Etihad defineerib esimese klassi ümber
veigo
veigo
5. mai 2014 12:38

Esimest klassi on harjutud pidama lennufirmade absoluuteks tipptasemeks, kus luksust jagub nii maa peal kui õhus. Kuid nüüd on Etihad, Araabia Ühenemiraatide Abu Dhabi lennuväljal opereeriv lennufirma, otsustanud ümber defineerida kõik senised arusaamad esimesest klassist. Äsja avalikustas Etihad, mida võib oodata selle aasta lõpus nende lennukiparki lisanduva Airbus A380 pardal.

Kokku 498 reisijat mahutava Etihadi A380 lennuki pardal jõuab esimest korda liinilendude ajaloos reisijate käsutusse mitmetoaline kabiin ehk residents, nagu lennufirma seda ise kutsub. Nimelt toob Etihad esimese klassi luksuse kõrvale veelgi privaatsema lennukikorteri The Residence, mis on mõeldud kuni kahele reisijale. Varakad reisijad saavad enda käsutusse elutoa, kahekohalise magamistoa, vannitoa koos dušsiga ning (jällegi esimest korda regulaarlendude ajaloos) personaalse ülemteenri, kes on saanud väljaõppe mainekas Londoni Savoy Akadeemias. Reisijaid ootab ka isiklik kokk, kes hoolitseb à la carte roogade valmistamise eest.

Esimeseks liiniks, kus kirjeldatud luksus nautida saab, on London-Abu Dhabi, kus A380 asub opereerima alates 27. detsembrist 2014. Etihad on teada andnud, et upgrade võimalus Residentsis lendamiseks puudub, maksta tuleb reaalses rahas, mitte lennumiilidega. Ja maksta tõepoolest tuleb, sest ühe otsa pilet Londonist Abu Dhabisse maksab 77200 AED ehk natuke rohkem kui 15150 eurot. Tõsi, selle raha eest võivad lennata kuni kaks inimest. Esimese klassi sviidi hind tundub selle kõrval üsna soodne - vaid 4750 eurot. Kuid soovijaid uuele lennule jätkub - esimeste lendude piletid olid müüdud loetud minutite jooksul.

Etihadi Residentsi kõrval tunduvad teiste lennufirmade kõrgeimad teenindusklassid nüüd suhteliselt tagasihoidlikud. Seni esimesele klassile pakutud dušširuumiga hiilanud Emirates ongi juba teada andnud, et töötavad samuti magamistoa kontseptsiooni kallal. Igal juhul on selge, et konkureerivatel lennufirmadel on nüüd kõvasti mõtlemist, kuidas rahakate klientide jaoks end jälle atraktiivseks teha.

Allolevas videos tutvustab Etihadi uusi standardeid Dannii Minogue. Hoiatus: enne vaatamist tasub arvutil heli vaiksemaks keerata, sest kriiskav Dannii Minogue on kõrvale kõike muud kui meeldiv.

Rõdu võiks ka olla, siis oleks täiuslik.

0
0

Rõdu puudumine on muidugi kõva miinus, aga kui ülemteenrist ja 32'' telekast saab küllalt, lähed baari sotsialiseeruma.

0
0

Kas oled uurinud, kui palju seal pilet võiks maksta?

0
0

Naabrimees, seal loos on niimoodi öeldud: "a maksta tõepoolest tuleb, sest ühe otsa pilet Londonist Abu Dhabisse maksab 77200 AED ehk natuke rohkem kui 15150 eurot."

0
0

Oh mind küll. Ju ma siis nii suuri numbreid ei oska lugeda.

0
0

Pärsia lahe äärne ületrumpamine jätkub. Qatar Airways teatas, et nemad esimese klassi võidujooksuga kaasa ei lähe, vaid toovad selle asemel lähema 24 kuu jooksul lennukitesse superäriklassi. Mida see endast täpsemalt kujutab, pole teada. Samas on Qatar jällegi avaldanud pildi nende tulevasest 1. klassi tualettruumist (mis peaks olema ligipääsetav ka äriklassi reisijatele).

0
0
Reisikindlustus – milleks? Mul on Euroopa ravikindlustuskaart!?
If Kindlustus
Sisuturundus
Reisikindlustus – milleks? Mul on Euroopa ravikindlustuskaart!?
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
PrintMeEasy
Sisuturundus
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased