Osale Trip.ee kampaanias ja võida 2 lennupiletit Maltale.

Vaata lähemalt siit

kaspar68

Reisisell

kaspar68

Kasutaja kaspar68 liitus 3 aastat tagasi

  • 6
    (Meeldimisi)
    Meeldimisi
  • 2 / 3
    (Postitusi / Kommentaare)
    Postitusi / Kommentaare
  • 7 (1.12%)
    (Külastatud sihtkohti)
    Külastatud sihtkohti

Viimased postitused

  • 206

    Uus Trip.ee

    • Reisihuviline
      Otsing on hektel meil tõesti üks suuremaid probleeme. Teeme paar muudatust otsingusse lähiajal, aga pikemas perspektiivis on plaan selle struktuur täiesti ümber teha.

      Vabandused ebamugavuste pärast.
  • 46

    Reisiaasta 2017

    • Reisihuviline
      1. Vietnam - ainuke reis sellel aastal
      2. Birma, võib-olla ka Lõuna-Ameerika
      3. Filipiinid, aga kõik lennud Kagu-Aasiasse on kõik teretulnud
  • 0

    Lennundustöötajate streik Soomes 19.05-20.05 (Tarbija24)

    • Reisihuviline
      See streik võib mõjutada kõiki neid kellel plaanis nendel kuupäevadel läbi Helsingi lennujaama lennata. Uudise leiab SIIT
  • 0

    Lennumaailma gigantide heitlus: Airbus A380 vs Boeing 747

    • Reisihuviline
      1991. aastal püstitati rekord, mida pole senimaani suudetud veel üle trumbata – nimelt evakueeriti Jeruusalemma 1086 Etioopia juuti Boeing 747 pardal. See sündmus kirjutas Boeingu suurima reisilennuki pikaks ajaks ajalukku. Viimaste aastate arengud on aga Boeingule toonud kõrvale tugeva konkurendi, Airbus A380. Kommertslennukitena ei pretendeeri kumbki harilike lendude raames eelmainitud rekordit üle lööma, istmete arvu poolest on Airbus A380 Boeingust siiski juba nüüd ette jõudnud. Vene lennuettevõte Transaero Airlines kinnitas, et paigaldab uutesse Airbus A380 lennukitesse, mis 2015. aastal liinile tuuakse, 652 istet. See muudab Transaero Airbus A380 kõige suurema istmete arvuga A380 lennukiks, mida 2015 aastani tarnitud on. Lisaks on selles lennukis rohkem istmeid, kui mis tahes muus kommertslennukis. Võrdluseks: Thai Airlinesi samasse mudelisse on mahutatud 507 istet, ettevõtte Emirates A380 pardal on 517 istet. Nii Boeing kui Airbus on püüdnud teineteisele aastate jooksul kaikaid kodaratesse loopida, soovides end nimetada suurima, soodsaima ja tulusaima „hiidlennuki” tootjaks. praeguse seisuga ületab Airbusi mudel A380 Boeingu mudelit 747-8 mitmeski mõttes. Ühe teenindusklassiga (ainult turistiklass) Boeing 747 mahutab kuni 660 reisijat, Airbus aga potentsiaalselt kuni 832 (Transaero pardale tuleb 3 klassi – Imperial/First class, äriklass ning turistiklass). Boeing 747 on pikem (76 m vs 72,72 m), mis teeb temast ametlikult pikima reisilennuki maailmas, kuid Airbusi kabiin on seestpoolt laiem (6,54 m vs 6,1 m) ja see on muidugi reisijate mugavuse mõttes oluline faktor. Airbusi mudel A380 on aga kallim ja tarbib ka veidi rohkem kütust - faktid, mida tasub mainida, kuna need mõjutavad lennupiletite hindu. Airbusi maksimaalne lennukaugus on võrreldes Boeingua pikem, mis muudab tema kasutusvõimalused mitmekesisemaks. Tõsi, Boeingu ja Airbusi vahed on marginaalsed, kuid räägivad otsustavalt Airbus A380 kasuks. Niisiis peab 747 hoolimata oma kuulsusrikkast ajaloost suuruse, Airbusile A380 kiiruse ja mahutavuse poolest vähemalt praegu alla vanduma.

      Allikad:

      http://www.pilotcareercentre.com/Aviation-Pilot-Recruitment-News-Item/6080/Transaero+Confirms+Its+A380s+Will+Have+652+Seats http://planes.findthebest.com/compare/242-282/Airbus-A380-800-vs-Boeing-747-8 http://travel.cnn.com/explorations/life/boeing-747-8-and-airbus-a380-death-match-152563 http://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/20ehiw/til_the_record_for_most_passengers_on_an_airplane/