Inimeste jaoks on reisi hinna kõrval oluline ka selle vastavus lepingus sätestatud tingimusele, millest reisikorraldaja peab kinni pidama, rääkis tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.
Edasi loe siit: http://www.tarbija24.ee/780414/tarbijakaitse-reis-peab-vastama-lepingus-kokkulepitule/
Kõik õige! Peab vastama lepingus sätestatud tingimustele!
Tarbijatel tekkis kahtlus, et reisikorraldaja on vahemaa mõõtmisel eksinud ja nad asusid üheskoos vahemaad üle mõõtma. Mõõtmisi teostasid nad kahemeetrise mõõdulindiga. Selgus, et mererand asuski veidi kaugemal - 418 meetrit hotellist.
Tarbija pahameele ei põhjustanud mitte niivõrd fakt, et mererand oli kokkuvõttes 418 meetri kaugusel, vaid fakt, et mõõtmine oli keerukas, suure ajakuluga, kuna neil läks mitu korda mõõtmine sassi ja pidi uuesti algusest peale mõõtma hakkama. Kahel inimesel kulus mõõtmiseks terve puhkusepäev. Ikkagi kahemeetrine mõõdulint!
Viide kaebusele: http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/loe-milliseid-kummalisi-kaebusi-on-tarbijakaitseamet-saanud.d?id=64078739
Hea et ei olnud tegu inglastega. Mõtle kui neile oleks lubatud et hotellist mereni on 217 jalga .... Mina siis küll nendega ühes hotellis elada ei oleks tahtnud :D
Üks meie reisikorraldajatest on öelnud selle kaebuse kohta väga kenad sõnad:
Näeme nädala pärast :) Mul on kaasas 2m mõõdulint. Mõõdan vahemaad Hurghadast Luxorisse :P