Eestlane02

Rändur, liitus Tripiga 7 aastat tagasi. Tahab minna:
11 meeldimist
9 postitust / 30 kommentaari
19 (3%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Mingi ümber saare tuur või ise rendid rolleri ja teed tiiru peale olulisematele kohtadele. Väljasõit koos kanuutamise, snorkeldamise ja matkamisega Ang Thong National Marine Parkis. Võid ka tripi Koh Taole teha või sinna sukeldumistripi võtta. Soovi korral elevandifarmi saab vist ka külastada. Minu mäletamist mööda oli paar viewpointi ka, kust vaateid saarele nautida.

Meil oligi kohapeal 2 nädalat umbes selline eelarve, võib-olla isegi suts väiksem. Saime hotellid (üle 800B per öö ei maksnud 2-kohalise toa eest, odavamad kohad on ka viisakad), söögid (vahel tänaval, vahel mõnes söögikohas), kõik laeva ja bussipiletid (liikusime mitmes kohas, teil peaks see summa väiksem tulema) ja palju ekskursioone ning ka Discover Scuba sukeldumise selle raha eest. Tõsi, alkoholi peale mõne üksiku õlu me ei tarbinud, pole eriti joogiinimesed lihtsalt. :) Ei ütleks, et millestki ilma oleks jäänud, eelarve oli piisav. Vaata pilte ja juttu (inglise keeles, 6 postitust, sh Koh Tao): http://www.healthymargit.com/category/travelling/tai-2014

helani: Koh Tao on täielik väike paradiisisaar, sinna läheks iga kell tagasi. Khao Sok meeldis meile ka väga.

Sõin Tais piisavalt nö tänavatoitu, midagi tervisega ei juhtunud, kuigi tavaliselt olen reisidel tihti haigeks jäänud just kõhuhädadega, näiteks Türgis, aga ka Itaalias jm Euroopas.

Praegu hindasid lehitsedes mai-juuni-juuli (näiteks), siis leiab EA-lt isegi paremad hinnad kui AirBalticult…

Mulle näiteks sellised megalt ülerahvastatud kohad väga ei meeldi (just randade osas), seega ma jätaks heaga Phuketi ja Pattaya ära ja oleks väiksematel saartel hoopis kauem. Maitse asi, aga ma soovitaks nii. :)

Sukelduma ja/või snorkeldama, kui vesi ja akvaariumikalad vähegi põnevad tunduvad.

Kindlasti kirjutage palun reisimljeid ka jaanuar-veebruar käijad. Tahaks ka ilma kohta Sapas ja Halongis kuulda sellisel aastajal otse kelleltki, kes käinud on.

Minu jaoks oli täielik paradiiisisaar Koh Tao Tais. Kogu see kombo: inimesed, loodus, sukeldumine ja snorkeldamine lõi sellise õhustiku, mida mujal Tais rohkem polnud. 100% lemmik koht, kuhu iga kell tagasi läheks.

Kui tasuta ära anda (loe: postikulu eest), siis ma võtaks Cambodia. :)

Hua Hin ei ole saar. Kui kauaks minna tahate ja millal?

Meie saime Agoda.com kaudu hea pakkumise Best City Hostelisse. Neil on päris soodsaid variante ka, kui olete nõus tuba jagama teistega, aga meie võtsime kahese toa jagatud vannitoaga, mis polnud samuti liiga kallis (umbes 20€ nägu). Asukoht kesklinnas, koht viks ja viisakas ja hommikusööki sai ka :) Praegu agoda.com-is mingit head pakkumist sinna hostelisse pole, aga ma soovitaks jälgida allahindlusi, mida seal tihti pakutakse, ning ka muid hotelle.

Lootsin, et saan Taisse 2014. aastal juba viisavabalt, aga võta näpust. Saabume maale u nädal enne viisavabaduse algust. Tekkisid sellised küsimused VOA taotlemisel. Ankeet ja 1000 bahti viisatasu on olemas, sularaha võtame ka vajalikul hulgal (10 000 bahti väärtuses eurosid) kaasa, fotod 4x6 cm teeme ka Eestis ära. Aga:

  1. Tellisime lennupiletid lennujaam.ee-st, sealt saime meilile e-piletid. Kas sellest väljatrükitud e-mailist ingliskeelse tekstiga piisab, et tõestada oma maalt lahkumine 15 päeva jooksul? Või peaks nt checkmytrip.com-st välja printima? Või milline tõestus neile sobib? Kardame, et äkki see ingliskeelse e-maili väljaprintimine pole piisav ja ei saagi maale sisse :(

  2. Kas see 10 000 bahti per nägu võib ka välisvaluutas olla ette näidata? Või peab olema bahtides?

  3. Kas ma saan oma reisikaaslasega koos VOA-d teha a la ametniku juures mingi aknakese juures või peab sealt ühekaupa läbi minema? Või kuidas see protsess käib üldse? Ta nimelt ei oska inglise keelt (vanem naisterahvas) ja kardab, et jääb hätta, kui peab üksi dokumente esitama ja võimalikele küsimustele vastama.

Pole kunagi nii kaugel reisil käinud ega ühtki viisat piiril taotlenud... Olen tänulik abi eest.

Ise lähme päev varem kohale, kuna laev saabub kell 10, lennuk läheb kell 13. Sest tõesti oleks loll jääda lennust maha, kui laev hilineb või on lennujaamas järjekorrad või mis iganes. Kuna reisikaaslane pole Stockholmis enne käinud ka, siis väike ekskurseerimine Stockholmis on igati tervitatav.
Ööbida kavatseme Rest and Fly hostelis lennujaamas, hind kahele 795 SEK ehk umbes 90€. Ei ole tappev, kuid siiski kallis selle kohta, et seal saab ainult magada ja isegi vannituba on nö koridori peal, aga palju kulukam on jääda lennust maha ja sellega rikkuda kogu oma 2-nädalane reis.

Väga kahju lugeda selliseid muljeid. Ise olen nendega kahel korral reisinud, 2008. ja 2012. aastal ja on megatoredad reisid olnud, samuti buss olnud korralik ja probleemideta. Mul on vist tõesti lihtsalt meeletult vedanud, kui ikka nendest prohmakatest kuulen muudkui.

Meil olukord selline. Laev jõuab sadamasse kell 10.00. Sealt oskan Gärdet metroojaama minna pimesilmi ka. Aga edasine teekond on juba keerukam.

Kas T-Centralenis leiab lihtsalt Arlanda Expressi kassa üles?
Lennuk väljub kell 13.00. Kui laev on sadamas kell 10.00, kas siis jõuab õigeks ajaks check-in'i jne või on aega liiga vähe?
kas metroo+Arlanda Express on kõige kiirem kombinatsioon?
Kui palju aega kulub 5. terminali jõudmiseks rongi saabumiskohast lennujaamas?

Ise mõtlesin nii: kuskil 10.15 oleme laevast maas, siis u 10.25 oleme Gärdet jaamas, sealt edasi u 10.40 oleme Arlanda Expressi jaamas kesklinnas. Seal vb peab ka ootama ja rong ise sõidab 20 minutit, seega u 11.15 hiljemalt oleks lennujaamas. Kas see on liiga hilja, kui lend väljub 13.00 (Emirates firma)? Praegu veel ei tea, mis kell suletakse check in. Emirates ise oma lehel ütleb, et 90 minutit on absoluutne miinimum ehk siis 11.30 peaks olema lennujaamas. Kui pole varem mujal kui Tallinna lennujaamas käinud, kas saame hakkama ja ei jää lennust maha? Kardan, et T-Centralenis ei leia rongi väljumiskohta ja kaotame seal lollilt aega.

17.-29. august käisin Sloveenia-Horvaatia-Bosnia ja Hertsegoviina 13-päevasel puhkusel. Need reisikaaslased, kellega ma suhtlesin rohkem, olid ka üldjoontes rahul.

Kas tõesti peab olema kohe firmasisene reklaam, kui neil midagi hästi ka läheb? :)

(Kirjutasin teise teemasse ka, aga panen siia ka kirja sama asja.)

Reis oli suurepärane. Buss ei läinud kordagi katki, bussijuhid Juri ja Viktor olid väga professionaalsed, giid Eve oli tore ning üldse kulges kõik plaanipäraselt. Olen rahul, et valisin just selle reisi - soodsa hinna eest sai mõnusa 2-nädalase reisi. Kindlasti reisin tuleikus veel Viru Reisidega.

Reis oli suurepärane. Buss ei läinud kordagi katki, bussijuhid Juri ja Viktor olid väga professionaalsed, giid Eve oli tore ning üldse kulges kõik plaanipäraselt. Olen rahul, et valisin just selle reisi - soodsa hinna eest sai mõnusa 2-nädalase reisi. Kindlasti reisin tuleikus veel Viru Reisidega.

Aitäh vastuste eest! Eks siis muljetan, kui reisilt tagasi.

Viru Reiside reisiplaani järgi oleks nagu 3., 4. ja 10. öö Duga Resas, aga büroos kirjutati mulle ka paberile, et 2 ööd. Klekis kirjutati, et on 6 ööd, reisikavas on selgelt kirjas 5 ööd järjest. Võta nüüd kinni.

avastaja 13, millistel päevadel Te Duga Resas ja Klekis ööbisite, st pärast milliste linnade/ekskursioonide külastamist? Ei viitsi hakata nüüd veel üks kord büroo jaoks linna minema.

Väga klassikaline valik - Itaalia. Internetist leiab kindlasti palju erinevaid pakkumisi, suursugune ajalugu, palju vaadata. Ilm vist küll päris sügisel nii soe pole, kui soovite.

Käisin nädalavahetusel Viru Reiside büroos. Küsisin otse probleemide kohta bussidega. Härra Männi (firma juhataja) ei hakanud midagi varjama: ütles ära, et Ekspress Auto L-iga on neil olnud sellel aastal palju probleeme. Kui sinna läksin, siis just tema personal koos Männi endaga otsis netist ja helistas firmasid läbi, kes suudaks neile pakkuda korralikku bussiteenust. Paar reisi jäeti nüüd isegi ära sellepärast, et polnud võimalik busse leida: suveaeg ja kõik bussid juba liinidel. Männi mainis isegi, et vb hakkavad oma enda bussibaasi koguma, sest siis saab ise pidevalt kontrollida bussi seisukorda ning kui mingi probleem peakski esinema, siis söövad nad vähemat oma suppi, mitte bussifirma sigadusi. Oli ilmselgelt näha, et Männi oli südamega asja juures ja ilmselgelt huvitatud sellest, et reisid ikka meeldivad oleksid. Seda oli tore näha.

Pärast pikka uurimist hotellide, busside ja tuhande muu asja kohta otsustasin ikkagi sellele reisile minna. Eks siis augusti lõpus, kui tagasi jõuan, muljetan, kuidas läks ja mis oli. Loodan ikka sellele, et minu enda eelnev väga meeldiv kogemus Viru Reiside Itaalia programmiga ja sõbranna 4 head kogemust nendega alates aastast 2007 polnud lihtsalt õnnelikud juhused.

Kuidas giidiga rahule jäite? Kas reisiplaan sai läbitud või jäi midagi busside pärast nägemata?

Ja äkki mäletad katki läinud bussi numbrimärki?