK teenindus, ruumikad toad, veidi ülehinnatud küll ainult).

Aitäh, uza. Suhtlesin R-eksperdiga ja kõik toimis, selle hinnaga pileteid mõneks kuupäevaks veel saada. :)

Kust selle pakkumise leidsid; BA koduküljelt jaanuariks sellist reisi nt broneerida praegu ei õnnestunud?

Ise pole Kuubal kunagi paketireisiga käinud ega soovita Sullegi. Kõik "eramajutusega" reisid on väga meeleolukad olnud, nii näeb ju ka turistidele näidatava klantspildi taha ja on võimalik kohalikega (vahel isegi üllatavalt avameelselt) juttu ajada, sellest, kuidas elu Kuubal tegelikult käib.
Kui soovid vaid turvaliselt rannas lebada, natuke napsu võtta ja päeva loodusmatkale pühendada, soovitaksin kuhugi lennata, kuhu kiiremini ja odavamalt kohale saad (Kanaarid, Tuneesia etc).
Kodumajutuse pakkumine ületab nõudlust kõvasti, ehk et turistil on valikuvõimalust kõvasti ja hinnatase päris OK. (Ei kehti näiteks linnadevahelise transpordi, paljude söögikohtade, muuseumide etc puhul, kus välismaalaselt ligi kümme korda rohkem raha küsitakse kui kohalikult.)
Havannas soovitaksin esimeseks (paariks) ööks netis midagi ära bronnida, lennujaam kesklinnast kaugel ja kohalikel majutuse-pakkujatel pole lihtne sinna kohale tulla, et oma pakkumisi tutvustada.

Firma on päris OK, teenindus vahel leedulikult morn, vahel - leedulikult lõbus :)
Soovitan liituda nende kodulehel ka preemiaprogrammiga Amber Miles, nii teenid iga lennuga boonusmiile/-punkte, mille eest siis tasuta lennu vms kunagi saama peaksid.
Aeganõudev ja lennuliiklust reguleerivate dokumentide seisukohast tarbetu on tõesti Vilniuse lennujaamaas transiitreisijatele, ka Schengeni / EU lennujaamast tulnutele, korraldatav turvakontroll. (Arvesta täiendava 15-20-minutilise ajakuluga).

Mõnikord pargivad lennukid seal nii, et saad otse lennujaama kõndida läbi ühenduskoridori, mõnikord jääb lennuk seisma lennuväljale jaamast eemal ja reisijad viiakse bussiga lennujaamahoonesse, see võib halvemal juhul 10-15 minutit võtta, siis võid küll ajahätta jääda.
Muidu on see väike ja lihtne + hästi sildistatud lennujaam, õige värava leidmisega ei peaks Sul probleemi tekkima. Ütle teenindavale personalile lennukis, et Sul on ümberistumiseks vähe aega, vajadusel-võimalusel panevad Su bussitranspordi korral autosse ja jõuad järgmisele lennule.