Auto marsruut Barcelona-Malaga

Tere . Plaan minna rendiautoga Barcelonast Malaga-Marbella kanti. Kas keegi pakuks välja hea marsruudi sinna jõudmiseks. Ma saan aru , et sinna saab nii tasulisi kiirteid pidi kui ka ilma. Võib pakkuda nii tasulist varianti ( ka seda kui palju see maksma läheb ) kui ka mitte tasulisi teid . Kuskilt olen lugenud , et mööda tasulisi kiirteid saab Marbella kanti ca 9 tunniga , palju aega kulub siis nn tavateid pidi sõites. Gert

tasuline: 1005km, 8t54min või 987km, 8t58min.

Maksma läheb see tasuline variant tõenäoliselt märkimisväärse summa.

Rongiga 6t7min.

Suured tänud juba pakutud variantide üle. Rongi varianti pole veel uurinud , aga paistab et tasub täitsa kontrollimist.

Soovitaks ka Ryanairi hindu vaadata, siselennud vahel päris soodsad.

Olen sõitnud. Pelgalt transpordiks ei ole kindlalt mõtet. Kasuta lennukit või rongi. Kui soovid teel vaatamisväärsustega tutvuda, siis võta auto tagastus Malagas. Me sõitsime kümme aastat tagasi Gironast Portugali piirini /Jerez ja Cadiz olid vist kaugemad kohad/ ja kilomeetreid tuli kokku 2700. Sinna ja tagasi.

Mereäärne kiirtee Autopista AP-7 on Hispaanias kõige kallim maantee, hind on umbes 1 eur 10 km eest. Võimalik on kasutada Valencia ja Cartagena vahel paralleelselt AP-7-ga kulgevat N332 maanteed.

Kui on tahtmist mere ääres rohkem ringivaadata, pole see paha variant, kuid keskmine kiirus on seal sõites oluliselt madalam. Cartagenast võib pöörata A92 peale sisemaale Granadasse, mis on tasuta kiirtee, käia läbi Alhambra lossist ja sealt jälle tasuta teed mööda Malaga poole.

Ise kasutasime sel suvel põhiliselt N332 teed, sest rannikuäärsed alad tahtsime nagunii läbikolada. Käia võib näiteks Deltebres, kus on riisipõllud, kanalid, laevasõidud aga ka liivane mererand. Calp`i linna sadamas on kalaturg ja ridamisi meremolluskite restorane, mis oma olemuse poolest on päris kuulsad, et just nende pärast tullakse siia sööma ja puhkama. Hinnad ei ole kallid.

Igaksjuhuks veel, et N322 oma suure liikluskoormuse tõttu loetakse Hispaania kõige ohtlikumaks maanteeks seal toimunud õnnetuste arvu tõttu, eriti just jalakäijatega.

Annaks veel ühe nõuande: kui eesmärk on vaid rannikuäär läbi sõita, siis pigem tasuks üks ots lennukiga sõita Ryanairiga läbi Londoni või Frankfurti Sevillasse, Jerezesse või Malagasse ja ainult teine ots Barcelonast. Oma valik siis, kas minnes või tules. Tuleb odavam. Ja pole vaja Barcelonasse tagasi minnagi.

Suured tänud prox-ile .Läbi Düsseldorfi saangi otse Malagasse , ennem oli plaan siis läbi Oslo minna , kuigi jah nüüd tuleb öö veeta Düsseldorfis , aga hind kokku on ikka sama ja kellajad ka normaalsemad.

Kui aega napib, oleks mõistlik planeerida vaid üks reis korraga, kas Barcelona või Malaga kanti, mitte uhada tühje kilomeetreid maha. Mõlemas linnas ja nende läheduses on vaatamisväärsusi ja tegemist piisavalt. Sügisel on sealkandis päev väga lühike, veel täishommikul ja juba varastel õhtutundidel pilkane pimedus, mitte nagu meil siin pärast päikeseloojangut veel suht valge. Hispaania on väga suur ja mitmepalgeline https://www.google.ee/?gws_rd=cr&ei=2HFfUuzEBYfe7AaCpYGIDw#q=spain+tourist+information

Ise sõitsime eelmine suvi diisel rendikaga ja tuli vist kuskil 1000km. Võtsime selleks 3 päeva ja külastasime ka teepeale jäävaid linnasid. Liikusime ainult mööda tasuta teid, mis tegelikult ei ole üldse hullud, enamasti 120km-h ja kiireminigi.Tankisime ainult 1 korra teepeal ja teise paagitäie panime Gibraltaril kui rendika tagasi andsime. (pärast Malagas veel 5 liitrit et seier põhjas oleks) Marsruut oli El Prat - Tarragona - Valencia - Alicante - Cartagena - Almeria - Malaga. Ryanairiga saab Hertzist hea hinnaga auto mille saab teises lennujaamas tagastada. Lunisin diisli välja õnneks, bensiinikaga oleks arvan palju rohkem läinud. Kütus pluss aurorent oli umbes 50-60 EUR nägu - meid oli 5. Sõiduaega oli võibolla 4h päevas, ülejäänud aja kolasime ringi ja olime randades.