isaac

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
63 meeldimist
4 postitust / 448 kommentaari
12 (1.9%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Ma olen aru saanud, et kõigil kel oli õigus saada lennujaamast 30 päevane viisa tohivad nüüd aastas maapiiri ületada vaid kaks korda. Kas Eesti pandi ka nüüd sinna 30 päeva maapiirilt viisa saajate nimekirja huvitaks ennastki. Netis leiduva mitteametliku info järgi ikkagi nüüd on: http://www.thaivisaservice.com/visa-rules Aga teemaalgatajal oleks vast kindlam ikka saatkonnast üle küsida.

Kas mitte üheltmaalt ei langenud 75% tasumise nõue kõikidel Swed Gold kaartidel 50% peale? Vähemalt mina sain panga jutust niimoodi aru.

Sõltub sellest kuidas te oma lende planeerite kas päevades või tundides. 12 kuud ette on nii pikk aeg, et tundides pole mõtet planeerida, täiesti tavaline on, et lennufimad mingid muutused teevad oma lennuplaanides.

Ontime Frequency 57%, Average Delay 12.1 min, need numbrid väga ei julgusta.
Kui lennuk pargib end sinna kus peab ise lennujaama silkama polegi vast nii hull, aga bussi ootamine võib teinekord ka 5-10 min. olla, vaevalt Ryanair slotti kuskil lennujaamas kasutab. Plaani vaadates tundub, et lennujaamale tuleb peale teha sisuliselt täisring ja lisaks mõned elegantsed ringid ka kaupluste vahel, kuigi lennujaam tundub ise väike olema.

Kaardinumbris sisaldub riigi kood, ehk kauplejad saavad ise valida millise riigi kaartididega lastakse maksed läbi millistega mitte.

Teema algataja on oma algset postitutst veidi korrigeerinud ja nüüd on aru saada, et jutt käib ikkagi väljapääsude juures olevatest kohtadest. Arvestada võiks ka sellega, et osadel lennukitel käib economy teenindus ainult lennuki sabaosast, seega pead enne pileti ostmist eelnevalt uurima milline lennuk lendab ja oma plaane võib olla veidi nihutama.

Kui sa kuupäevad ja kellaajad klappima saad siis British Airways sõidab Tallinnast Heathrowsse otse teinekord suht soodsa hinnaga. Aga kuna ta lendab nii harva, siis pigem ei saa aegu klappima.

Ma usun, et sa peaksid lennufirmasse ise helistama ja küsima kuidas sa sinna ritta koha saaksid. Lihtsalt peab arvestama sellega, et isegi juba lennukis olles enne lendutõusu võidakse kohad ümber tõsta kui kellelgi imikuga reisijal on hälli vaja.

Sinna ritta saavad eelisjärjekorras imikutega reisijad, sellele seinale kinnitatakse häll.

Pank seda bronni ei saa ise kuidagi vabastada, selle peab ikka raha saaja tegema või siis ainult tehingu vaidlustamise korras pangas milleks kulub miinimum 2 nädalat. Tundub, et see on mingi Budgetairi enda sisene broneeringunumber mis teil on, jusiis mingil põhjusel ei ole nad saanud lennufirmalt õigust pileteid välja kirjutada.

Huvitav, kui ma varem tihedamalt Tais käisin oli turistitele küll teised hinnad
näiteks turul ja ka transport. Pattaya kastitakso oli turistile poole kallim kui kohalikule.

Huvitav, esimest korda kuulen sellisest asjast, lausa uskumatu, on seda kuidagi võimalik kuidagi kontrollida ka? Osadel reisibüroodel on selline asi võimalik kui ostad teatud kindlustuse koos piletitega ja lennata ei saa. Aga mismoodi see Etihadiga võimalik on, piletidki polnud nende käest ostetud.

Kui midagi muutunud pole, siis niinimetatud stamping fee on $50

Lennujaamaksud moodustavad piletihinnast suht väikese osa tavaliselt. Parim mis võimalik teha on mingi raha eest kuupäevi muuta vast, kui seegi on nende piletite puhul võimalik.

Tegelikult ei toiminud Drupal hästi ka ka Macil, eriti andis see tunda retina peal kus kogu tekst oli nagu kirbusitt. Homme algab juba aasta 2017 kus 4K resolutsioon peaks olema juba mingisugunegi standard. Ega phpBB on tänaseks ju samuti minevik, pole ju normaalne kui lugemiseks zoomima peab.

Sinu kaardinumbris peitub nii kaarditüüp kui ka riik kus kaart välja antud on.

Sellest on siin enne ka pikalt juttu olnud, sul peab olema lennupilet ette näidata riigist välja 30 päeva jooksul. Millisesse riiki see pilet ostetud on, Tai piirivalvet ei huvita. Minnes ei tohiks probleeme olla kui dokumendid korras.

Millise autoga, keegi ei viitsi sul taksomeetri järgi enam poolteist kilomeetrit sõita. Need teised kaubamajad on jah tõesti paarsada meetrit lähemal. Isegi Sukhumvitile on sealt hotellist ikkagi suht pikk maa, eriti kui päike läbi sudu pähe lajatab ja hingata midagi pole.
Ma ise võiksin seda maad käia, aga milleks ma peaksin teisi pereliikmeid selle põrgukatlaga piinama.
Teadmiseks veel, et see bassein on seal juba mingi aeg suletud olnud.

Ma ütleks, et Kambodza on praegu küll palju ohtlikum koht, kui ta oli 10 aastat tagasi. Tol ajal oli ikka kotijooks seal üsna harv nähtus.

Lähedal on suhteline mõiste, aga kilomeetri raadiuses seal küll ühtegi arvestatavat kaubanduskeskust pole.
Väga hea asukohaga on näiteks see hotell

Kõik jalutuskäigu raadiuses, ja hind pikemalt ette võttes umbes sama.

Ta ei töötanud saatkonnas vaid oli NGO. Saatkonnast anti vaid infot kas pahasid on linnas nähtud, umbes, et täna ära sinna poodi mine, aga homseks peaks jälle õhk puhas olema. Sellest mis sealkandis toimub jõuab meieni vaid murdosa infost.
2-3 hukkunuga plahvatus ei ületa enam ammugi rahvusvahelist uudistekünnist.
Mis Eestisse puutub, siis vene ajal oli ka piisavalt no go tsoone kus parimal juhul vaid korraliku kolakaga pääsesid.

Tuttav Ameeriklane töötas Malis, Bamakos. Sisuliselt iga kord kui linnapeale tahtis minna tuli saatkonda helistada. Lepingus olid kirjas tänavad kuhu ei tohtinud oma jalga tõsta. Nimekirjas olid sisuliselt kõik piirkonnad kus oli mingigi meelelahutus.
See on nende väikeste numbrite tagamaa.