14 kuud on maksimaalne võimalik, tegelikult sõltub kõik kleebeka ostmise hetkest.
"Kiirteemaksu kleebis kehtib alates aasta 1.detsembrist enne kleebisele trükitut kuni kleebisele trükitule järgneva aasta 31.jaanuarini".
Saab 31.jaanuar läbi, tuleb kõigile 1 veebruarist uus uut värvi kleebis, vahepealseid variante "pooliku" kleebise näol ei ole. Arusaamatuks jääb seejuures kleebisele ostukuupäeva trükkimise mõte, kui hind sellest perioodi lühenemise tõttu ei muutu.
Kui ostad kleebise näiteks 31.07.2022, siis saad juba pool aastat tagasi kehtinud kleebise ja see ei kehti järgmise suveni, üksnes 31.jaanurini 2023, seega 8 kuud vaid.
Ma tõesti ei tea, kas nad rehkendavad ka hinna vastavalt perioodi lühenemisele ümber või küsivad igal juhul see 39EUR, igatahes sõnagi sellest kusagilt ma ei leidnud. Võibolla kellelgi on parem silm, kogu originaalinfo siin
Šveits kavatseb 2023-ks juurutada numbrimärgi põhisele e-vinjeti analoogiliselt Austria või mõne muu riigiga, mis on ka ainus normaalne viis tänapäeval. Ehk siis muutub maksustaminegi mõistuspärasemaks lähtuvalt tegelikust tarbimisest. Vähemalt e-teenus seda muretult võimaldaks, kas aga ametnike ajud, on juba iseküsimus.
Ohjah, kui nüüd keegi tahaks homme läbi Šveitsi uhada, saab ta vaid kuni 31.01.2022 kehtiva kleebeka - ajuvaba süsteem.
Trikutriku pakutud marsa järgi sõitsingi. Teed valdavalt väga head. Hispaanias kulus teemaksudeks ca 16€. Prantsusmaal teemaksudeks ca 70€. Kõik tolliputkades pileti järgi. Poolas mingi etoll, selle lasin üle.
Sel marsruudil (Dresden-Lodz) alla 3,5t kergsõidukitele maksulist osa ei olegi, küll peavad seda tasuma veokid ja bussid üle 9 istekoha. Tasub Poola osas vaadata näiteks seda kaarti teemaksu vajaduse ja maksumuse arvestamiseks. Värava nägemine üksi ei tähenda veel kohustust, kaamera ei pruugi seal üldse sinu liiki sõiduki jaoks mõeldud olla. Samas veebis on võimalik ka e-tolli kaudu oma sõitu registreerida või e-toll ticket äpp tõmmata.