Kaidur

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
21 meeldimist
2 postitust / 77 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Südaööl enam ei lähe ronge. Alles kell 5 hommikul läheb esimene.

900€ privaatse transfeeri eest nii kallis ehk polegi. Teisipidi säästate end öistest väntsutustest ja kindlasti lisanduvast ajakulust.
Võib ka ühe otsa (öise sõidu) teha kallima transfeeriga ja tagasi tulla rongiga Genova-Milan-Bergamo. Sealt buss raudtejaamast viib siis otse lennujaama. Säästaksite mingi ~25€ inimese kohta.

Kasutage
https://www.icarhireinsurance.com/
..et omavastutus nulli viia. Oluliselt soodsam kui rendifirmast võttes ja lisaks katab ka peeglid, rehvid, auto põhja, mille millegipärast rendifirmad sageli välistavad.
Vbl on ka muid kolmandaid kindlustajaid aga see on mulle ainus teadaolev, kes Eestisse ka pakub.
Igal juhul ei soovita omavastutusega rentida.

mariev kirjutas:
"Ma tegin ükskord Swedbanki reisikindlustuse ja siis pidi isegi 4 tundi lendude vahe olema, et kindlustus kulud kataks"

Ma poleks kindel. 4+ tundi hilinemise korral hüvitavad nad vajadusel majutuse (nt. kui tuleb kusagil lennujaamas öö peale jääda). See on eraldi teema.

Tingimustes seisab lause, et nad ei hüvita hilinemisega kaasnevat lisakulu juhul kui on "reisi valesti planeeritud ajakava, milles ei arvestata ümberistumisteks ettenähtud vajalikku miinimumaega"
Miinimumaja pikkus pole aga tingimustes üheselt kirjas.
https://www.swedbank.ee/static/pdf/private/insurance/travel/cond_travelins_est.pdf

Kas kellelgi on teadmist-kogemust Swedi tingimustega ümberistumise aja suhtes praktikas? Oleks hea teada kuna ka ise kasutan Swedi reisitõrkekindlustust.

Jah Stahl, seda saaks antud juhul teha küll ja ehk oleks isegi lootust, kuid enda aeg maksab ka midagi. Kannan kahjud ja teinekord olen targem.
Loodetavasti on hoiatus abiks teistele, kellele KAYAK fluege.de ette söödab.

Veider teema aga mul on ka seda juhtunud :) Ilmselt koristaja paneb punni ette ja laseb kausi vett täis et lappi loputada vms. Pärast aga unustab vee kaussi. Tõsi ta on, et seda "salavõtit" ei olegi nii kerge leida alati.

Kui vähegi võimalik, siis valige vaid pakkumisi millele on piisavas koguses tagasisidet antud. Ka tagasisidet saab kahtlemata võltsida, kuid kõhutunne enamasti ütleb ära kas on päris inimesed selle taga või mitte. Mida pikem on ajalugu seda parem.
See, et pilte ja kirjeldusi ilustatakse on sageli paratamatus. Vaadake kasvõi meie kinnisvaralehekülgi :)

Sa laias laastus arutlesid juba ise plussid ja miinused kokku. On olnud täis need bussid aga korduvalt ka pooltühjad. Katseta ise mingi nädal aega järjest viimasel hetkel piletit osta neile bussidele veebist ja siis ehk tekib mingi pilt. Selle alusel siis otsusta kas riskida piletiostuga või mitte.
Kõhutunde järgi pakuks, et 80% Sa jõuad esimesele bussile.

Rebaseonu muidugi :)
http://www.moonsoftware.com/ahto/

Ise olen lugenud ühe briti ratturi teekonda koduukselt kuni Aafrika lõppu välja.
http://petergostelow.com/thebigafricacycle/
Pole autoga aga minu jaoks sama fiilingu teeb välja.

Tenerifel on osakute pakkujad üsna levinud ja tegutsevad juba pikemat aega. Konks on selles, et nende presentatsioonidega võidakse reaalselt Sul mitu puhkusepäeva ära rikkuda. Ära arva, et tegu on põgusa 10-minutilise jutuajamisega. See pull kestab ikka pool päeva ja käib tõsiselt ajudele. Lisaks ei või kunagi teada kui osavad need sellid on ja kui nõrk on Sinu meel. Tripadvisori foorumites leidub pidevalt hädalisi, kes endalegi arusaamatult on suured summad raha mängu pannud. Hiljem paluvad foorumis abi. Soovitan täie tõsidusega kaaluda, kas oled selleks valmis?
Kaine meele ja paksu naha korral peaks pakkumine muus osas olema õige. Eks otsustama pead ikkagi ise.
Lisaks pööra tähelepanu:
Special offer limited to one week. Possible additional nights: 60 € / night.
Et 600€-ga kolm nädalat Sulle küll ei lubata.

Juba vähemalt kuu aega tagasi ei saanud kevadesse enam neid pileteid osta. Samas on null infot, kas tehakse talvel vaid paus sisse või ongi teema lõpetatud. Kui keegi teab täpsemalt, siis andke teada.

Mangustule:
Võib nii kui naa, kuid ise eelistaks ühe jutiga ära minna Milaanosse. Järgneval päeval on siis teil rohkem aega ja rahulikum ringi vaadata. Milaanos saate oma käsipagasi mugavalt hotelli ootele ka jätta päevaks.

Online check-in'is on Monarch'il kohtade broneerimine tasuline ja kohustuslik. Lennujaamas check-inil määratakse kohad tasuta. Suht haige suhtumine muidugi nende poolt. Mitmekesi minnes on muidugi risk et viimasel hetkel ei saa nt suurema perega enam lähestikku kohti vms. Lisaks võtab lennujaama check-in lisaaega nii Sinul kui lennufirmal.

Madeiral on suvised temperatuurid inimlikumad, lõunas sisemaal võib pisut karmiks kätte minna. Madeiral mägedes on rohelust ja lopsakust küllaga. Sõltub siiski paljuski mis laadi reisi plaanid. Konditsioneeritud autos ringi sõites pole ehk suuremat vahet, matkates on suur vahe.

Terminalide vahel sõidab non-stop tasuta rong. Pole vaja muretseda.

Iamsterdam kaart üldjuhul vist suurt mõtet ei oma. Ainult siis kui on plaan just neid toodud muuseume külastada ja suht palju ühistranspordis ringi sõita sinna juurde:
http://www.amsterdam.info/pass/

Peaksid natuke eeltööd tegema parkimise osas.
Cinque Terre ja Portofino on autoga päris tülikas läbida. Cinque Terre linnakestesse ei saa turistid üldse lihtsalt sisse sõita vaid auto tuleb jätta kallitesse parklatesse (kus samuti ruumi napib). Portofinos on ka päris vähe parkimise ruumi ja see on väga kallis.
Miski ~20€ päev on sealkandis parkimine.
Garda ääres juunis ei oska öelda aga juulis oli samuti väga raske vaba parkimiskohta leida (vt kasvõi google street view'ga ja näed ise).
Veneetsiat külastades tuleb auto jätta Mestresse.

Millal te lähete? Hetke seisuga oleks vist Aqualand parem valik, sest Siamis on suur osa pargist remondis (tehisrand + lainebassein + mitu toidukohta) kuni aprilli alguseni. Tripadvisoris pahased kommentaarid et niisama olemise ruumi on ülivähe neile kes pidevalt torudest alla ei lase (loe lapsevanemad).
4a ja 6a vanustele oleks ka niisama vist Aqualand kohasem. Siam on iseenesest suurem ja uhkem, selles pole kahtlust.

Ma olen ka jälginud kohvrite mõõtmist ja see on ikka väga seinast seina ja juhuse küsimus. Ükskord käidi iga reisija pagas personaalselt üle ja trahvimaksjatest tekkis lausa eraldi järjekord. Teinekord kontrollitakse vaid pooltel ja siis kui boardinguga kiireks läheb lastakse ülejäänud ilma kontrollimata sisse. Mõnikord sõltub hetkest mil mingi töötaja väravasse jõuab ja sellest hetkest hakatakse ka tõsisemalt kontrollima. Päris mitmel korral pole pagasit üldse kontrollitud.
Kokkuvõttes tuleb siiski valmis olla et just Sina neile hambusse jääd.

Pakuks ka Maroko või Kanaarid.
Maroko jättis endale Egiptusega võrreldes küll märksa parema mulje - kohalikud mõistlikumad ja puhtam ka.
Kanaarid on standard kindla peale minek, kuid kallim.
Aga vaata kindlasti ka viimase hetke pakkumised üle.

Kui nad reaalselt lubavad läpaka salongi võtta siis ei ole tõesti probleemi. Samas teise väiksema käsipagasi ametlikud mõõdud on 35×20×20 ja sellesse raami vähemalt tavapärane läpakas ära ei mahu.
Lennuki kõrval virisemisest pole ilmselt enam suuremat kasu. Arvan et igaüks on näinud kuidas pagasit jõhkralt loobitakse.

to tripp:
Reaalsem ja minu arvates ainus alternatiiv on võtta standard seats + priority boarding (eeldusel et üle 90 reisija sama ei tee). Standard seats valiku korral maksab see kokku 5 + 2 = 7€/7£ suund.
Ehk siis edasi-tagasi lend läheb 14 raha kallimaks, jätkulendude korral enamgi.
Seega võib öelda et tegu on varjatud hinnatõusuga.

Ei kujuta ette kui peaks jätma läpaka pagasimeestele loopida...