Booking.com ja Covid

Tere! Kas kellelgi on teist õnnstunud seoses Booking'ust raha tagasi saada broneeringute eest? Me ise oleme püüdnud läbirääkida rentnikega, kui ka Bookingu'ga, kuid esimese puhul pole meie kirjadele vastatud. Booking üritab ka vastutust oma kaelast ära lükata, kuna nemad on ju ainult vahendajad, kuigi pangakaardi andmed sisestame nende lehel ja nemad annavad need edasi kolmandatele isikutele, kes hiljem mingit vastutust ei võta ja raha tagasi ei kanna.

1
23

Ilmselt see riigiti erinev. Iirimaal oli bronnitud ilma tagasi makseta 5 erinevat majutusasutust, 2 juba tagasi maksnud ja 2 lubasid seda teha, ainult 1 pole midagi vastanud.

0
0

Mina sain bookingu kaudu majutusasutusest raha tagasi. Mul oli tegelikult tühistamisvõimaluseta hotell võetud, aga seoses koroonaga tuldi vastu ja lubati tühistada, sest nad ise olid ka niikuinii kinni. Raha oli selleks ajaks juba arvelt maha võetud. 

Esialgu pani hotell "free cancellation" võimaluse, aga siis ei tahtnud ikkagi raha tagasi kanda, vaid pakkus voucherit. Kirjutasin ka bookingu klienditoele, et kas pean voucheriga leppima ja sealt öeldi, et tegelikult peaks hotell tagasi maksma kui free cancellation pakutud on. Pika asjaajamise peale sain raha siiski tagasi, paluti ka saata pildid panga väljavõttest, et raha on maha võetud ja booking ise nõudis majutusasutuselt tagasi kandmist. 

Minul on küll natuke teine teema, sest minu broneeringu puhul andis hotell ise nõusoleku tasuta tühistamiseks ja seetõttu bookingu klienditugi aitas. Kui aga sul on non-refundable broneering ja majutusasutus keeldub igasugustest vastutulekutest, siis ei saagi booking abiks olla.

0
0

Minul oli läbi Bookingu broneering Next London Eye Apartment. Booking saatis neile korduvalt kirju edasi, ise kirjutasin ja helistasin ei midagi. Kadunud nagu tina tuhka. Mul oli broneering tühistamisvõimaluseta. Raha sain lõpuks tagasi kindlustusest.

Booking ei maksa midagi tagasi, sest tema pole ka raha saanud. Booking saab raha siis kui sina majutud ja maj. asutus maksab neile %.

Vaata järgmine kord Bookingust hotell välja ja võta otse ühendust ning tasu neile ära. Kas siis saaksid raha  eriolukorras tagasi?

Vaidlusta pangaga kaardimakse tehing sest teenust ei saanud.

Lisatud: Tegelikult on küsimus selles, kas sul oli tagasimakseta majutus?

0
0

Me tegime avaldus EU komisjoni ja palusime kõik väljavõtted Bookingust, mis neil olemas on, sest otse nende lehelt kirju edastades endale ju märki maha ei jää (neid pole saanud). Ma ei imesta kui enamus nendest kirjadest on teadmata põhjusel kadunud.

Pandeemia alguses küsisime abi Bookingust, et kuidas käituda jne. Vastust pole siiani ja nüüd oleme nagu ise süüdi, miks ühendust ei võtnud ja suhelge omanikega otse. Mõlemad asjad on tehtud, kuid tulemust pole 3 kuud.

0
2

Kas majutus oli tagasimakseta?

1
0

Jah oli :( 

Esimene kord üldse kasutasime sellist varianti, et mis siin ikka juhtuda saab.

Ma olen nii palju päevi kulutanud lugedes, internetist uurinud ja selliseid juhtumeid on tuhandeid, kus inimesed ootavad oma raha tagasi ja vastuseid ei kuskilt. Keegi midagi maksta ei taha, ei soovita kuupäevi muuta ega voucherid pakkuda.

0
1

Nagu sa ise ütlesid, majutus oli tagasimakse võimaluseta, seega nõuda pole sul kellegi käest midagi.

Kui majutusasutus maksab sulle raha tagasi, on see nendepoolne vastutulek, aga kohustust neil seda teha ei ole.

3
0

Millegipärast on kehtestatud seadused tagasiulatuvalt, mis kehtivad antud riigis 13.03.-30.09.2020. Kas nendest ka kinni pidama ei peaks? Ja raha võib rohkem kaardilt maha võtta, kui algne summa?

Sellega pole ma nõus.

Lisaks tasuta tühistamisavaldus sai saadetud 14.03.2020, mida samuti majutusasutus ignoreeris.

Kuidas ülejäänud reisimisega seotud agentuurid ja firmad (sh lennufirmad), siis saavad tagastada, pakkuda alternatiive, aga nemad mitte?

0
1

Mis riigist on jutt ja mis tagasiulatuvast seadusest?

On vahe, kas sa ise soovid tühistamisvõimaluseta teenusest loobuda või teeb seda teenusepakkuja.

0
0

Mul oli mai lõpus Itaaliasse tühistamisvõimaluseta broneering ning majutusasutus võttis ise ühendust ning tegi tasuta tühistamise.

0
0

Portugalist on jutt.

Vahe võib olla, aga 21.03 saadeti kinnituse meie peatumise kohta ja kohe järgi NO SHOW. Kuigi oli teavitatud neid ja bookingut mitmel korral. Minu teada FORCE MAJOR kehtib igalpool, aga võib-olla olen millestki valesti aru saanud. Kui piirid on kinni, siis kuidas reisimine võimalik üldse on/oleks?

0
2

Lennufirma pakubki alternatiive, sest nemad ei lennanud ja sina ei saanud sihtkohta. Majutusasutused olid avatud ja neid ei huvita kas sa lendad või tuled kõrval tänavast. 

Selle jaoks on kindlustus!

3
0

Tagastamine on individuaalne. Paljuski sõltub ehk sellest, kas majutus sellel ajal avatud. Kui jah, siis ei ole see nende mure, et klient ei saanud tulla.

1
0

Tagasimakseta majutus on risk.

Sina tarbijana vaatad kahte hinda - kallim (tühistamisvõimalusega) ja odavam (tühistamiseta).
Sa valid odavama hinna, sest lähed teadlikule riskile, et sa oled valmis oma raha kaotama, kui sul ei õnnestu teenust kasutada. Antud juhul risk realiseerus.

Jah, hotell võib öelda, et okei, tühistame selle kihlveo ja teeme nägu, et sa ei mänginud oma rahaga, maksan sulle kõik tagasi. Aga ka hotell pakub seda kihlvedu lootuses, et mõni klient maksab, ent teenust ei kasuta. Odavam hind ju tulebki selle arvelt, et mõni maksab tühja.

7
0

merlyn tegi ise tagastamatu broneeringu, kindlustust ei teinud ja nüüd on kõik teised süüdi? Selle peale ei tule, et paljudel polegi kusagilt seda raha võtta, mida sa tagasi soovid. Võtsid riski, ei vedanud seekord, teinekord oled targem.

PS improved on juba ette jõudnud

7
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased