Autorent Boholil ( Panglao )

Veebruari alguses olen Panglaos ja tekkis küsimus, et kas seal on mõni mõistlik autorent, kust võib kindlusega võtta auto, ilma, et hiljem probleeme tekiks? Küsimus tuleb sellest, et sooviks minna Boholile erinevaid vaatamisväärsusi vaatama. Üheks variandiks oleks tuur võtta, kuid siis ei ole võimalik ise enda aega planeerida, kui sooviks kuskil rohkem aega veeta või avastada. Lugesin, et võimalik on võtta auto koos juhiga. Mis on selle eelised/miinused. On need juhid üldse sellised "normaalsed", kes ei hakka vinguma peale 1 tunnist ootamist vms.

1
2

Rollerit kasutan ka kindlasti, aga plaan on šokolaadi mägesid külastada ja sinna on ca 80 km, rolleriga seda vahemaad ei viitsi sõita :)

Palju rollerirendi eest maksite per päev ja kus kohast rentisite?

0
0

Rolleriga on väga ok see 80 km sõita, näeb ka muud maad hoopis teise pilguga, kui autoaknast. Ja ettevaatust vilja?kuivatusega kohtades. Need teedele laotatud asjad on päris ohtlikud.

1
0

Sain just kinnituse sellisest firmast nagu U-Drive Bohol, võtsime auto kaheks päevaks, 3600 peesot kahe päeva eest. Autoks väike putukas. http://www.u-drivebohol.com/

0
0

Täpsustuseks, et kindlustus jm tasud peaks seal sees olema.

0
0

Kohalikud kuivatavad riisi betoonil. Liiklus on piisavalt okei, et ei pea teeääri mööda sõitma. Me käisime paar nädalat tagasi rolleriga Alona beachilt šokolaadi mägedes ja erinevates kohtades, mis teepeale jäid. Rolleriga sõidab täitsa vabalt selle tiiru ära ja väga mõnus oli. šokolaadi mägedes olime kokku 10 minutit, ega seal peale vaate midagi ei ole, pigem trip sinna ja tagasi oli lahe.

0
0

Kui palju rolleri eest maksite ja kus kohast võtsite?

0
0

Rolleriga selles kliimas ja looduses kõige mõnusam liigelda. Hind varieerub olenevald sellest, kust võtta ja kas viitsid kaubelda, kuid keskmiselt ca 500php päev. Bensiini ostad ise, kuid see kulu on marginaalne.

0
0

Seal kandis elavate välismaalaste sõnul hukub Boholil mootorrattaõnnetustes iga päev 5 turisti! Ei ole see liiklus nii rahulik midagi. Kui te siiski otsustate rolleri/mootorratta rentida, siis päris kindlasti nõudke ka kiivreid! Seaduse järgi ei tohikski nad teile ilma kiivrita rentidagi. Viimase nädala jooksul on toimunud kaks õnnetust, kus kiivrid on elud päästnud. Ning vaadake üle oma tervisekindlustused! Üks noor mees käib praegu haiglate vahet seal. Arve oli eilse seisuga üle 300 000php. Tal on vaid kaks pisemat luumurdu...

0
0

Leevi, paluks täislollust suust mitte välja ajada. 5 turisti päevas teeb 1800 aastas ja seda ainult Boholil? Aastas hukkub Philipiinidel ca 10 000 inimest, kas need on siis ainult rolleritega ringikihutavad turistid? Tasuks enne natuke peaga mõelda, kui arve väljatooma hakkate, sellist naised saunas rääkisid mula võib Delfi kommiruumis ajada.

0
0

Filipiinide statistika on ise üks "naised saunas rääkisid" jutt. Neil pole oma rahvastikuarvu kohtagi täpseid andmeid, rääkimata siis sellest, kui palju ja mis põhjustel seal neid päevas/kuus/aastas hukka saab. Arv, mille ma välja ütlesin, pärineb Panglao haiglatest ning on ilmselt keskmine. Jälgides juba pikka aega ka sealkandis elavate välismaalaste tegemisi ja arutelusid (mitte niisama turistide, vaid nende, kes ongi seal elanud juba aastaid), võiksin juba ainuüksi nende seast tuua viimase kolme nädala jooksul 5 mootorrattaõnnetuses hukkunut. Nemad olid seal elanud ja sõitnud aastaid. Sealses liikluses karastunud... Olen ise 1.5a Filipiinidel igapäevaselt mootorrattaga sõitnud, aga see oli saare peal, kus oli alla kümne auto ja kiirused ei läinud kunagi üle 40km/h. Isegi seal toimus raskemaid õnnetusi.

Kui keegi leiab, et lihtsam on vastu vaielda ja oma tarkusest minna ja kiivrita sõita, kuna nagunii midagi ei juhtu, siis lasku käia. Kui on õnne, siis ei pruugigi juhtuda. Enamikul ju ei juhtugi midagi. Aga kui õnn maha jätab, siis see kiiver võib päästa elu! Tükki küljest see kiivri kandmine ka ei võta, ma leian. Eestis peab igaüks iseenesestmõistetavaks turvavarustuse kandmist, kuigi siin on liikluskultuur kordades parem. Seal, kus ainus reegel liikluses on, et "mina olen kõige tähtsam", ei hoolita enam turvavarustusest järsku üldse.

1
0

Olen Boholil rolleriga sõitnud pea nädala, laipasid kuskil ei näinud, liiklus on seal tõesti võrreldes muu Aasiaga rahulik. Seni kuni sul puuduvad tõendused 5 turisti päevas liiklusõnnetuses hukkumiste kohta, on sinu jutt NSS. Selline kogus hukkunud turiste paneks ka Eesti meedia helisema, kahjuks või õnneks pole ühtegi lugu selle kohta ilmunud. Kiivri kandmisest või mittekandmisest pole mina sõnagi lausunud.

0
0

Peaaegu nädalane sõitmine ja mitte ühegi laiba kohtamine selle aja jooksul annab tõesti tohutu kogemustepagasi, mille najalt vaielda. ;) Liiklus ongi rahulikum. Nii kaua on, kuniks sulle ootamatult mõni rekka või SUV otsa keerab. Võib juhtuda täiesti tühjal teel.

0
0

Vaidled sina, mina esitasin konkreetse fakti, mida sina ei ole tõestanud. Kui rohkem kohti ei viitsi otsida, siis vaata kasvõi wikist (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate) mis ei ole küll nii väga ametlik kui näiteks see kirjutis http://www.mb.com.ph/pnp-hpg-reports-road-accident-statistics-for-h1/

0
0

Nagu ma juba ütlesin - Filipiinide statistika on täielik naljanumber. Kui oleksid lähemalt tuttav sellega, kuidas seal riigis asjad käivad, saaksid sellest aru. Politseist edasi ei lähe mitte miski kui konkreetne jaoskond seda ei taha või see nende rahulikku argipäeva liialt palju sekeldusi tooks. Pikk jutt, miks ja kuidas seal neil see süsteem toimub, aga kokku võib ikka kaudselt võtta sõnaga "korruptsioon". Otseselt või kaudselt viivad põhjused ikka selleni seal riigis.

Minu tõestamine ei käi netilinkide põhjal, vaid reaalsete kogemuste ja inimestega suhtlemise põhjal. Filipiinid ei ole esimene maailm, kus kogu info andmebaasidesse jõuab ja statistikas kajastub. Isegi paljudes esimese maailma riikides ei jõua siiamaani. See, kas tasub usaldada pigem mõnd alla nädala sealkandis liikunud turisti või inimest, kes on 1.5a Filipiinidel elanud ja sinna kahe nädala pärast tagasi kolib, otsustagu juba need, kes selle teema põhjal transpordivahendit valivad.

1
0

Leevi, olgu selle Filipiinide statiga nii nagu ta on aga millegipärast on terve nett vait, kui otsida turiste, kes on avariides surma saanud, Kuda see küll võimalik peaks olema? 1800 ainult Boholil surma saanud turisti võiks ikkagi uudistes küll kajastuda. Isegi kui arvestada turiste 50 maast(mida ma küll hästi ei usu) siis tee teeks 36 turisti per maa ja ära unusta, et räägime ühest piirkonnast.

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased