palukas

Reisisell, liitus Tripiga 10 aastat tagasi. Tahab minna:
1 meeldimist
8 postitust / 60 kommentaari
11 (1.8%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Mine kohale ja avasta maailma ! Kohal erinev maailm kodumoosist ja hoopis vahvam ! Alati leiad aseme !

Kui tahate kämpades ööbida, siis Põhja - Horvaatia omaette tase !
Lisaks Pula

Meil õnnestus eelmisel aastal väga odavalt paika saada marsruut Turu-Malaga ja tagasi Faro- Stokk-Tallinn Ryanairiga. ( ms ringi pileti hinnaks atuli u 140 EUR ) Kas Gadiz , Sevilla, Cordoba, Granada, Huelva pole siis huvitavad? Kuna sõitsime ratastega ringi, siis nt Tavira osutus vägagi huvitavaks ( eriti kämp saarel ). Aga Hispaanias/Portugalis on mulraudteele` vaid kiidusõnu
Üllatav tähelepanek oli et 1-tärni hotellid nii Malaga kui Sevilla südalinnad olid väga heal tasemel ! Eelarvamused maha!

Kuna omame omalt `rattamatkalt ´u 2500 km kogemust Marokost ja palju huvitavaid tähelepanekuid, siis võiksin jagada päris häid soovitusi.
Kui hästi otsid, leiad ka kontakti / pilte ka Facebookis üleval /
Ainus soovitus- alusta parem Marrakechist ! ( Hassan korraldas meie majutuse vanalinnas; toonane telefon olemas )
Marokos bussid väga head !
Huvitavaid linnu ka kamaluga, nt Casablanca,Kenitra, Essouira SIC Quarzazate !
Miskit pole mõtet ette broneerida-nii tuleb huvitavam seiklus sest jääb valikuvabadus!
skype: palukas1177

Riia-Skavsta jaanuaris u 8-9 LVL ( ca 13 EUR ) ja Skavsta-Malaga u 426 ( ca 50 EUR ) SEK ja loomulikult mõlemad otsad Ryanairiga . Pead sobitama vaid kuupäevi

Johhaidiile-üldfoorumist said postitused alguse..Pole minu huvi kellelegi endpähe määrida

Igati mõnus firma. Niuksuvad need kes kirjaoskamatud või lauslollid , sest Ryanair toimib tegelikult väga hästi kui oled enda jaoks teinud reeglistiku selgeks! Ka pole mina kuulnud streikidest, mis tegelikult reisija jaoks ikka päris suur jama( olen kokku puutunud ka selle toredusega) ! Ka on nad ikka üsna hästi graafikus püsiv firma . Virisemiseks leiab aga alati põhjuse kui otsiada

Kui keegi soovib mõnda kasulikku nõuannet rattaga sõidu planeerimiseks Porto-Lissabon-Faro või Malaga-Gibraltar-Gadiz-Sevilla-Faro, siis mõned olulised tähelepanekud matkadelt mida jagada täitsa

Plaan septembris. Mul telk vihmavari-ei vaja muud kui pinda kuhu paigutada. Aga mis arvad ratta laenutusest saarel?

Sõida rongiga lennujaamast lõpp-peatusse ja vali majutus vastavalt maitsele! Otsuse saad teha peale toaga tutvumist !
Lauslollus on neti kaudu broneerimine, sest minetad tingimise võimaluse lisaks.
Majutuse võimalusi rohkem kui oskad ette kujutada !

Üks uskumatult huvitav linn on Kenitra. Täiest erinev muust! Justkui muusast puudutet ! Nii eriline ! Linn justkui kunstniku pintsli puudutusest leidnud oma näo

Tere
Kui ületad piiri, siis küsitakse kindlasti-kuhu lähed ja siis peab sul olema käepärast mingi hotelli aadress või suvaline marokolasetelefoninumber.
Hotelle pole mõtet broneerida, ka mitte Casablancas.
Kui miskit huvitavat tahad leida, siis saan saata meie reisikirja. Kontakti leiad minu varasematest postitustest
mis rattamatkade all . Nägime matkal maad oma 2500 km

Kui tahad tegeleda, tegele lennupiletitega; hotellid soovitan jätta kohapealseks otsustamiseks ! Nt Marrakechis leidsime vanalinnast supervahva öömaja tänu kohalikule Hassanile ja nii kõigis teisteski linnades

Palun soovitusi kuis kõige soodsamalt aastavahetuse paiku Tais ära käia

Parim raha on plastikraha- kui vaja , võtad seinast. Minust pangateenus polegi hullu hinnaga !

Kui ühel päeval said ühtede piletitega Ok, tee järgmisel päeval teistega check-in. Paraku toimib asi teinekord sedasi!

Sellise ratta võiks ju kasvõi kõigile näitamiseks kaela riputada ja veljed kõrvarõngasteks.
Ryanairi 30 kg annab matkasellile võimaluse matkavarustuse odavamaks kohaletoimetamiseks, sest ratta eest tuleb maksta . Teistel firmadel kaal 20 kg .

Lõpeks oleneb kõik piirkonnast kuhu minnakse ja matka marsruudist
Marokos oleks ma saanud rentida vaid kaamelit, sai ka jeepi. Kui matk pole radiaalmarsruudina planeeritud, siis kuidas sa ikka tagastad oma sõpra!?

Ryanayriga on ratta kaaluks lubatud 30kg ( soovitan chekingu tarvis omada väljatrükki kodukalt ! ) mis annab võimaluse sinna kasti-pampu pakkida midagi veel lisaks! Muideks, rataste transportimisel on see firma küll üsna korrektne ja hooliv. SIC kummid üsna tühjaks , sest muidu tehakse seda sinu eest ja sellega lõhutakse pakend !
Respekteeritakse nii rattakasti kui pressu, kotti etc
Aga nõuded ju iga lennufirma kodukal ; ratas kuulub eripagasi alla ja selle eest tuleb maksta
Tripi poolt pakutud laenutuse idee võib olla mõnel juhul hea aga ise sellise avantüüri peale ei läheks mitte kunagi ! Olles matkanud ka grupiga kus rahvast 10 inimest , pole veel jamasid lennukile saamisega kogenud...aga ehk on lihtsalt vedanud ...Arvan, et laenutamine või isegi ratta ost kohapealt kaalutav juhul kui ümberistumisi üle kahe

Ryanair'is on tasuta ainult käsipagas (10 kg, mõõtmed 55cm x 40cm x 20cm), muu pagas on kõik tasuline vastavalt kaalule (15 kg/20kg).
Vt tasud http://www.ryanair.com/en/questions/table-of-fees
Pagasi saab samuti registreerida interneti teel (odavam kui lennujaamas seda teha); üks inimene võib kokku registreerida kaks pagasiühikut (ehk siis kotti;-)), kusjuures iga koti puhul arvestatakse kaal eraldi, mitte kogusummana (st näiteks ratas eraldi ja rattakott eraldi).
NB! käsipagasi puhul on oluline, et see oleks üks pakend (mitte näiteks käekott + sülearvuti, vaid ainult käekott või ainult sülearvuti).

vt ka:
http://www.ryanair.com/en/questions/cabin-baggage-allowance
http://www.ryanair.com/en/questions/checked-baggage-allowance

Kõik muu on `rulett´kus on võitjaid ja kaotajaid

Praegu ilm Ouarzazates ja Marrakechis vägagi suvised ...aga ilma kohta küsida kuu ette !?. Mägedes korralikud asfalteeritud teed ...aga SIC tegu mägedega ja meie / ilmselt ka kohalike / mõistes talvise ajaga!
Väga omapärane küsimus 100 km läbimise kohta - kui oled nö vahtralehega , siis ehk 30 min! Meil kulus mägedes, kõrbes u 1000 km läbimiseks 3 päeva

Millisest rahvusvahelisest juhiloast sa räägid- meie juhiluba ongi rahvusvaheline ! Teed, ka mägedes, on päris heas korras. Mosheede külastused võite plaanist välja heita kuna Marokos vaid 2 mosheed kuhu lubatakse mittemoslemeid ja neist üks Casablancas Hassan II rajatu. Meie rändasime marsruudil mille leiad jalgrattamatkade rubriigist