auto laenutus Georgias?

Kuidas on Georgias autolaenutusega

Hästi

Liiklus on karm. Eriti linnades. Maanteedel õnnestus nädalaga kahte õnnetust näha, millest ühel olid ka laibad taga. Ühistransport on suht ok, kasuta pigem seda.

Sa ei taha seal ise autot laenutada. Linnades tõstad tänaval käe püsti ja kaupled 5-10 lari eest endale taksoteenuse. Või uurid veidi marsade liine ja sõidad linnas pea tasuta. Pikemad otsad teed rongi- või marsaga. Või kohaliku turu juures kaupled endale sobiva auto sobiva hinna eest vajalikku kohta sõitma.

kratt112, kasuta Tripi otsingut ja leiad huvitavat infot (kattub eelmise Kohtuniku kommnetaariga)

Jürimaal ei tahaks ise küll autoga sõita, seal ei kehti meie liikluse reeglid. Viimati kui käisin, siis Tbilisis sõideti meie bussile tagant sisse.

Lisan oma kogemused Bulgaaria autorendist Nessebaris 2014a. Autorent asub hotelli Marieta Palace'ga samas majas rahavahetuspuntis CROWN (ümber nurga teiselpool maja). Auto toodi järgmiseks hommikuks kokkulepitud ajaks hotelli ette, leping kirjutati kohapeal valmis, maksin sularahas. Tellimisel võeti tagatis 20 kohalikku, mis lepingu vormisamisel tagastati. Autol oli liikluskindlustus,kaskokindlustus (ilma omavastutuseta),kiirteede maksumärk. Ainuke, mis oli oma vastutusel olid rehvid. Nende purunemisel või vigastamisel maksad ise.Leping kehtib 24 tunni kaupa. Võtsime hommikul (hotelli eest) 9.00 lootsime enne 20.00 tagasi jõuda, et auto üle anda, helistasime ja loovutasime auto 9.00 järmisel hommikul samast hotelli eest. Kütuse paak oli täis ja tagastasime täis paagiga, seda kontrolliti. Kõik käis väga ruttu. Parkimine hotelli ümber tasuline, tulime õhtul tagasi ja Reception ütles, et hotelli elanikele on parkimine tasuta, pandi mingi lipak auto peale.Soovitan CROWN autorenti, turvaline ja lihtne, tuntud ja tunnustatud firma Bulgaarias.

Lisaks autorendile: Bulgaarias on kombeks rendiautosid ära vedada, ametlikult. Põhjuseks- lihtsalt segas liiklust. Seepärast soovitan parkida võõras kohas tasulisse parklasse- turvaline ja mitte eriti kallis ca. 1 EUR/t. Puksiire on igal pool liikumas.Vene või inglise keelega saab igal pool hakkama.