24.juuli, 21. 45, super seacati reisijad

Tere Ma ei tea kas siin foorumis käib neid inimesi, kes eilsel super seacati reisil jäid pika ninaga. Nimelt siis meie pere, Helsingist 200 km kaugusel sättisime oma reisi nii, et tegime Helsingis pisikese shoppingu ja siis sigacäti peale ja oh imet 21.45, laev ei välju, meie 2 aastane laps oli selleks ajaks juba täiesti hullunud, hakkasime siis otsima länsisadama,(kuna Tallink oli oma apsaka suunanud Starile, mis väljus öösel kell 12) õnneks leidsime päris kiiresti, aga mida me nii väga kiiresti ei leidnud oli chekin-autodele. Minul on küsimus, kas kellelgi on kogemusi kuidas sellist olukorda klaarida sigacatiga, mina sellega rahul ei ole, et olin plaanitust 4 tundi hiljem kodus. Saan aru ka nendest, kes hakkavad rääkima sellest, et vali siis teine laev ja teine firma, aga kuna me oleme 5 liikmeline perekond siis otsustasime minna siiski kõige odavama pakkumisega.

  1. juuli, kell 21.45, super seacatiga reisijad, koondugem, teeme siis ühispöördumise Tallinki poole, kui vaja võtame pealtnägija poisid appi, sest oli ju eile seal kassas(või täpselt ei oska öelda mis selle koha nimi oli, kus sai häält tõstetud) kena kiri, et super seacati töö on häiritud kuni 25.juulini, sesoses laeva mootori rikke tõttu. No kurat küll kas siis minu ja minu laste elu ei maksa midagi??? Sõidavad rikkis mootoriga nädal aega, kuni mootor lõpuks otsa andis.
1
2

superseacatil pole mitte midagi ühist Tallinkiga. See on täiesti eraldi firma.

0
0

SuperSeaCat on täiesti eraldi firma esiteks. Laev peab väljuma, muide, 21:40! Teiseks, tehnilisi probleeme juhtub kõikidel. Pealegi, kui hoolikalt reisija meelespead lugeda, siis on kirjas, et firma võib teostada ülevedu teise laevaga, kui piletil kirjas; lisaks: firmal on õigus muuta sõidugraafikut ja hindu ette teatamata - kui ootamatult mingi osa puruneb, siis keegi pole selle eest kaitstud! See, et Tallinki autode check-in'i üles ei leidnud, siis see on juba Tallinki rida! Firma, usun, tegi kõik endlast oleneva, et reisijad ümber paigutada. Ega tema ei ole ju süüdi, et teistel laevafirmadel nii kehv graafik, et ei saa võimalikult väikese vahega järgnevale reisile. Pealegi, SuperSeaCati kodulehel www.superseacat.com on tagasiside ankeet - täida ära ja saada oma palve/mõtted firmale: kuna see tehniline probleem, siis ehk saad ka mõne kinkekaardi vms.

0
0

Jah, kõigepealt peaks mainima tõesti, et kõik laevad, mis Soome lahel sõidavad ei ole Tallink. Seacat on Seacat, lisaks sellele on olemas ka Nordic Jetline, Viking Line ja Linda Line. See selleks, ärge siis ainult valesse firmasse kaebama minge. Aga juhtum ise. Jõudsite 4 tundi hiljem koju ja maailma lõpp käes? Minu arust oli asi Seacati poolt väga normaalselt korraldatud. Laev oli katki ja kõik reisijad suunati Tallinki laevale. See, et laevad lähevad katki või on meri liiga tormine, ei ole kiirlaevade puhul mingi ime. Ise olen samuti paar korda pidanud minema kesklinnast länsisatamasse. No juhtub. See, et Seacati mootor oli vigane (üks neljast) oli ammu teada (ajakirjanduses jooksis mitu korda läbi).

0
0

Nii need kuulujutud tulevadki, kui naised kukuvad kellama asjadest, millest neil õiget arusaamist ei ole. Virisemine veel lisaks.

0
0

Just. Õige jutt :)

0
0

Sõitsime kuu aega tagasi superseacatiga ja saabusime sadamasse tund aega hiljem kuna üks mootoritest olevat katki. Kas se on normaalne, et neil on pidevalt mootor katki? Või pole see kuu ajaga korda saanudki? Neid laevu on vist küll mitu, nii, et võibolla oli ka teine laev. Aga mis probleem selles 4 tunnis ikka oli. Oleme isegi lastega hilisõhtuste laevadega tulnud. Teil oli ju auto ja laps sai seal magada ja laevas võis ju ka magada. 2 aastast on ju kerge süles ka tassida.

0
0

Omaltpoolt üks soovitus asjade ja kohtade leidmiseks - jääge rahulikuks ja jälgige silte, märke jms. Helsingi Länsisadamas peab ikka ilmselt väga ähmi täis olema, kui autode check-ini tähele ei pane.

0
0

SuperSeaCat'il on 2 laeva: SuperSeaCat Three ja SuperSeaCat four. Kui üks mootori osadest totaalselt üles ütleb, siis ega varuosa nii kerge ka saada pole: enamus tehakse/toimetatakse vaid eritellimusega! Ma arvan, et kergem on laev kohe ära parandada kui kogu aeg hilineda: olen kindel, et laevafirma oleks kohe mootori ära parandanud kui see vaid oleks võimalik!

0
0

kui oled yle kahe korra soitnud ykstaspuha mis laevaga peaks meelde jaama oma telefoni number oelda,,,saadvad sonumi voi helistavad,kui pole joudnud telefoni soetada siis ennem sadama1-2h,siis jouab varakult teise sadama kui juhtub mis iganes mootori rike ,Torm mida on sygisesti tihti..jnevaljaostetud piletid saavad pea alati teise laevale ..lansist natuke keeruline mitte autochekini margata kiri vist liiga sinine ,,vanemad inimese3d harjunud ju punasega.tavaliselt leiab ka autosheki ni yles kui naha rivis autosi ....ja kui pelgad graafiku muutust siis soida suure laevaga need pysivad koige paremini graafikus

0
0

Ongi.. ega mootoriosa ei ole suvaline mutter, mida varuosade poest osta saab

0
0

Tänana tähelepanu eest. Sain targemaks, edaspidi võtan suurema ja kallima laeva pileti. Aga siiski jääb huvitavaks faktiks see, et laev sõidab rikkis mootoriga teadlikult nädala. PS! See ei olnud mul esimest korda sõita rikkis mootoriga SeaCatiga, ka kolm suve tagasi juhtus täpselt sama case, kas tõesti pole võimalik kolme aastaga leida uut mutikat või on siin hoopis lugu selles, et EESTLASE elu ei maksa midagi???? Soomlase elu on küll soome kodanikule kallis.

0
0

Võib küll nädala sõita, sest JÄLLE kordan - mootori osa EI SAA kätte ühe nädalaga.

0
0

.. ja alati ei pea mootoril olema täpselt sama viga, mis 3 aastat tagasi! Kui sul autol põleb a la mootor läbi või puruneb mõni voolik, siis tegu on ikka mootoririkkega - kas siis ei saanud ühe korraga kõik ära parandada.. üks mootor puha?!?!

0
0

Võib lihtsalt öelda, et teemaalgatajale pööras ÕNN seekord tagumiku.

0
0

....on selle teema õige koht siiski autahvlil. Kisub nagu natuke kiiva.

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased