Osale Trip.ee kampaanias ja võida 2 lennupiletit Maltale.

Vaata lähemalt siit

alpimatk

Uus kasutaja

alpimatk

Kasutaja alpimatk liitus 10 aastat tagasi

  • 0
    (Meeldimisi)
    Meeldimisi
  • 0 / 7
    (Postitusi / Kommentaare)
    Postitusi / Kommentaare
  • 0 (0%)
    (Külastatud sihtkohti)
    Külastatud sihtkohti

Viimased postitused

  • 19

    Saksa, Austria, Sloveenia, Itaalia jalgrattamatk

    • Reisihuviline
      No nii hull see asi ei ole, et kohe -20kg. Eks see sõltub, millise eelarvega - võimaluste, olukorra või ideega keegi oma rännakut alustab. Muidugi on kindel tunne, kui "tagatasku" muret ei ole. Aga kindlasti jäädakse siis omamoodi ekstreemsest seiklustundest ilma.
      Olen minagi "olude sunnil" väheste vahenditega sellise retke teinud. Võimalike marsruutide osas sai siiski eelnevat kodutööd tehtud. Päris ilma toiduta pikalt siiski olla ei saa, seda on inimkatsed teatud laagrites tõestanud. Kalorid on olulised, kuid rattasõiduga kaasnev füüsiline koormus (loomulikult koos kaloririkka "suutäiega") kasvatab lihasmassi, mis tõstab kehakaalu juba esimese paari nädalaga ka 30-kraadises kuumuses ning korduvalt üle "kahe ja pooleste" käies. Minule andsid jõudu isamaalt kaasa võetud rasvased sealihakonservid (kuid seepärast muutus pagas parasjagu raskeks) ja odav saksa šokolaad. Ja alates juulist leiab tõesti sealkandis ka vitamiinikandjaid pea kõikjal. Metsikuid saab ise puu otsast või mägedest kuid pole ka patt istanduseomanikult küsida. Tõsi paaril korral võtsin minagi kapsast, sibulat (loomulikult suure põllu servalt), sest polnud kelleltki küsida. Ja neljast kaasavõetud plastikpudelis "Vana-Tallinn"-ast, millest kaks tänutäheks ära andsin, jätkus ka üle poole reisi, et aeg-ajalt mõnes fantastilises ööbimiskohas õhtul "suuremeelseid mõtteid " mõlgutada.
      Ent see pole veel kõik - olulist rolli mängisid selle "kehvapoolselt keskmise" toitumise kõrval ka korrapärane režiim, ning puhas mägede õhk ja loomulikult vaimne "vabanemine" - st. mäed ise. Seepärast vast võtsingi esimese kolme nädalaga pea üheksa kilo kehakaalus juurde!
      Eks ma olen oma käikudest-muljetest siin varem kirjutanud ka, kõike ei jõua-viitsi üle korrata. Hakkan nüüd brutus´e pilte vaatama.
      Kõigile minejatele ikka - tuul vastu!
  • 8

    Suveniirid Shveitsist

    • Reisihuviline
      Võiksin ju oma tekstis muuta, ent olgem ausad. Isegi kõhklesin, et kas on nagu Fritz või ei, kuid "sch" unustasin sootuks. Vaat siis, mis teeb aeg, kui ei ole mitu aastat saksakeelse teemaga kokku puutunud.
      Loomulikult on Šveits saksa keeles - Schweiz!
  • 15

    Metroo Helsinkis

    • Reisihuviline
      Need on siis jah vahemaad Länsisatamast Ruoholahti (Metro algpeatusse) ja Rautatieasemalle (rauteejaama).
      Inimene kõnnib tavaliselt 1 km kümne minutiga. Et mitte ennast "tappa" ja väga higiseks ajada, võiks varuda kümme min. lisa aega. Iseasi, kui need kohvrid ikka ülirasked ning ilma ratasteta on. Ent siis osutub ka see 1,6 km probleemiks. Telli ikkagi takso - see hind ei ole kogu "mängu" juures nii tappev!
  • 13

    Grossglockner Hochalpstrasse

    • Reisihuviline
      Äkki ongi see nii, sest neid "kahe ja pooleseid" oli mu rännakul päris mitmeid. Ei ole enam viimasel ajal kaartide kallal kodutööga kah tegelenud. Näed siis, mis kolm aastat on teinud!
      Mäletan siiski hästi, kui ühelt kohalikult (temaga me koos kõrtsmikuga seal üleval Hochtor`il õlut jõimegi, sest nad olid igapäevatuttavad) küsisin ja ta ütles, et on juba kolmteist aastat siit iga päev üle käinud. Ta käis Heiligenblut´ist Zell am See`sse tööle. Ütles, et selle eest me raha maksamegi, et tee sõidetav oleks.
      Samas, sellel kõrgusel peaks talvel 4-5 m lund olema, nagu rääkis üks teine kohalik pisut lääne pool Šveitsi Graubündenis Flüelapassil. Ja see kuru, nagu paljud teisedki, on küll talvel suletud. Ainult, et Davos Platz`ilt läheb raudteetunnel, mis talvel sealt alt autosid läbi veab.
      Aru ma nüüd ei saa, millisest "urust" see austerlane siis talvel läbi käib - tunnelit seal ei ole?
      Need lisatud lingid on küll selgitavad.