sebin

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
96 meeldimist
39 postitust / 256 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Teemade lõppu võiks panna lingid: tagasi foorumisse, tagasi ülesse. Rullimine tüütab. Otsing ikka siiamaani pekkis.

Tegelikult on Booking.com väga paindumatu, majutusettevõtjal on võimatu ennast oma soovide kohaselt antud keskkonnas ülesse riputada. Jäik raamides süsteem. Siin aitab vana hea telefon, et otse hotelli lauast nõu küsida.

Eks see teise klassi vaguni mugavuse mõiste varieerub. Sõltub arvatavasti rongist. Minu kogemus oli pigem nostalgiline, neljane kajut, uks ees, konditsioneeriga. Olud meenutasid omaaegset Tallinn-Moskva rongi kupeed.

Agrast Delhi olen sõitnud tavalise platskardiga, ei ole midagi hullu võib-olla natuke liiga rahvarohke. Paari tunnise sõidu kannatab rahulikult ära. Pikemad otsad lähevad tüütuks. Jodhpurist Delhi sõites valisin teise klassi kupee, kuna esimese ja teise klassi kupeed olid samas vagunis sain kiigata ka nn. esimesse klassi. Ütlen ausalt, peale tuntava hinnavahe muid põhjapanevaid erinevusi ei märganud. Üleüldse kui on võimalik siis lenda, esimese klassi piletid kipuvad ka lennupiletitest kallimad olema.

Meil on Swediga kogemus. Naisel oli väike intsident. Summa oli küll väike -100euri- naastes esitasime ainult avalduse ja arsti poolt väljastatud arve ning paari päeva pärast oli raha arvel.

Kui leiad otselennu Bangkokkist Hai Phongi siis loomulikult Hai Phongi. Lennujaamast taksoga Ben Binh kaini, edasi praamipilet kombineeritud bussiga kuni Cat Ba linnani. Vaata ainult millal viimane praam läheb, sest Hai Phongis pole tõesti midagi teha, raiskad ainult terve päeva ära. Kuigi linnalähedastes randades on majutused olemas on nad oluliselt kallimad ning ega seal veebruaris vast polegi suurt midagi teha. Linnakeses sees on majutusi igale maitsele. Kohapeal soovitan võrri kuna liiklus on suht olematu. Trippe Lan Ha lahele saad võtta Ben Beo kailt, sõidad kohale astutakse ligi pakutakse erinevaid variante ole ainult mees ja kauple. Kuigi kaardilt vaadates on Ben Beo kai Cat Ba keskusest paarisaja meetri kaugusel ei soovita jalgsi üritada, mägine, eriti tagasiminek linna saab vaevaline olema. Tagasi Hanoisse maksis pilet vist mingi 250k. Bussiga teisele poole saart sadamasse, sealt praamiga mandrile, edasi bussiga Hai Phongi bussijaama ning sealt juba Hanoi bussi peale. Hai Phongi Hanoi vahele oli ehitatud uus kiirtee buss kimas 110 km/h.

Parandasin vanas tekstis ühe komavea -mitte, et mul neid seal rohkem ei oleks- ning viskas teema millegipärast foorumis ülesse esimeseks.

Lai liivane rannariba on alates Tho Quang poolsaarest põhjas kuni lõunasse Bai Bien Cua Dai'ni välja. Võta Google Map ette. Hoi An'i külastajatele mainiks, et linnakese vastas oli rand ära uhutud leidsime sealt ranna asemel liivakotid. Da Nangist lõuna poole jäävad kallid kuurordid, linnas sees on rannaäärne ja lähemal asuvad tänavad odavaid hotelle täis. Restoranide piirkond rannas oleks Bai Bien My Khe kuigi minu arust oli tänavatel odavam ja parem. Longid rannast mõned sajad meetrid mööda tänavat linna poole. Meie lemmik tänavaks sai Nguyễn Văn Thoại mille rannapoolne osa oli söögikohti täis. Õhtune melu kestab kuskil kella kuuest poole kümmneni. Kümmne paiku on juba päris tühi. Tegemist on miljonilinnaga nii, et nälga vast ei jää. Üks asjalik tutvustus:

Kui broneerides ei andnud oma krediitkaardi andmeid -oli võimalik broneerida ilma- siis vahet ei ole milliseid sanktsioone sa Bookingust välja loed, ettevõtjal ei ole ratsionaalne neid sisse nõuda, kalliks läheb. Teoreetiline võimalus muidugi on, kuid see on pigem ulme vallast. Nagu ma aru saan üritad vastutusest hoiduda, väristad oma saja euro eest. Kõrvaltvaatajana tundub mage.

Naljakat ei ole siin midagi, pigem mõtleks hoogsa, ladusa hauakirja peale. Samas kui vennad pardal alkoholi pakuvad -kangemat ma mõtlen- siis minestades jõuad kohale.

Vabandust, ei olnud mõeldud kellegi isiklikuks solvanguks. Ülaltoodut võtke pigem omadussõnana iseloomustamaks vastutavate viimase aja tegemisi. Kasutaja Tfr ütles olulisema ära.

Kui ma nüüd Trippi otsingusse Kuuba sisse löön siis 'hiljutistest teemadest' esimesel lehel on kõige värskem teema aastast 2009. Pask, tehke otsing korda.

Käin Tripis lendude soodukaid igapäevaselt vaatamas. Väga mugav, ise ei viitsi otsida. Tavaliselt otsustan sihtkoha lambist, spontaanselt. Läinud aasta oli hea reisiaasta, kokku sai vahelduva eduga peaaegu kolm kuud ringi reisitud. Head vana aasta lõppu reisisellidele!

Konkreetset Hoi Anni vanalinna sisenemise maksu korjatakse piirkonda sisenemisel, tänavalt. Piletiga saad külastada ajalooliseid hooneid kus piletit ka kindlasti ettenäitamiseks küsitakse. Ei mäleta täpselt vist mingi viis erinevat atraktsiooni oli. Ise piletit ei ostnud kuna sõitsin linna võrriga. Pärast kõndisin vendadest lihtsalt mööda kui vanalinna sisse välja käisin. Tegelikult mulle jäigi arusaamatuks kas pilet on piirkonda või ainult atraktsioonidele sisenemiseks. Tripadvisoris väidetakse, et vanalinna sisenemiseks.
https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g298082-i9204-k7384314-The_answer_of_6_Ticket_from_Hoi_An_Authorities-Hoi_An_Quang_Nam_Province.html

Tundub, et uus Trip hakkab vaikselt paika loksuma. Tähelepanekuid parendamiseks aina harvem, et siis mõned. Vanas Tripis oli foorum 'varia' või midagi taolist, ei tule täpselt meelde. Võiks lisada, oli palju teemasi mis haakusid reisimisega ja erutasid reisisellide meeli. Teine tähelepanek, võib-olla tehniliselt keeruline aga ikkagi, vanas foorumis oli sisselogimisel kohe näha mitu postitust on teemast lugemata. Väga mugav oli.

Laskuks siis mööda läänepoolset rannajoont edasi lõunasse, kus improved lõpetas. Nagu eespool öeldud Lonely Beachilt üksildust otsida pole suurt mõtet, see oli ka saare kõige räpakam ja prügisem osa. Mõned kilomeetrid edasi asub Bang Bao, ööbisime seal paar päeva. Enne pööret suurelt teelt kai peale asus korralik basseiniga hotell, ei virise, kuid kui võtate ette kaardi, siis see lõunapoole väljaulatuv poolsaar on täis korralike mõistliku hinnaga resorte. Avastasime need pärast võrriga ringi kimades, aga ei viitsinud enam kolida. Bang Bao kaipealsed restoranid olid saarel ühed parima köögiga asutused, White Sand Beachil nii hästi süüa ei saanud. Üks saare lahedamaid randu paiknes Bang Baost edasi, kuskil pool kilomeetrit peale Tranquility Bay Residence. Võrriga sisse ei julgenud sõita, kuna purre üle jõekese oli sellises seisukorras, et ainult mõni julgem kohalik võttis riski, võibolla praeguseks on olukord muutunud. Rollud parkisime lihtsalt tee äärde parklasse. Mõnus lebo kookospalmide ja kena liivarannaga , parimad puuvilja sheigid saarel. Kuigi muidu rannaslogelemine ei meeldi, siis seal vedelesin mõnuga paar päeva varju all raamatut lugedes. Kahjuks saare idaosaga ühendus puudus, paar kilomeetrit teed oli välja ehitamata. Saare idaosa on tegelikult veel lahedam kui lääne pool, vähem arendatud, rahulikum. Oma rannaga, hea köögiga majutusasutused. Kusjuures ida pool valatakse teile kokteilid alati ausa alkoholi kogusega mida ei saa ütelda turistidest küllastunud saare lääne poole kohta . Äramärkimist väärib Salak Phet Seafood, mis oli ka saare parima köögiga ning kus saab hea hinna/kvaliteedi suhtega lahedat majutust vaiadele ehitatud külakeses. Long Beach tasub väisamist, juba ainuüksi tee sinna maksab midagi. Betoontee läbi mangroovi metsa jne. Kohti on palju, ilma võrrita pole saarel suurt midagi teha. Idas on teed lauged väljaarvatud tee Long Beachile, saare läänepoolne tee on kohati üsna järsk ja kurviline kuid rahulikult liigeldes pole hullu midagi. Võtke reisile võimalikult väiksem seljakott, saarele saabudes rentige endale terveks puhkuseks võrr ja liikuge ringi ning ööbige erinevates kohtades.

Swedbanki krediitkaart toimis igal katsel. Sula vahetasin pangas, kursiks 7,22. Vahetasin õhinas liiga palju lahti, mõttes oli Shanghaist endale midagi selga vaadata. Kahjuks osta polnud midagi, sealset kaubandust iseloomustaks kenasti sõnapaar 'kõnts ja kallis'. Raha tagasivahetusel eurodeks oli mitmeid üllatusi. Jüäänist sai linnas lahti ainult Bank of China's. Vahetatakse ainult 500 US väärtuses sutkis -või ekvivalent mis euros teeb 440- per nose. Kursiks sain 7,44. Pärast selgus, et oleks saanud ka lennujaamas vahetada kuid sealne oli naljakurss. Kõige suurem spread mida märkasin oli Tallinna lennujaamas, ost 10 müük 4 nii külma kõhuga pole isegi kõige kõvemad Hiina 'ärimehed'. Käidud 2016 oktoober .

Ööbid ikka seal kus parajasti asud. Meie broneerime majutust tavaliselt esimeseks päevaks ja seda ka ainult siis kui saabumine hilja peale jääb. Broneeringud seovad liialt ajakava, kohapeal on kergem otsustada kauaks kuhu jääda tahad. Muidugi sõltub millal reisid, enda reisid sätin tavaliselt natuke enne või pärast sihtkoha tipphooaega. Konkreetselt Hoi An asub umbes 20km Da Nangist.

Eeldatav eelarve ja natuke peale on alati kaasas sulas. Raha vahetan saabudes külastatavasse riiki. Kaardid on kaasas pigem ettenägematuteks juhtudeks. Arvatavasti määrab harjumuse sularahas sissetulekud, ei ole mõtet reisiraha arvele panna, et pärast pangale lõivu makstes mujal välja võtta.

Hiinas ringi liikumiseks mugavaim viis on kiirrongid. See on uskumatu kuidas raudteeliiklus viimase 7 aasta jooksul arenenud on. Täielik ulme, 20000 km kiirraudteid, rongid mis lajatavad 300-310km/h, iga 5-10 minuti järel väljuv rong jne. Kogu transpordisüsteem jättis väga võimsa mulje, liikusime kiirrongidega 5000km. Ronge valides valige kindlasi G-ronge. teadmiseks, et mida vähem G tähel numbreid taga seda vähem peatusi loogiliselt ka kiirem sihtkohta jõudmine. Näiteks Shanghai-Nanjing; G6 - 1h 7min, G222 - 1h 22min, G7102- - 2h5min. Shanghai lähedal 20min sõitu asub Suzhou mis väärib kindlasti paari päevast külastust. Teise klassi pilet maksis kassast ostes 34,50 renminbi'd.

Asi ei ole uutes lennukites vaid oma reisiplaani prsekeeramises. Minu suurepärane kogemus siis VietJet'iga. Esimene lend oli Saigonist Nha Thrangi. Lend pidi toimuma millalgi hommikul 11 paiku. Tõusime rõõmsalt, sõitsime bussiga lennujaama aga mida pole on meie lend. Asi läks päris ärevaks otsustasin mobiiliga kodulehelt järgi vaadata mis jama see on. Tuli välja, et nad olid mulle öösel kell 4 sõnumi saatnud 'vabandame teie reis väljub õhtul kell kümme'. Terve päev tuksis. Teisel korral istusime lennujaamas -täpselt ei mäleta kuhu me lendasime- reisi lükati 40 minuti kaupa seitse tundi edasi. Kokku oli mul kuus siselendu millest kaks naljamehed&Co'ga ja neli Vitnamairlinesiga viimasele ei ole mul midagi ette heita.

Täna hommikuse seisuga pakkub Vietnamairlines 03.02. Saigon -Hue 650000VND mis on 27 EUR, tagasi 07.02 Saigoni 1400000 mis on 58 EUR.
https://www.vietnamairlines.com
Vaevalt, et odavamaks läheb pigem ostetakse pidustuste ajaks letid tühjaks. Mäletan, et ise ostsin paljud oma siselennu piletid just nende kodulehelt kuna seal on tihti üllatavalt häid diile. Odavlennufirma VietJet tundus vähemalt mulle liiga kallis ning peale kahte lendu nendega ka rohkem nalja- ja pullifirmana.

Void proovida Hue'sse, 70km Da Nangist. Bussiliiklus on linnade vahel tihe.