Balile ööbimissoovitust

Sõidame märtsis, olen kuulnud et hotelli valides peaks väga kliimat arvestama ühel poolt saart võib sajada kogu aeg teisel poole üldse mitte. Kas on kellegil kogemusi või soovitusi kuhu tasuks hotelli valida ja kus oleks üldse ka head rannad.

Märts on veel vihmahooaeg, mis ei tähenda muidugi et koguaeg sajab. Üldjuhul sajab rohkem sisemaal mägedes ning hoovihma võib tulla kogu saare ulatuses. Veidi parem on olukord Bali ning Lomboki saarte vahel asuvatel Gili saartel.

Kui Balil randa soovite siis pakuksin välja Sanuri või Kuta. Kutas on rohkem öömelu ja rand rohkem surfareid täis. Randa on ka Gili saartel.

Minu meelest on Bali kõige ilusamad rannad South Kutas (Kuta Selatan), kuigi see osa Balist on väga rahulik. Rannad on pisikesed, oluliselt privaatsemad kui nt. Kutas ja nende leidmine võib kohati keeruline olla, samas, kui on viitsimist trippida, siis on seal palju toredaid kohti, kus lesida.
Sanur on tore, pikk rannariba, promenaadi ääres on palju kohvikuid ja warunge. Ööelu ei ole nii kirju kui Kutas, aga vaiksemaks puhkuseks on sobiv. Muulide juures ei soovita vette minna. Jimbarani rand on samuti ok (rahulikum kui Kuta rand).

Olime augustis Bali Sandy resort, paev $30 kokku oli vist 5 paeava ja $180, jutt on Austraalia dollarites. Kui mangida saab hotels.com sooduskoodiga hinna alla. Toad polnud koige korralikumad aga kui omad kateratikud olemas, saab hakkama, ega pilevalt toas olema pea, bassein oli monus paev labi loogastuda, masaaz tund aega 10 dollarit.

Gili saartel on ilusad valge liivaga rannad. Soovitan mõned ööd seal olla. Siis põhja Bali Lovina kandis saab aimu rohkem kohalikust elust ja seal on tumeda vulkaanilise liivaga rannad mõnusate privaatsete villadega, ka seal tasub mõned ööd näiteks olla.

Kas keegi teist on peatunud selles hotellis või lähiümbruses? http://www.la-joya.com/index_EN.php

Sooviksin teada, kas selle hotelli asukoht on pigem hea või mitte nii hea :) Kaardilt vaadates on üks asi aga tahaks teada, kuidas päriselt on :)

Meie käisime Balil märtsis 2013 ja vihma saime ainult ühel korral 30 min. Muidu oli väga palav ja soe. Ei soovita küll ainult ühes kohas Balil peatuda, muidu ei näe te mitte midagi. Lõuna Bali on niisama lebotamiseks sobiv küll, aga tegelikult ehe Bali on midagi muud. Meie alustasime oma reisi Põhja Balilt, ööbides seal 4 ööd. Hommikune delfiinivaatlus , seejärel Lääne Balil külastades sisemaal ahvide kindlust ja Luak ahvide kohvifarmi ning üliarmsat käsitööliste väikelinna Ubudi. Lõuna Balil olime viimased 4 päeva, aga see oli suht tavaline kuurort, ei midagi erilist. Kindlasti peaks ära käima Tanah Lotil. Imeline tempel! Jimbaran Beach on kindlalt üle kiidetud. Koht on ilus ja õhtul ka väga kaunis istuda tõrvikute valgel mererannal, aga Bali mõistes väga kallid restoranid ja meie saime sealt kõige kehvema söögi-elamuse Balil. Aga Gilil käisime ka ja seda soovitaks väga! Kui Bali rannad ei hiilga eriti oma valge liiva ja sinise vee poolestt, siis Gilil on kõik nagu otse pilt-postkaardil. Ainult ujumissussid tuleb kaasa võtta, sest üle korallipuru on ülimalt keeruline vette ukerdada. Paar päeva seal peatuda on täitsa lahe, aga rohkem ei ole teha midagi, sest väga tilluke saar on. Kohati on Bali häirivalt räpane, aga turismipiirkonand on siiski püütud puhtaks kasida. Tasub võtta koos juhiga sõiduvahend (mis on odav) ja võimalikult palju ringi liikuda. Siis olete ka tegelikku Bali näinud!

Hedyl millisel Gili saarel käisite? Meie plaanisime minna Gili Trawanganile, aga nüüd loen, et paljud kiidavad just Gili Airi. Meie reis kestab 14 päeva ja mõte oli alguses olla mõned päevad Jimbaranis, siis edasi liikuda Gilile ja kolmas peatuspaik on veel lahtine. Väga palju ei tahaks hotelle ja piirkondi vahetada, sest kohvritega ebamugav seigelda, otsime kolmandaks kohaks midagi sellist, kus oleks mõnus rand, aga ka hea võimalus erinevatesse kohtadesse päevatrippe teha. Ubudi ahvimetsa ja riisipõllud tahaksime kindlast ära vaadata :)

Gili Airil. See on selline saar, et tunni ajaga teed jalgrattaga tiiru peale, aga väga kaunis rand on tõesti. Erinevates kohtades selleks tulebki ööbida, et Balil on vahemaad väga vaevaliselt läbitavad ja te lihtsalt ei jõua mitte kuskile. Kuigi Bali on väike nagu Saaaremaa, siis ühest otsast teise tuleb arvestada 6-7 tunniga. Liiklus on kohutavalt tihe ja aega läheb väga palju kaotsi.

Otsisin eile Gili Airile või Menole majutust ja pilt kiskus ikka väga kirjuks, kas tõesti ongi seal nii keeruline head majutust leida? Kui leidsin koha, mis nägi selline enam vähem välja, siis tagasiside lugedes ja külastajate pilte vaadates tekkis jälle tunne, et pole päris see....

Meie reisiplaan Balil oli selline et 3ööd Kutas ja autojuhiga saare lõunaosa tuur terve päev,siis puhkus 7ööd Gilli Airil ja siis 4ööd Ubudis ja autoga päev ümber Ubudi. saarel on tõeline rannapuhkus ja kui peaks igavaks minema saab kõrvalsaari külastada.Esimene ja viimane öömaja vöiks olla lennujaamale lähemal.

Kesti, oleneb millist ja mis hinnaga majutust tahad,meil oli päris odav ja rannas,aga kõik oli olemas.Lahtise katusega dussiruum kus hommikul kuked ja muud linnud laulsid.Nagu maal vanaema juures.Nimi on Satutiga Cottage Gili Airil. Seal oli ka väga uhkeid ja ilmselt kalleid hotelle.

Epp, kuidas jäid rahule majutusega Gili Airil, kus hotellis peatusite?

Meie olime Balil just nüüd kokku 25 päeva ja sellist päeva kus ei oleks sadanud ei olnud ühtegi. Ilmaga läks ikka päris pahasti minu jaoks kes ma ikka väga tahan päikest, inimesele kelle jaoks on väga oluline päike, ei soovita ma vihmahooaega kindlasti. Võib minna hästi, et ei saja aga ka nii, et sajab iga päev. Ainus mida ma reisiga teisiti teeksin olekski vihmahooaja vältimine, sest Bali on ilusate ilmadega lihtsalt nii palju mõnusam. Nägime päikest kokku vaid 9 päeva ning enamus, st 6-el nendest 1-2h hommikul. Loomulikult neile kes päikesest nii palju ei hooli, siis on ka vihmaaeg imeline, turiste kõvasti vähem! Kuid hoolimata vihmast on Bali üks minu lemmik reise, seepärast olekski olnud tegemist täiusliku reisiga kui veel ilmaga ka vedanud oleks :) Gili Airi tõesti kõik kiidavad ja kiitsid ka meile ning seepärast olime seal 3 päeva, kuid tagantjärele oleksin sinna vaid island hoppingu teinud. Saar oli kuidagi räpane, välja surnud ja toidukohtadest saime väga head toitu Classico Italianos. See restoran oli lihtsalt imeline! Loomulikult on jälle jabur Balil klassikalist Itaalia toitu söömas käia aga oli tõesti lihtsalt nii hea :) Itaallastest omanikud kes ühtlasi ka kokad. Gili Trawangan mida kõik laidavad meeldis meile seevastu väga. Olime Gili T-l kokku 6 päeva ja hea meelega oleksime veel mõne olnud. Suurepärased valged liivarannad, helesinine vesi ning mõnus melu, vähemalt hooaja väliselt oli just toredasti turiste liikvel. Seal oli ka meie reisi kõige ägedam ja mõnusam ööbimiskoht, Guava Garden. Kogu reisi kõige soodsam aga kindlasti kõige hubasem ja parem. Seal meeldis meile tõesti kõik! Toredad omanikud, tuba oli piisavalt suur, vannituba oli lahedalt avatud, mõnus bassein. Ubud ja Gili T olid kindlsti meie lemmikud ning reisi lõpus ka Singapur aga see ei kuulu enam siia teemasse :)