Gloobus112

Rändur, liitus Tripiga 9 aastat tagasi. Tahab minna:
50 meeldimist
3 postitust / 208 kommentaari
32 (5.1%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Eks olen ka üks nendest turistidest olnud, kes Phanganile kiivrita tiiru peale teinud. Eks nüüd tagasi mõeldes oleks võinud võinud end kaitsta tõesti, sest Haad Rin-i poolsed mäed olid päris "toredad". Samas muu osa liiklus oli suht rahulik ja eks see v-olla panebki paljusid kiivrist loobuma. Filipiinide väiksematel saartel olen ka muidugi kiivrita kulgend.
Viimati Hispaanias sõites sai igatahes juba ka kiiver pähe topitud ning eks järgmine kord läheb ka väljaspool Euroopat see kasutusse. Pole motet tervisega väga riskida...

Dominikaanis ju ESTA-ga küll midagi teha ei ole. Stockholmist otselennuga minnes maandud seal ja saad viisavabalt 180 päeva olla (poole aasta jooksul)

Siselendude terminali eest oli "meter taxi" lett ja seal ei olnud midagi fixitud. Lett tahtis 100 THB lisaks taksomeetri arvele saada, mille andsin taksojuhi kätte. Tõenäoliselt kui ise taksojuht üles seal leida, siis saab selle summa vast vahele jätta, kui see muidugi just lennujaama välja/sissesõidu tasuga kuidagi seotud ei olnud. Karonisse läks igatahes koos sellega kokku mul ca 850 THB. Sõit oli igatahes üsna pikk kuigi taksojuht ei hoidnud just end väga tagasi gaasiga ning lõpuks oli suht hea meel, et ei võtnud minibussi koos teiste turistidega.

Tõsi, Phangani Haad Rin poolse otsa mäed olid päris põnevad rolleriga läbida aga teiste asulate pool oli ikkagi suht rahulik liiklus ja kui silmad lahti hoida, siis tundus väga turvaline sõita. Phanganil võib lisanduda ka "full moon" pidude koefitsent korra kuus, kus siis v-olla kerges vines pulti istutakse. Isiklikult sihtisin just kunagi selle peo välist aega seal saarel.
Phuketil olles tundus juba taksoga sõit kergelt ebaturvaline arvestades , kui närviliselt seal linnas ja mägede pool liigeldi, mis siis veel rolleri seljas seal tunne võib olla.

PS. Kes eilset Jussi intervjuud nägid tema õnnetuse kohta, siis ka siit minu soovitus. Ärge vähemalt Phuketil rolleriga sõitke. Phuketi lennujaam oli plaasterdatud ja lonkavaid inimesi täis ja oli aru saada,et just mingi roller vms õnnetus oli selle põhjustajaks. Ise olen väiksematel saartel rentinud, kus tundub ohutum. Tõenäoliselt just teiega ei juhut midagi aga miks peaks saatust proovile panema?
Lisaks mainis ka Juss, et Tai pole enam see, et kohalikud petavad jne..jällegi see Phuketi teema, kus teenindajad isegi hotelli lauas ei viitsi enam sulle "wai"-d teha ja kui ise neid nõnda tervitad, siis tuleb neile see meelde küll...

Tere,

Tulin just oma 4dalt tripilt Taist. Käisin siin lõpuks ka Phuketil ära. Oli enne eelarvamus ja see sai ka nüüd kinnituse. Paras koht korra seal maanduda ja siis Andamani saartele kiirelt edasi minna. Oleneb muidugi kes mida otsib, kes tahab pidu panna ja meie purjus idanaabreid vahtida, siis näiteks soovitaks Patongi minna...kes otsib rannapuhkust siis lugegu nüüd edasi.
Selles mõttes on Krabi kandist hea alustada. Ao Nangist oleks ma paar päeva ja käiks vaataks Railay ranand üle. Edasi seal siis paatidega allapoole minema.
Seekord vaatasin üle Koh Mook-i, Koh Ngai ja Koh Kradani...viimane meeldis neist kõige rohkem, Ngai ka väga ilus koos mõnusa snorgeldamise võimalusega nagu Kradan. Kõige vähem meelsid Mook, kuigi positiivsust lisasid seal kohalikud inimesed. Lisaks soovitaks minna kõige alumisse otsa Koh Lipele. Loomulikult kõige lähemal Krabist minna on Lantale ja Phi Phi, need väärivad ka külastamist. Aeglasema paadi hind oli näiteks Kradanilt Phuketisse 1400 THB nägu, kiirpaadiga Phuketist Ngaile oli näiteks 2100 nägu, hea kiire aga kallim... Eks Krabi kandist liikudes võib siis ise arvestada, peaks sarnased hinnad vast olema.

4,3 ja 500 km eemal, mis seal kõhedaks teeb?

Kuram, Mia purustas igasuguse turvatunde nüüd:). kuidagi sellisele võimalusele ei mõelnudki.

Lisaks abiks ka näiteks väike tabalukk kohvrile. Endal selline igal reisil kaasas, millega seljakoti lukud kokku tõmmata...küll saaks selle lahti suurema jõuga murda aga vaevalt et hotellis väga tahakse konkrteeselt neid murdma hakata...

Mul on vastupidi. Esimesed lennud tundusid kuidagi mõnusad ja turbulentsid ei häirinud. Nüüd aastaid edasi on iga lend natuke vastikumaks muutunud. V-olla abiks ka tehtud "go around-d" ja mõne tunnised tiirutamised lennuvälja kohal halva ilma tõttu jne.Tõsi , kui on mitme vahemaandumisega reisid olnud, siis viimases otsas on küll juba suht tuim tunne ja suht ükskõik mis toimub:)

tripp...tõde on v-olla valus kuulata, aga miks sellist tõde siin foorumi teemas levitada, kus inimesel tugev lennuhirm? Võime ju võrdluseks tuua positiivset statistikat aga üks tilk hirmujuttu võib selle kõik ilusti ära nullida.

Cebu linnast sai bussiga mindud 5h sadamasse ja praam Bantayanile paberite järgi 1h, mis venis tormi tõttu väe pikemaks. Siquiorilt Bantayanile minek võib ajaliselt seega päris pikaks venida. Meile lisandus ka siis Bohol-Cebu ots .Tasub ka arvestada praami aegadega, kunagi väljus viimane laev 17.30, v.olla see muutunud nüüd. Igatahes tasub mõelda variandile alustada saarele minekut Boholilt ja võtta Siquior üldse esimesena.
Ps. Pole Siquioril ise käinud, keegi oskab v.olla siin midagi täpsustada.

..Lisaks on seal ka teisi, kes käivad 2x WC ja passivad seal tagumikud sinu näo juures, lisaks saad siis uinuda WC mõnusate helidega. Seal seina juures on ju üldjuhul antud WC, sealt toovad siis stjuardessid sulle mahedaid napsujooke?

Kas Airasia alustab ka lende nüüd BKK-st? Täpsuse huvides küsin.

Lisaks..Marit 78, 10 eur eest peaks kohapeal vast 360..370 bahti saama :)

Jah. See kindlasti minu ja mõne mu tuttava arvamus ega ole absoluutne tõde..aga olles Tai rist-rästi läbi käinud, siis jätaks ISIKLIKULT selle koha viimaseks.
Lisaks kui veel rannast eraldi rääkida , siis mul tõesti kahju kui mõne inimese Tai ranna kogemus sellega piirdub...
Mis puudutab päike12 kommentaari , siis 10..15 aastat tagasi oli internetis oluliselt vähem informatsiooni sihtkohtade kohta. Nûûd leiab kas või youtubes igasuguseid abistavaid videosid, foorumitest rääkimata. Inglise keele oskus on minu arvates suht oluline ainult.

Kui inglise keele oskus puhas 0 , siis oleks v.olla lihtsam tõesti paketireis võtta...teisel juhul tasuks kindlasti omal käel minna. See kas reis esimene või teine ei oma üldse tähtsust..eriti veel Tais , kus on turistile kõik suht mugavaks tehtud.
Ps. Tai on eestlasele viisavaba.
Muud vastused peaks ka siit foorumist otsides kätte saama.

..ja viimaseks...kindlasti jäta Pattaya oma sihist välja..

  1. Tai/Kambodza. Milano ümbrus. Ibiza. Lähinaabrid.
  2. Birma või Kambodza või Dominikaan ja Euroopa tiirud suvel ja sügisel.

Baiyoke asub ju suht lennujaamast tuleva mrt kõrval. Hotell ise suht väsinud aga vaated mis näiteks maast laeni akendest kätte tulevad viivad mônest määrdunud seinast pilgu eemale. Kõrval on seal igatahes tänavaturud ja jalutuse kaugusel ka suured keskused.

2014 sai see tee läbitud Langkawilt tavalise praamiga. Tol ajal veel viisavabastuse andmed ei olnud Lipele jõudnud ja korra oli variant et peab tagasi liikuma...õnneks tuli üks targem ametnik värskemate andmetega ja naksti oli 15 päevane viisa passis.

Hea küsimus. Ootaks ka soovitusi.

Koh Makil tekkis peale teist ööd tunne, et tahaks tagasi tsivilisatsiooni. Muidu kõik tore aga peale pimedat pmt ainuke lõbustus on vaikses hotelli söögikohas istuda. Muidu ilus saar aga 5st ööst lahutaks kaks. Need kaks ööd lisaks siis Changi erinevatele randadele.Muidugi ise sai seal kahekesi oldud ,kergelt suurema seltskonnaga v.olla lõbusam.

Rolleriga oli OK ring Cozumeli saarele teha aga pikemad otsad vast rendiautoga mõnusamad...kuid tõenäoliselt on need ka rolleriga teostatavad.